Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op zaterdag 21-04-2007 om 12:01:42
Death Camp - King Of Misery

Wat vinden wij hiervan op NLHipHop.nl? Heb geprobeerd aan mijn delivery te werken. Alvast bedankt!
Zesco Gepost door Zesco op zaterdag 21-04-2007 om 12:13:22
Aight, je rijm is heerlijk waardoor je flow ook goed zit in de track. Zoals ik het nu hoor heb je inderdaad aan je delivery gewerkt, er zit echt écht emotie in. Je brengt je gevoel naar voren in combinatie met rauwe en harde lines, dat maakt het best indrukwekkend vind ik. Niet iedereen kan dat.. En lines zoals `jerk off the footage of the hillside strangling´ doen sowieso. Ik heb eigenlijk niks op te merken hieraan.. het kan altijd beter maar dat hoef ik niet te vertellen, gewoon door blijven gaan! Ik zou graag meer willen horen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2007 @ 12:14:27 ]
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op zaterdag 21-04-2007 om 13:40:23
Thanks, Zesco... Iemand anders er nog wat over te zeggen?
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 21-04-2007 om 13:51:46
best dope, je kan helaas alleen te goed horen dat je nederlands bent aan je accent.
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op zaterdag 21-04-2007 om 16:26:35
Thanks, Finger... Weet van mezelf dat ik redelijk zonder accent Engels kan rappen, maar ik ben me nou meer aan het concentreren op flow, delivery en me dat eigen maken. Een betere Engelse uitspraak komt daarna wel. Maaruh... Tof dat je de moeite neemt om te reageren. Thanks!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2007 @ 16:27:30 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0065 sec.