Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Is t al begonnen? | ||
-fotosynthese- vankwaadtoterger |
![]() | ![]() |
ja man 7 tot 9 2de uur schuift risskant de woordvoerder aan http://www.outflow.nl/hidden/radio/tabid/59/Default.aspx effe naar benede scrollen winamp downen ofzo weet ik het en aanzetten gek! ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
[playlist]NumberOfEntries=1File1=http://stream01.streamhier.nl![]() Dan krijg ik dat hehe. Geopend in kladblok, nja nog even uitzoeken. | ||
![]() | ![]() |
ja zeker uitzoeken risskant en de grote bozen neger zijn er nu ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
Fok it, t werkt niet hoor. Heb alles geprobeerd. | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
dat is vaag, aangezien ik hem met jou link in 1 keer aan de praat heb bij mediaplayer URL openen: en dan http://stream01.streamhier.nl: 9626/ zonder de spatie! [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2007 @ 20:00:56 ] ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Dit is zo niet mij! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
juist de meest trouwe fan is er ook weer![]() ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
ja, misschien komt Jiggy zometeen wel! ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Al sinds 7 uur paps! ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
ja ik ook![]() ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
ik sinds Thomas die kapotte link kaatste ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ja maar, jij bent 14, jij hebt geen leven. Dat ik sinds 7 uur luister is heel stoer van mij. ![]() @ Foto dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2007 @ 20:05:09 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
wat is Leyla toch focking cool! ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
Ley ipv stoer te doen kan je me beter even uitleggen hoe ik die shit moet fixen. En sketchr zelfs dat werkt niet man. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 29-10-2007 @ 20:04 Ja maar, jij bent 14, jij hebt geen leven. Dat ik sinds 7 uur luister is heel stoer van mij. ![]() @ Foto dus tssss ik heb geen leven ![]() fucking winamp downloaden dan naar outflow gaan --->radio--> nu luisteren en dan opent ie m vanzelf met winamp succes leyla was een grapje he ![]() ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Battlen? Hmm, ik wil wel een danswedstrijd houden? ![]() Ze hebben vast wel een cam daar bij Outflow, kan iedereen meekijken op internet! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
je kan via msn gewoon meekijken,doe maar niet dansen dan maak je me dik af [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2007 @ 20:22:27 ] ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Klopt. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Wie te gast? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Aesop Rock ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Aesop Rock is doper in het Engels.. Maar nu zonder dollen.. wie is er te gast? [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2007 @ 20:37:31 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ja, zijn stijl komt niet echt over in het Nederlands he, je hebt gelijk.... Risskant de woordvoerder! [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2007 @ 20:40:09 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
is Eppo al langsgekomen met 'mijn bier is op'? Dat nummer maakt altijd emotie los bij mij namelijk.... ---------------------------------------- myspace | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind dat er Aesop gedraaid moet worden. En Franse hiphop, jaaaa! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Quote: Skiz schreef op 29-10-2007 @ 20:43 is Eppo al langsgekomen met 'mijn bier is op'? Dat nummer maakt altijd emotie los bij mij namelijk.... nee nog niet geweest ![]() ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha, mijn nieuwe #1 mc ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Hijs wel eerlijk, die Dax... ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
die dax echt lachwekkend![]() freestyle is lachwekkend ,props [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2007 @ 21:07:19 ] ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
'Ik vul dames als een tampon'.... Dan heb je ook niet echt een grote ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
@foto: jammer! nu moet ik monn-e van kant maken de volgende keer dat ik em zie. ---------------------------------------- myspace | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
beter is mijn hit gedraaid anders kome we niet meer optreden in outlow ![]() ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
als ik foto moest geloven is je Hit niet gedraait man... ---------------------------------------- myspace | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Beter...komen jullie asses gewoon een keer naar de studio, en Skiz, nou durf ik vrijdag niet meer te komen![]() Het was best druk in de studio, was allemaal met andere dingen bezig, dus bij deze: sorry, maar ''de hit'' staat al wel op cd gebrand nu, dus zover was ik al wel. Volgende week draaien we 'em, dan is Dax te gast als we het telefoongesprek moesten geloven ![]() Edit: Dit is trouwens het effect wat je krijgt als er iemand anders achter de pc gaat zitten terwijl ik de radioshow zit op te nemen: http://www.zshare.net/audio/45468942b31e8c/ Deze week dus weer niet terug te luisteren, echt balen...volgende keer iets anders verzinnen [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2007 @ 10:11:31 ] | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
ja centjes uit kijken geblazen skiz komt ge pakkuh en als dat niet gebeurt laat ik aanstande zaterdag tjerk jou in de tepels knijpen ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
hmm, ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
vrijdag? zaterdag ben je toch ook bij Tjerk? en anders heb je volgende week nog een kansch... ---------------------------------------- myspace | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
yess ik heb zin in zaterdag, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Ja ik ben zaterdag zowieso bij Tjerko, al zal dat wel laat worden, omdat ik waarschijnlijk tot heel laat moet werken, maar maakt niet uit. En vrijdag zou ik naar Jur gaan, maar moet dan ook werken (invallen) dus dat gaat al niet meer door...+ z'n pc was gecrasht ofzo hoorde ik? | ||
![]() | ![]() |
jep treu,dat is de rede dat ik er ook niet heenga ouwe echt fokt op dat ik geen vervoer heb naar tjerk anders was ik graag gegaan ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ey kan ik aanstaande maandag reisvergoeding krijgen voor die radioshow, ik wil graag komen, maar zit echt erg krap bij kas. Peace. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Soms ben ik echt zo damn blij dat ik OV heb. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Quote: Saizen schreef op 03-11-2007 @ 23:09 Ey kan ik aanstaande maandag reisvergoeding krijgen voor die radioshow, ik wil graag komen, maar zit echt erg krap bij kas. Peace. als je surya ok meeneemt ![]() ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
komt dax nou vanavond ?![]() ![]() ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
@foto: stond jij gisterenmiddag buiten met nog 2 kerels bij het paviljoen (zo heette dat café geloof ik)? want volgens mij zag ik jou ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2007 @ 17:30:59 ] ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
Als het goed is komt Dax vanavond ja, hij reageert niet meer op msn dus zal al wel onderweg zijn... | ||
![]() | ![]() |
Quote: SketchR schreef op 05-11-2007 @ 17:30 @foto: stond jij gisterenmiddag buiten met nog 2 kerels bij het paviljoen (zo heette dat café geloof ik)? want volgens mij zag ik jou ![]() klopt nac kijken ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
Ok Daxarius komt niet meer, waarschijnlijk volgende maand ofzo, dus jullie luisteraartjes moeten het vanavond met Sam en mij doen...wordt een chille uitzending met niet teveel gelul denk ik, want ben fucking moe van het weekend... | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Moet ik het nog opnemen voor de zekerheid Monn-E? ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Nee hoeft deze keer niet, maar wel lief dat je het vraagt![]() | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |