Index / Drop je eigen audio / | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
[bMuziek[/b] http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=389662&songID=5201820 Tekst *reffrein* Xflipit: Ja, trut ga eens op je kniëeen zitten Ik wil geen blowjob, daarvoor ga ik tieners pimpen. Ik wil men kniëeen op je neus zetten want ik werd echt knettergeil van maskers voor die bitches die een breuk hebben Ja schat je ziet er maar belabberd uit we rammen je kuit in en rammen je prammen eruit. Ik wordt door mongolen gepijpt wat een vrolijke tijd jow freestyle *reffrein* DGE: Je kreunt zachtjes. Met jouw neus hard bonkend tegen de deur. Je neukt als een hoer. Met je neus op de deur. Schatje. Ik neuk harder terwijl je men leuter pakte. Een seut langsachter gepakt met haar neus tegen de deur klappend. Je reuk pakt men neusvleugels beet en laat er een geur achter. Jouw zweetreet is de deurwachter. Fuck it , nu is men t-shirt natter. Kwil vlug prut op jouw kut of je preut blaffen. Groupies laten we binnen tot men spermacellen dadelijk in hun maagdelijk wit gespoten vagina binnen geraakt. En je braakt van de smaak nadat mijn in je kont gestoken vinger jouw koeientong raakt. Lelijk meisje, Wil je men penis berijden. ga dan op je kniëen zitten of ik twist jouw pannenkoekentepels tot hevige pijnen jouw tepels bereiken. Je keek me begrijpend aan wanneer ik je naar beneden liet glijden. Anale seks zegt me verder niets. Maar als je erop aandringt dan zeg ik verder niets. Homo-erotische wannabeegroupies van zestien jaar met lekkere tieten, daarop zeg ik verder niets. Yes,boven blowjobs gaat er niks boven. Vinnige pamela's mogen meteen al met hun tits showen. *reffrein* p'z ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
hahaha alleen jammer van die "freestyle van X je kan ook meer spitten toch | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
aaight geweldig :p 'Jouw zweetreet is de deurwachter'.. hierdoor kon je mij wegvouwen... dope ![]() | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
WAAR IS DIE BEAT VAN simpel maar wel vet vette track, DGE komt t dopest(hehe), maar toch vind ik bedie stemmen niet helemaal bij de beat passen. lachen hehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-04-2007 @ 13:49:59 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
aaa ik vind het flut. heb veel beter van jullie gehoord ---------------------------------------- beng! | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 06-04-2007 @ 13:50 aaa ik vind het flut. heb veel beter van jullie gehoord plus de humor gaat verloren!! | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ik digg dat agresieve in je stem dge. ey je hond zit daar te schijten man haha ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
beat is van necro ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
en d'r in en d'r uit en d'r in en d'r uit en d'r in en d'r uit en d'r uit en d'r in en d'r uit en d'r in en d'r uit en d'r in ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 06-04-2007 @ 13:49 WAAR IS DIE BEAT VAN necro - get on your knees ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 06-04-2007 @ 14:22 (...) necro - get on your knees idd classic ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
duvee![]() |
![]() | ![]() |
dge kan zo vet flowen | ||
hehe, thanks ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
En je braakt van de smaak nadat mijn in je kont gestoken vinger jouw koeientong raakt. jammer dat je afzwakt aan het einde van de zin qua flow tempo Jouw zweetreet is de deurwachter. Fuck it , nu is men t-shirt natter. hoe je dit rijmt hahaha, vinnik niet zo deup klinken xflipit je adem komt erg veel in de micro onder het rappen, miss moet je je wijsvinger eens onder je neus houden tijdens het opnemen met dezelfde hand waar je je mic mee vasthoud geinige shit [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-04-2007 @ 18:28:30 ] | ||
ach ja ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
K hoor de beat helemaal niet.. Alleen tijdens het refrijn en intro. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
pech! ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
ja! ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
kankernerds met dat kanker gekickd.. nee jullie zijn niet dope, ja jullie zijn belgen, nee x kan niet rappen, nee dge je bent niet grappig, nee jullie kunnen niet afmixen, ja na 10x dezelfde soort track zijn et wel zat, tip! kap gewoon ff met deze onzin, ga serieus met iets bezig, dit klinkt nergens na en slaat nergens op, en kap gvd is met achterlijke gekickd van jullie eige topics, WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!@!!!!!!! nee me bed lag niet lekker en ja ik heb een ochtendhumeur, sterf | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
. [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-04-2007 @ 09:38:30 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 07-04-2007 @ 09:01 kankernerds met dat kanker gekickd.. nee jullie zijn niet dope, ja jullie zijn belgen, nee x kan niet rappen, nee dge je bent niet grappig, nee jullie kunnen niet afmixen, ja na 10x dezelfde soort track zijn et wel zat, tip! kap gewoon ff met deze onzin, ga serieus met iets bezig, dit klinkt nergens na en slaat nergens op, en kap gvd is met achterlijke gekickd van jullie eige topics, WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!@!!!!!!! nee me bed lag niet lekker en ja ik heb een ochtendhumeur, sterf kusje ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
ik zou maar stoppen ja | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hmm pascool je bewoord het niet zo mooi. Maar over het kicken heb je wel gelijk, mocht er nog een kick verschijnen die nergens op slaat komende dagen, dan zal ik hem wel sluiten. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
kick ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
hahahahaha | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Xflipit pakt eindelijk een lekker flowtje, dus kvind het een beetje overdreven, Hij moet nog wel veel aan z\n stem doen , want dit leek op een schaduw of finger spitt(qua stemgebruik). Dge komt wel leuk , soms rijm je wwel gewooon op dezelfde woorden enz, dat vind ik niet lekker. ook vond ik je tekst wat te ver gaan. echt nasty nasty is deze. naja peace ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
aajt, thanks voor de feed ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
x je begint dge zn stijl na te apen heb ik het gevoel bij deze track qua flow ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
ik kan het niet eens afluisteren. zit gewoon totaal geen gevoel in, helemaal nix. | ||
als je't niet afgeluisterd hebt kan je niet oordelen over gevoel ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: duvee schreef op 06-04-2007 @ 15:43 dge kan zo vet flowen ja word, maar ja deze track is niet echt mijn stijl.. | ||
Index / Drop je eigen audio / |