Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Regels Battle Hoeft niet blind, of zelf afspreken Wie het eerst 3 votes heeft Zaterdag 21 april (1 week) Bizzy_D en Hyreme battlen beiden al een tijdje hier op Nlhiphop, dit kan nog een leuke battle worden ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
woei alweer Hyreme. 16? | ||
oh sorry, maar die andere tussen jullie in vorig seizoen was topical toch? ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
![]() | ![]() |
klopt. battle is ook leuk | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
eey een battle..![]() ![]() ach ja.. ik moet straks ook nog is een battle maken vs stoep en tegen vip.. 16 lijntjes ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Ja man, ik wil de topics voortaan in het weekend openen dus dat komt nu alleen ff fokt op uit voor je, sorry ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
oohw nee hoor.. niet erg.. ik maak er wel ff tijd voor ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
kick, morgen hè ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
morgen alweer.. damn.. dan ga ik er vanavond ff voor zitten en anders morgenavond ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Ik hoop dat je als afscheid nog iets stoers gaat verzinnen je laatste battle, want na stoeprand ben ik de laatste winnaar na maar liefst 3 maanden was hij met die rhymes gekomen maar yo wie de tijd niet neemt, wordt met de tijd genomen Die zogenaamde spitt van jou die zijn nevenstaand aan niets kerel, je drukt maar op Replay als ik poepsex herhaald wil zien je kwijlt bij het horen van mij, dus ik maak mn borst niet nat als je in een sandwich zit, heb je je kaaskop in een tosti gast shit die je uit je mouw tovert, zijn niet speciaal kindje je teksten zijn luchtig en kut, 't zijn net vaginale windjes hij staat alleen aan de rand van de afgrond, maar maakt een grote stap vooruit voordat hij in het gat stort Is Hyreme een zee? tijden van komen en gaan de hele dag door shit is een pannekoek, omdat hij door dikkertjes wordt gerold. je bent een loodgieter, maar je verkoopt alleen loden gieters ik schiet je vol met lood, mn schuilnaam is Pompbediende edit: 4 lines teveel.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2007 @ 17:29:49 ] | ||
Hyreme? ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
kut man, dacht dat de deadline gister was, whehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2007 @ 19:27:25 ] ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Hij wilde vanavond nog wat gaan schrijven. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
mag eigenlijk niet meer hè, hij zou stoppen nu, haha ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik drop vannacht nog wel ff.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
no-show ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Bizzy wint, 'vannacht' is al geweest.. ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |