Index / [arch] Battle corner / | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Aight aight, Tekst, 16 lines NL 1 ronde 3 vote KO [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-04-2007 @ 19:51:26 ] ---------------------------------------- argh | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
bigfoot, kap nou eens met hem steeds beledigen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Sorry, maar anyway, ik begin morgen pas want vanavond heb ik geen tijd, gelieve niet te spammen voor beide teksten gedropt zijn ---------------------------------------- argh | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
hier begin ik alvast. Deze gast denkt dat hij mij kan dissen. Maar je moet je niet vergissen. Ik ben NoApologies je weet wat dat betekent. hier heb je pen en papier en de rest is van zelfsprekend. Op deze problemen met jou heb ik eigenlijk niet op gerekend. het boeit me niet want ik pak je toch. Viese vuile kk joch. Moderaters niet denken. ik zoek geen ruzie. Ik ben hier aan het battlen en dat is de conclusie. Fuck you ik word er kk gek van. Dus kk op man ik hoef jou niet te dissen want jij bent zo'n achterlijk mietje. En luister je nog steeds naar die kk slaapliedjes. Kinderachtig viese vuile flikker. Jij bent een domme kinderprikker. En nu mag jij boeit me niet wat je zegt boeit me niet als ze me bannen als je me maar niet meer zit uitedagen [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2007 @ 14:53:50 ] ---------------------------------------- niet | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Ik geef je alvast 1 tip, schrijf iets waardoor jij jezelf ook gedisst zou voelen en lees de tut ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
kk kk KK zooi!! ons pap heeft die fucking tekst gewoon niet opgeslagen FUCK Mja Whatevah ik zie wel wanneer ik hem opnieuw schrijf, wss vanavond nog ---------------------------------------- argh | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 03-04-2007 @ 16:36 hier begin ik alvast. Deze gast denkt dat hij mij kan dissen. Maar je moet je niet vergissen. Ik ben NoApologies je wat dat betekent. hier heb je pen en papier en de rest is van zelfsprekend. Op deze problemen met jou heb ik eigenlijk niet op gerekend. het boeit me niet want ik pak je toch. Viese vuile kk joch. Moderaters niet denken. ik zoek geen ruzie. Ik ben hier aan het battlen en dat is de conclusie. Fuck you ik word er kk gek van. Dus kk op man ik hoef jou niet te dissen want jij bent zo'n achterlijk mietje. En luister je nog steeds naar die kk slaapliedjes. Kinderachtig viese vuile flikker. Jij bent een domme kinderprikker. En nu mag jij boeit me niet wat je zegt boeit me niet als ze me bannen als je me maar niet meer zit uitedagen iemand tijdens een battle de kanker in schelden is niet tegen de regels in (geloof ik) dus om een ban hoef je, je geen zorgen te maken (denk ik) feed komt wel na Big zijn drop | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Kom je nog mijn geduld raakt op![]() En ik hoop maar dat ik niet geban word ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2007 @ 15:05:34 ] ---------------------------------------- niet | ||
supersven echt? |
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 03-04-2007 @ 16:36 hier begin ik alvast. Deze gast denkt dat hij mij kan dissen. Maar je moet je niet vergissen. Ik ben NoApologies je weet wat dat betekent. hier heb je pen en papier en de rest is van zelfsprekend. Op deze problemen met jou heb ik eigenlijk niet op gerekend. het boeit me niet want ik pak je toch. Viese vuile kk joch. Moderaters niet denken. ik zoek geen ruzie. Ik ben hier aan het battlen en dat is de conclusie. Fuck you ik word er kk gek van. Dus kk op man ik hoef jou niet te dissen want jij bent zo'n achterlijk mietje. En luister je nog steeds naar die kk slaapliedjes. Kinderachtig viese vuile flikker. Jij bent een domme kinderprikker. En nu mag jij boeit me niet wat je zegt boeit me niet als ze me bannen als je me maar niet meer zit uitedagen wat ik nu ga zeggen is wel bijdehand voor zo'n "NIEUWELING" als ik maar waarom gebruik je het woord kanker het heeft alleen nadelen. ---------------------------------------- lambal | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
daarom is het ook een scheldwoord, nieuweling ![]() maar nu geen gezeik meer; dit is alleen maar spammen. HOU ER NOU EENS MEE OP! [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2007 @ 15:41:21 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
supersven echt? |
![]() | ![]() |
wat heb je dr aan dalijk wordt ie gebannen ---------------------------------------- lambal | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Whatevah ff snel Het is het niet eens waard om 16 lines te droppen Want na 2 lines is jouw tekst al weggetrokken Bteer ga je oefenen en kom je later terug Want mischien weet je dan van punches gebruik te maken dus Kom op eey dit is diep triest triest, want Bigfoot die verliest niet Vooral niet van een sukkel die niet eens wat multies ziet Je blijft maar teksten droppen maar allen zijn wack Doe geen moeite met je grote bek je weet dat ik gelijk heb Je bent een triest ventje en je zal het weten Want de enige dope lines die je dropt zijn gebeten Beter ga je leren van een meester zoals ik want je bent een beterweter met zelfs een wacke naam, shit Want er zijn NoApolagies om zo wack te droppen Je zult nog veel moeten leren voordat je deze tekst zal toppen ik hoop dat je niet gebanned word want je bent lachwekkend Plus dan heb ik een voorbeeld van een wack ventje om te stellen Votes up ---------------------------------------- argh | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
ik zei tog boeit me niet als ik word gebanne kan mij het schelen maar dan weten ze wel dat ik mijn raps niet want internet af hal ---------------------------------------- niet | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 04-04-2007 @ 20:22 ik zei tog boeit me niet als ik word gebanne kan mij het schelen maar dan weten ze wel dat ik mijn raps niet want internet af hal Ghehe dude wacht nou maar de votes af, boeiend, zand erover? ---------------------------------------- argh | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 04-04-2007 @ 20:23 (...) Ghehe dude wacht nou maar de votes af, boeiend, zand erover? is cool man voor de rest was die van jou wel dope ![]() heey maar kun je er misschien 5 votes van maken? [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2007 @ 20:31:27 ] ---------------------------------------- niet | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
is goed ---------------------------------------- argh | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 04-04-2007 @ 20:45 is goed oke dan ---------------------------------------- niet | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
kom op vote ---------------------------------------- niet | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
vote bigfoot gewoon betere tekst klaar. ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
shoudie shoudie ![]() |
![]() | ![]() |
vote bigfoot zelfde reden maar bigfoot kwam met betere punchlines [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2007 @ 22:28:48 ] | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 03-04-2007 @ 16:36 hier begin ik alvast. Deze gast denkt dat hij mij kan dissen. Maar je moet je niet vergissen. Ik ben NoApologies je weet wat dat betekent. hier heb je pen en papier en de rest is van zelfsprekend. Op deze problemen met jou heb ik eigenlijk niet op gerekend. het boeit me niet want ik pak je toch. Viese vuile kk joch. Moderaters niet denken. ik zoek geen ruzie. Ik ben hier aan het battlen en dat is de conclusie. Fuck you ik word er kk gek van. Dus kk op man ik hoef jou niet te dissen want jij bent zo'n achterlijk mietje. En luister je nog steeds naar die kk slaapliedjes. Kinderachtig viese vuile flikker. Jij bent een domme kinderprikker. En nu mag jij boeit me niet wat je zegt boeit me niet als ze me bannen als je me maar niet meer zit uitedagen Op deze problemen met jou heb ik eigenlijk niet op gerekend. moet je op weglaten.. je moet je taal beter beheersen wil je een goede lyrecist worden.. verder is je tekst veel te simpel en zijn je rijmwoorden te voorspelbaar. de lengtes van de zinnen kloppen niet.. je moet bij 2 regels ongeveer 24 lettergrepen hebben, ze kunnen dan varieren zoals 13 - 11, 14 - 10 etc .. en als je goed kunt versnellen en flowen kun je er mee gaan rommelen Toch vond ik je disje wel grappig Quote: Bigfoot schreef op 04-04-2007 @ 19:45 Whatevah ff snel Het is het niet eens waard om 16 lines te droppen Want na 2 lines is jouw tekst al weggetrokken Bteer ga je oefenen en kom je later terug Want mischien weet je dan van punches gebruik te maken dus Kom op eey dit is diep triest triest, want Bigfoot die verliest niet Vooral niet van een sukkel die niet eens wat multies ziet Je blijft maar teksten droppen maar allen zijn wack Doe geen moeite met je grote bek je weet dat ik gelijk heb Je bent een triest ventje en je zal het weten Want de enige dope lines die je dropt zijn gebeten Beter ga je leren van een meester zoals ik want je bent een beterweter met zelfs een wacke naam, shit Want er zijn NoApolagies om zo wack te droppen Je zult nog veel moeten leren voordat je deze tekst zal toppen ik hoop dat je niet gebanned word want je bent lachwekkend Plus dan heb ik een voorbeeld van een wack ventje om te stellen Votes up Tja iets meer en moeilijkere multi's gaan schrijven,. verder matig tekst met weinig goede punchen verder niet echt wat op aan te merken Vote Bigfoot duidelijk beter [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2007 @ 22:38:10 ] ---------------------------------------- joahh | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
wtf hoeveel staat het nu? [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2007 @ 09:57:57 ] ---------------------------------------- niet | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
1-0 Bigfoot. | ||
shoudie shoudie ![]() |
![]() | ![]() |
eey jij zegt rijmkeuze is te simpel maar rijm is rijm maakt niet uit inplaats van dat je alleen multie's zoekt moet je ook kijken naar de inhoud van de zin dus die rijmkeuze shit moet je niet naar luisteren NoApolagies | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Quote: shoudie schreef op 04-04-2007 @ 23:14 eey jij zegt rijmkeuze is te simpel maar rijm is rijm maakt niet uit inplaats van dat je alleen multie's zoekt moet je ook kijken naar de inhoud van de zin dus die rijmkeuze shit moet je niet naar luisteren NoApolagies weejo veel onzin in 1 zin respect bradaaa en uhm hoe meer je rijmt hoe beter het klinkt toch? en gaat het in hiphop niet mede om rijm? word dan een zemmel dichter ofzo en nog iets kerel je lult uit je nek over de inhoud want die is er in de 1e plaats al niet [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2007 @ 23:24:24 ] ---------------------------------------- joahh | ||
shoudie shoudie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 04-04-2007 @ 23:23 (...) weejo veel onzin in 1 zin respect bradaaa en uhm hoe meer je rijmt hoe beter het klinkt toch? en gaat het in hiphop niet mede om rijm? word dan een zemmel dichter ofzo en nog iets kerel je lult uit je nek over de inhoud want die is er in de 1e plaats al niet eey webgangster luister bij elke battle zegt of jij of iemand anders rijmkeuze is te simpel ja je hebt gelijk hoe meer rijm hoe beter maar de line moet wel kloppen ezel | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: shoudie schreef op 04-04-2007 @ 23:30 (...) eey webgangster luister bij elke battle zegt of jij of iemand anders rijmkeuze is te simpel ja je hebt gelijk hoe meer rijm hoe beter maar de line moet wel kloppen ezel Doe even kalm aan. Rijm is een van de factoren van rap, net als inhoud, flow en wordplay. En als iemand van mening is dat een battle slecht is om een van deze factoren, is dat niet zo vreemd. ( In dit geval is er sprake van alle vier zwak bij NoApolagies... ) Ga niet gelijk mensen uitschelden met "ezel". ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
shoudie shoudie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 04-04-2007 @ 23:57 (...) Doe even kalm aan. Rijm is een van de factoren van rap, net als inhoud, flow en wordplay. En als iemand van mening is dat een battle slecht is om een van deze factoren, is dat niet zo vreemd. ( In dit geval is er sprake van alle vier zwak bij NoApolagies... ) Ga niet gelijk mensen uitschelden met "ezel". hier jij weet wat ik bedoel ![]() | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Vote nou maar ---------------------------------------- argh | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
kom op vote!! ---------------------------------------- niet | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Vote Bigfoot, zijn text rijmt gewoon 100x beter verder mogen er wel meer punches is, ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Quote: shoudie schreef op 04-04-2007 @ 23:30 (...) eey webgangster luister bij elke battle zegt of jij of iemand anders rijmkeuze is te simpel ja je hebt gelijk hoe meer rijm hoe beter maar de line moet wel kloppen ezel wat wil je hiermee zeggen? je herhaalt gewoon het gene waar ik jou net mee weerleg met ezel erachter soekkeeeelllll ik breek jouuuu ---------------------------------------- joahh | ||
shoudie shoudie ![]() |
![]() | ![]() |
kom maar naar apd jij kaas denk mij te kunne nakken ik nak jouw en al je wannabe allochtoon vrienden | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
grote praat als je zo graag nakt kom naar hem, ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
shoudie shoudie ![]() |
![]() | ![]() |
ik praat met hem niet met jouw ey simons wij battle? [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2007 @ 18:37:13 ] | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: shoudie schreef op 05-04-2007 @ 18:35 ik praat met hem niet met jouw ey simons wij battle? Beef! simons nakt je aars gek ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ja doe maar open maar topic 16 lines deathline 2 weekjes ofzo heb het druk + blind graag [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2007 @ 18:50:34 ] ---------------------------------------- joahh | ||
Geest | ![]() | ![]() |
Quote: shoudie schreef op 04-04-2007 @ 23:14 eey jij zegt rijmkeuze is te simpel maar rijm is rijm maakt niet uit inplaats van dat je alleen multie's zoekt moet je ook kijken naar de inhoud van de zin dus die rijmkeuze shit moet je niet naar luisteren NoApolagies Shoudi je weet echt niet waar je over praat, met simpele rijm krijg je die 'sinterklaasgedichten' zoals; Ik ben een allochtoon En dat is gewoon Want ik ben zo cool En je weet wat ik bedoel Etc. Plus waarom denk je dat het stoer is om allochtoon te zijn? | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
niks over allochtoon of autochtoon hou het dan maar persononal, ook niet over iranezen ben ik zel ook ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Geest | ![]() | ![]() |
Het is niet beledigend bedoelt maar ik word er gek van dat sommige mensen denken dat ze beter zijn omdat ze bij een bepaalde groep horen | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Oke, maar probeer rassenshit er gewoon buiten te laten oke ![]() (Voelt zich wannab mod ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Eey ga ff lekker ergens anders spammen ---------------------------------------- argh | ||
Nathaliie Fok jou! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: shoudie schreef op 05-04-2007 @ 18:35 ik praat met hem niet met jouw ey simons wij battle? Don't try.. iedereen hier weet duizend keer beter waar die over praat.. bespaar jezelf de vernedering.. ![]() SimonS geeft tenminste feed waar ze iets mee kunnen, als jij praat dan blaat je als een schaap die nergens iets vanaf weet. * Don't take this personal ![]() Jij lult over inhoud van de zinnen he.. maar als jij dan praat over inhoud van de zinnen.. hebben die van jouw inhoud? hebben die van jouw nette rijms? flowen die van jouw? zit er uberhaupt iets van waarde in? Nee, dus ga niet fokken tegen SimonS.. cuz you lose and you'll lose big time, biatch. * En nee, dit is geen haat.. ![]() EN NOUW ALLEMAAL BEKKEN DICHT EN FEEDEN + VOTEN!!!!!!!!!!!!! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2007 @ 19:51:15 ] ---------------------------------------- Show me who you really are. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
eee beetje normaehhlll doen ---------------------------------------- joahh | ||
Index / [arch] Battle corner / |