Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 [2] 3 ] | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Spiderman tekenfilm? | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
jupp, ik check ze nu nog wel is, ze waren eerst een aktie bij free record shop, heb nu bijna alle saga's, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 10-05-2007 @ 23:17 jupp, ik check ze nu nog wel is, ze waren eerst een aktie bij free record shop, heb nu bijna alle saga's, Is dat nou degene met 5 dvd's, ik heb namelijk nooit andere versies gezien | ||
![]() | ![]() |
weet niet het waren losse dvd's. dvd hoesje zijn zwart, maar ik heb ze niet allemaal --------- ik zoek trouwens de spiderman, met iceman en die vuurvrouw(firestar?) als iemand die op dvd, (video) heeft betaal ik er veel voor [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2007 @ 23:23:13 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
4400 prisonbreak heb alleen geen geld ![]() ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Met Spider-Man en/of een Villain erop? Daar zijn 5 verschillende van in ieder geval. Nouja we zullen het wel over dezelfde hebben, die wil ik ook nog steeds eens halen. | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Paulus de Boskabouter ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 10-05-2007 @ 23:29 Met Spider-Man en/of een Villain erop? Daar zijn 5 verschillende van in ieder geval. Nouja we zullen het wel over dezelfde hebben, die wil ik ook nog steeds eens halen. ja die ja, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
lateskool www.lateskool.nl / hardcore hiphop op z'n rauwst |
![]() | ![]() |
YO! Mtv raps fo'sho | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Is MTV raps te koop op DVD?...............cool | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Lijkt me niet | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Fhiela schreef op 13-04-2007 @ 19:29 Dragon ball Z niet echt oud maar ik mis het wel www.dbz-media.nl kun je alle afleveringen/films DL-en [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2007 @ 15:57:29 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
teknoman.. vroeger vond ik dat zo'n dope serie.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Oz! Alle zes de seizoenen! Die zou ik wel graag willen hebben! ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Yo! MTV Raps natuurlijk, en The Gangster Chronicles: An American Story (Een mini-serie uit 1981 over de mafia) | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
american ninja 1 tm 5 ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2007 @ 20:47:50 ] ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
The Royle Family shit is echt prachtig! ![]() https://www.youtube.com/watch?v=EuvLh_ZfRdQ&mode=related&search= | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Monn-E schreef op 13-05-2007 @ 19:53 The Gangster Chronicles: An American Story (Een mini-serie uit 1981 over de mafia) Maffia blijft boeien. | ||
![]() | ![]() |
Lyricist Lounge Show van vroeger op MTV, die zou ik ook wel op DVD willen hebben... [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 13:55:49 ] | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Do-P schreef op 11-05-2007 @ 17:43 Oz! Alle zes de seizoenen! Die zou ik wel graag willen hebben! Komen er aan, de 1ste is er al. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 27-05-2007 @ 13:57 (...) Komen er aan, de 1ste is er al. Goeie zaak. Mensen die het niet kennen................... Checken kan geen kwaad ![]() | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Pizza Cats ![]() ---------------------------------------- argh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 29-05-2007 @ 17:20 (...) Goeie zaak. Mensen die het niet kennen................... Checken kan geen kwaad ![]() alle 6 seizoenen van OZ zijn al op dvd... kweet alleen niet of ie in NL al te koop is | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Monn-E schreef op 27-05-2007 @ 13:55 Lyricist Lounge Show van vroeger op MTV, die zou ik ook wel op DVD willen hebben... Word die shit was dope | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 29-05-2007 @ 17:32 (...) alle 6 seizoenen van OZ zijn al op dvd... kweet alleen niet of ie in NL al te koop is Alle 6 al? ![]() | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Do-P schreef op 11-05-2007 @ 17:43 Oz! Alle zes de seizoenen! Die zou ik wel graag willen hebben! WORD!! en the wayans brother serie, die zijn zo focking grappig ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Ben ik een mietje als ik Friends zeg? maar die shit is mad geniaal ---------------------------------------- argh | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil Off-Centre. Of The A-Team.. ![]() En Chappelle's Show. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2007 @ 19:54:00 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Van oZ is alleen seizoen 1 uit, 2 komt redelijk snel. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
the shield! ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
The Young Ones !!! Dat was geweldig vroeger ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 29-05-2007 @ 20:35 Van oZ is alleen seizoen 1 uit, 2 komt redelijk snel. http://www.amazon.com/Oz-Complete-Season-Christopher-Farmer/dp/B0009GV9E6 Miami Vice moet je trouwens kopen... in Nederland zijn alleen season 1 en 2 op dvd uit met over een week season 3 | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
In Nederland in de winkel heb ik het over dap. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Geen serie maar ik wil graag woodstock94. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 29-05-2007 @ 21:02 In Nederland in de winkel heb ik het over dap. Joa joa, wa in de winkel ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Ik neem aan dat je je afvraagd waar? Bij de FRS bijvoorbeeld. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 30-05-2007 @ 00:46 Ik neem aan dat je je afvraagd waar? Bij de FRS bijvoorbeeld. Neu ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Kun je misschien duidelijk typen? Ik heb geen idee wat je allemaal bedoeld? | ||
Abstrakt gewoon checken,gewoon doen! ![]() |
![]() | ![]() |
Star Trek : The Next Generation, die shit is baas dats van 1987 - 1994,kan je wel oud noemen tog ---------------------------------------- ja nee dat vind ik ook opzig weetje | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Word @ Dodo lang geleden, off centre is echt bazen shit haha | ||
![]() | ![]() |
Taxi http://en.wikipedia.org/wiki/Taxi_(TV_series) ...Hele oude serie, een paar keer gezien ooit en vond het toen wel dope | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Charlie's Angels, tits and ass television sjeweet ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
fresh-n-drivin![]() |
![]() | ![]() |
m.a.s.k c.o.p.s dinoriders samurai pizza cats gewoon alle oude tekenfilms ---------------------------------------- TILBURG | ||
Tee-es-pee Uitgeplugd uit de Matrix ![]() |
![]() | ![]() |
Off centre ---------------------------------------- Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tee-es-pee schreef op 02-06-2007 @ 00:13 Off centre Wat is dat dan? Ouwe shit, of nu pas op tv? (nooit van gehoord trouwens). | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
The Simpsons, die dvdboxen zijn er al maar het zijn 19 seizoenen, dat x 30 eu vind ik wel veel ga denk ik binnnekort eerste 2 bestellen ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Tee-es-pee Uitgeplugd uit de Matrix ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 02-06-2007 @ 16:36 (...) Wat is dat dan? Ouwe shit, of nu pas op tv? (nooit van gehoord trouwens). Is een serie uit 2002/2004 dacht ik, de makers van American Pie met John Cho! Chau!!! (H) ---------------------------------------- Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tee-es-pee schreef op 02-06-2007 @ 17:08 (...) Is een serie uit 2002/2004 dacht ik, de makers van American Pie met John Cho! Chau!!! (H) Ok, de makers van American Pie. Dan moet het vast wel weer platte humor worden ![]() | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
The Fresh Prince of Bel-Air ![]() ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
Borderline Revolution Of The Open Mind ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb 21 Jump Street seizoen 1, 2 en 3. Geniale serie. Doorbraak van Johnny Depp. Ben nou aan het wachten op Miami Vice seizoen 3, 1 en 2 heb ik al. | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 [2] 3 ] |