Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ligt eraan wat voor roze.. maar af en toe roze is niks mis mee ---------------------------------------- joahh | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
hehe wat voor roze![]() ![]() ik ga rollade met bakken aardappeltjes eten p'z | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
roze kan stylo zijn.. maar roze polotjes enzo zijn vaak wel gay maar een mooi roze overhemd zoals ik heb is gruwlijk ---------------------------------------- joahh | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Roze T rockt de straat ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik zou of drop je mp3 toppic of gouden kooi topic checken, leipe ringtone voor jullie. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Roze is keihard! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
haha, echt roze roze geen fluo roze maar roze roze sjeh weejt tok [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2007 @ 17:42:15 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb een roze scarface shirt.. die is king.. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
check dit ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
helft van die pics minstens is photoshop shit plus die zang of whatever is kk irritant [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2007 @ 17:45:09 ] | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
volgende pagina ---------------------------------------- joahh | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
vorige pagina ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
lekker weer toch vandaag. [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2007 @ 17:47:36 ] | ||
![]() | ![]() |
Op nlhh zijn de vetste topics | ||
![]() | ![]() |
Zeker lekker weer man damn! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
altijd al ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
ja, maar het waait wel hard op de fiets. | ||
![]() | ![]() |
Kenker wat zie ik nu voor banner reclame op nlhh dan![]() | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Dat het terras zich maar vast klaarmaakt want ik kom eraaaannn ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
haters! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
toeter op mn waterscooter bedoel je zeker, ik dacht ook al hmmm. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2007 @ 18:53:14 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
lekkere chick ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
vette clip snap je um? | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
nee, leg uit | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
nou ik denk dat dap bedoeld dat er veel vet in de clip voorbij komt in de vorm van menselijke vetten. Dikke mensen dus. Snap je? Ow en dap als het anders bedoeld wordt moet je het nog maar een keer uitleggen, want dan begrijp ik hem niet. Hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Doen bij jullie de avatars het ook niet? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Bij mij doen de avaters het gewoon. En ik snap hem nu van die clip, dankjewel muss. | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
haha paupers ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Die 1e 'mc' haha ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ik krijg vanavond een kado van vrienden ![]() ik heb geen idee wat het is alleen ![]() Het enige wat ze hebben gezegd is: Toen we het zagen moesten we gelijk aan jou denken.. Kenker ik ga nu weg om te kijken wat het is hehehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
iets met rapper aspiraties ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Jupiler bier ? | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
Quote: Mc-V schreef op 04-04-2007 @ 19:42 Jupiler bier ? ![]() ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 04-04-2007 @ 19:41 Ik krijg vanavond een kado van vrienden ![]() ik heb geen idee wat het is alleen ![]() Het enige wat ze hebben gezegd is: Toen we het zagen moesten we gelijk aan jou denken.. Kenker ik ga nu weg om te kijken wat het is hehehe Kapperbon! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Stfu... Ik kan het geluid niet horen maar ik denk dat ik daar blij om ben ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Dat laatste zou zonde zijn, de kapster is net 10 minuten geleden gestopt met knippen. Bier zou tof zijn.. Later! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een geweldige uitvinden de McDrive ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Jammer dat wij er geen hebben ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Das naai, ik wil eigenlijk liever een Kentucky ipv een McDonalds ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
hahaha bigsam nts click hahaha ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
spirit gore kankerhond met je bescheitmij.nl shit! kankergoor gewoon +o( ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
Hahahahahah MOD je gaat ook nog echt kijken he ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
ja stoep ik wou effe dat filmpje zien van dat wijf wat haar vader belt 'papa ik he iets doms gedaan, ik heb geblowd'en dat dan papa zegt 'domme trut' en daarna kotst ze over het mobieltje van haar vriendin en haar tas heen maargoed, dat was het dus niet... ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
Hahhaha nee, dat filmpje is wel vet king idd, heb hem onderand ook al 7 x gezien ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
Of niet, haha ik krijg altijd de slappe lach bij: euy, der zitten uitjes in! | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
-. . --. . .-. - ... ! ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Is je toetsenbord ziek iminic? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |