Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
araphor Gepost door araphor op dinsdag 10-06-2003 om 11:15:15
Joh, jullie hebben gister de hele dag niets gepost! Wat hebben jullie de afgelopen tijd gedaan?
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 10-06-2003 om 11:17:18
Ik heb me verveeld, 5 afleveringen Buffy gekeken van DVD, me verveeld, 5 afleveringen Farscape gekeken, me verveeld, 1 aflevering Sifl n Olly gekeken, me verveeld... fijn dat het forum weer terug is!

[11:15] [@teig] WOEJ
[11:15] [@teig] *neemt een dag vrij*
----------------------------------------
Code #404: User not found
GZA&RZA
Would you like some coffee?
Gepost door GZA&RZA op dinsdag 10-06-2003 om 11:19:43
Vrijdagavond naar Opgezwolle en Raymzter geweest samen met Limon. Kwam daar ook nog Dapozza, Spadeace en Creech tegen.
Zaterdagavond naar een party van een bekende.
Zondag lopen luieren en films zitten kijken, 8 legged freaks en lilo & stitch . Beide niet echt veel aan.
Maandag: Familiedag.... zegt al genoeg.

----------------------------------------
"We are not retreating - we are advancing in another Direction."
araphor Gepost door araphor op dinsdag 10-06-2003 om 11:22:04
Misschien moet ik vertellen wat ik zelf gedaan heb. Ik heb me verveeld. Ik ben vooral veel wakker geweest en me nog meer verveeld. Ik verveelde me zelfs zo erg, dat ik uit ellende Nemesis gekeken heb. En Phone Booth. Die laatste is best goed, trouwens. Al is het moraal van de film niet echt origineel, verder.

Verder veel ge-javaScript en wat ge-Java't. Tentamens beginnen a.s. maandag.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 10-06-2003 om 12:12:24
Vrijdag uitgaan, Zaterdag DJ-en op feestje en daarna Apres-Ski feest bar draaien en vooral toe kijken hoe het feest flopte, zondag en maandag opgefokt wezen.

Begon goed dus, eindigde minder. En als je bedoeld wat deden jullie tijdens de downtijd... balen metname, had een aantal dingetjes gepland staan om aan forum en site te doen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 10-06-2003 om 13:29:59
naar dordrecht geweest 50 km gefietst op een kinderfiets!
in de nacht gechillt in t wantijpark in dordrecht en naar een cafe geweest zaterdag ben ik naar amsterdam geweest ff t nieuwe huis van wreker bekeken damn wat heeft die ven een grote kamer
toen naar...opgezwolle, the proov, klopdokter,vsop en raymzter in de melkweg was erg dope!
de dag erna weer naar dordt om pics te maken voor school
dat heb ik dus gedaan
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 10-06-2003 om 13:31:26
raymzter en opgezwolle checken, zaterdags chillen , zondag ineens balen, maandag nog meer balen en vloeken, fc zwolle checken hoe ze uiteraard winnen en nu net weer server weer op de rit krijgen
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 10-06-2003 om 16:05:08
wiskunde geleerd elke dag van 8u smorgens tot 22u savonds, dan vanmorregen om 8u examen afgelegd, pokkemoeilijk, nu fysica leren, in slaap vallen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 10-06-2003 om 20:09:53
weekend was wel ok met hiphop in Hedon. Nu weer lekker aan het werk! Ik moet nog hard aan de slag om m`n scriptie af te ronden...
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 10-06-2003 om 20:21:48
Uhm ik ging skaten en heb een vriend zn poot zien breken dus dat was niet echt fun ofzo..
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 10-06-2003 om 20:25:16
Quote:
Mip schreef op 10-06-2003 @ 20:21:48
Uhm ik ging skaten en heb een vriend zn poot zien breken dus dat was niet echt fun ofzo..


Juist wel man! Heb je het op video? Pleur het even on-line in de jackass corner, goed?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 11-06-2003 om 15:59:31
Euhm Vrijdag naar Zwolle & Hedon geweest.
Zaterdag naar St. Michielsgestel om in 's Hertogenbosch Jazz in Duketown te checken.
Maandag weer terug naar 3nerlo. Voor een bestuurvergadering.

Ow en zondag ochtend heb ik in de tuin gedouched omdat het hard regende.
Later die dag door nog een hoosbui naar Den Bosch gefietst.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.