Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op woensdag 18-04-2007 om 20:29:13
http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=648066&songID=5249947
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 18-04-2007 om 23:28:36
Klinkt wel lekker man, alleen iets distort echt heel erg in je beat, weet niet precies wat het is, volgens mij je basslijn, probeer daar wat aan te doen, want nu klinkt het wel als beat, maar de kwaliteit is echt crap zegmaar.
Maar als je daar wat aan doet, hier en daar wat bijschaaft, netjes opschoont, gaat ie zeker dope klinken.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
volumebeats Gepost door volumebeats op woensdag 18-04-2007 om 23:35:22
Dit is echt mijn smaak.. Klinkt zeer dik.

Alleen die bass aanpassen, want die distort echt zoals al is gezegd.
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op donderdag 19-04-2007 om 17:29:56
Quote:
volumebeats schreef op 18-04-2007 @ 23:35
Dit is echt mijn smaak.. Klinkt zeer dik.

Alleen die bass aanpassen, want die distort echt zoals al is gezegd.


heb er geen effecte op staan en ikzelf hoor het gekraak/distortion niet, ligt misschien aan m'n boxen ofzo dat die meer kunnen handelen. maar hoe aanpassen dan want hij staat niet eens overdreven hard
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 19-04-2007 om 17:51:03
Ik denk dat ik al weet wat het is, je hebt alles gesampled, dus ook snare en shit?
Als dat het geval is moet je die sample even een heel klein stukje laten infaden en een heel klein stukje uitfaden. want dan ligt het aan de samples dat ie zo distort.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op donderdag 19-04-2007 om 18:03:44
nee man alleen die violin is gesampled van bach en zwaar onder het mes gegaan verder zaten er geen clicks of wat dan ook in m'n drums en bij de bass zelfde verhaal..
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
tirp
Tirp aka. Dope Assasin of Rhymes
Gepost door tirp op donderdag 19-04-2007 om 20:47:54
lekkere beat..
----------------------------------------
O.G.
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op donderdag 19-04-2007 om 20:51:58
leuke sample, wat meer variatie zou dope zijn en je bassline distort inderdaad; probeer anders de laagste frequenties eruit te halen (die distorten het misschien) zelfs als je ze niet kan horen
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.