Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
haha vet, jammer alleen dat je niet wat meer reactie ziet. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Haha ik d8 dat die leraar dat jong ging rossen! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
ik kom om 7 uur op funX FM ... zo'n talkshow voor dikke mensen als kapowski | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
het was mooier geweest als hij niet had gezien wie het gedaan had.. | ||
![]() | ![]() |
Die jongen heb best wel ballen ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Quote: Pocowoco schreef op 11-04-2007 @ 18:01 ik kom om 7 uur op funX FM ... zo'n talkshow voor dikke mensen als kapowski waarom kom jij er dan? | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Quote: Pocowoco schreef op 11-04-2007 @ 18:01 ik kom om 7 uur op funX FM ... zo'n talkshow voor dikke mensen als kapowski ? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
FunX is gay ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
word on the streets is dat kapo gaat uphooken met jawat in een track. verder zeg ik niks | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Damn, ik ben ziek ik gaat maar even weg ciaoo ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 11-04-2007 @ 18:03 (...) waarom kom jij er dan? omdat ik er kom | ||
![]() | ![]() |
Omdat ik niet wou komen duh | ||
![]() | ![]() |
Quote: Pocowoco schreef op 11-04-2007 @ 18:11 (...) omdat ik er kom leuk | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 11-04-2007 @ 18:10 Damn, ik ben ziek ik gaat maar even weg ciaoo Beterschap ---------------------------------------- argh | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
nah ik fok met je een vriend van mij had me nummer doorgegeven en ze vroegen of ik in die talkshow wou, niets speciaals ofzo | ||
![]() | ![]() |
ga je zekr zeggen: ik ben mattie van l2![]() | ||
![]() | ![]() |
Haha @ Kapo ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
hahaha jah man, nerd ga is naar buiten ofzo je bent hier 24/7 | ||
![]() | ![]() |
Quote: Pocowoco schreef op 11-04-2007 @ 18:01 ik kom om 7 uur op funX FM ... zo'n talkshow voor dikke mensen als kapowski | ||
![]() | ![]() |
Ben hele middag bij me vriendin geweest. en zometeen is het etenstijd en daarna tentame leer tijd. Dus ga jij lekker fietsen. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
had t tegen kapowski | ||
![]() | ![]() |
Nou en Kapowski is geen nerd, hij is Dr. Love! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
uhuh, en jij bent een dickrider | ||
![]() | ![]() |
poco jij chillt toch vaak met l2n | ||
![]() | ![]() |
Nu heb je me gekwatst! ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 11-04-2007 @ 18:19 Nu heb je me gekwatst! ![]() haha leuke typfout | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
pocowoco nu al met steralures ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Was geen typfout express, dat zei Najib Amhali geloof ik ofzo of Youp van t hek vond ik wel lachen klinken hehe! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
kapowski niet vaak, hijs hier 2 x geweest mayne | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
klinkt idd wel lachen.. | ||
![]() | ![]() |
Ik heb honger damn! Duurt nog 10 minuten voordat ik ga eten! ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
moet je het eerder klaarmaken. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
hoe was het bij je meisje dan stoeprand | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Shit man als je van dat waterige diarree heb dan is dat lastig te onderscheiden de druk die je krijgt op je anaus wanneer je een klein scheetje moet laten. Normaal gesproken kan je dat dan uittesten door een klein beetje druk te zetten en al is het dan strond dan kan er nog net op tijd mee stoppen maar nu is het zo waterig dat die shit er gewoon uitstroomt shit vriend dit is al me 5e nieuwe onderbroek die ik aanheb vandaag. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Goed goed, she loves me die vader deed ook niet moeilijk ofzo. Was vet gezellig dus ben weer vrolijk hehe. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha joey ![]() | ||
![]() | ![]() |
Hahhahaha! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 11-04-2007 @ 18:24 Shit man als je van dat waterige diarree heb dan is dat lastig te onderscheiden de druk die je krijgt op je anaus wanneer je een klein scheetje moet laten. Normaal gesproken kan je dat dan uittesten door een klein beetje druk te zetten en al is het dan strond dan kan er nog net op tijd mee stoppen maar nu is het zo waterig dat die shit er gewoon uitstroomt shit vriend dit is al me 5e nieuwe onderbroek die ik aanheb vandaag. Damn dude ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
hahahahaha | ||
![]() | ![]() |
hahahahahahahhaha | ||
![]() | ![]() |
Sigwaardig! ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
fucking russische roulette shit ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
eey maar wie wil er nou met mij op teamen voor die team battles? ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Is het tekst oder audio? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 11-04-2007 @ 18:30 Is het tekst oder audio? Tekst ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Dan wil ik wel teamen desnoods. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 11-04-2007 @ 18:31 Dan wil ik wel teamen desnoods. Aight, weet je wat mijn niveau is? check anders die battle tegen L2N ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Ik zou het niet weten boeit me vrij weinig haha. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ke, ingeschreven ---------------------------------------- argh | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |