Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ]
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op zaterdag 19-05-2007 om 22:09:54
klinkt lekker melle.
enige is dat is nog een beetje kaal klinkt. maar wanneer er iemand op rapt valt dat ook wel mee denk ik.. miss dat je er nog een sampeltje bij kunt doen of iig variatie in de drums
----------------------------------------
BEATS!
melle
Gepost door melle op zaterdag 19-05-2007 om 22:11:35
Ja zat nog te denken aan drum variatie idd of wat extra reverb op de snare beetje dat QB geluid proberen te krijgen, denk dat ik er niet te veel meer aan ga doen kwa samples maar juist een beetje leeg houden.
Bedankt voor het checken iig!
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op zaterdag 19-05-2007 om 22:13:11
Quote:
melle schreef op 19-05-2007 @ 22:11
Ja zat nog te denken aan drum variatie idd of wat extra reverb op de snare beetje dat QB geluid proberen te krijgen, denk dat ik er niet te veel meer aan ga doen kwa samples maar juist een beetje leeg houden.
Bedankt voor het checken iig!


moest wel gelijk aan mobb deep / QB denken ja hehe dat doe je goed iig
----------------------------------------
BEATS!
Marsman Gepost door Marsman op zaterdag 19-05-2007 om 22:17:16
Quote:
Marsman schreef op 19-05-2007 @ 19:19
Basgitaar gisteren binnengekregen en meteen iets mee geprobeerd.. lekker vals en smerig, maar dat moet.
Ik weet nog niet of ik er nog verder aan ga werken enzo..

klikkendikkenw00t
melle
Gepost door melle op zaterdag 19-05-2007 om 22:20:20
Klinkt dope hoor Marsman!

Wat ik me trouwens afvraag maken jullie eigenlijk beats puur voor jezelf en de lol of ook voor vrienden/anderen die rappen om te gebruiken?
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 20-05-2007 om 08:02:33
@Melle klinkt lekker zoals altijd,mss de snare een heel klein beetje omhoog pitchen dat hij iets lichter word.
@Marsman klinkt chill,ik zou er wel mee verder gaan Keep it up.(je mag voor mij ook wel een keer wat inspelen

Ik heb veel beats weggegeven aan mensen die er wat mee wilde doen,maar daar hoor ik dan niets meer van,dus daar ben ik terughoudend in geworden(en ik kan zelf niet rappen anders had ik ze zelf wel ingespit).En ik ben ook nog bezig met mijn eigen projecten(maar dat is niet echt hiphop)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2007 @ 08:04:37 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Marsman Gepost door Marsman op zondag 20-05-2007 om 13:41:35
Quote:
melle schreef op 19-05-2007 @ 22:20
Klinkt dope hoor Marsman!

Wat ik me trouwens afvraag maken jullie eigenlijk beats puur voor jezelf en de lol of ook voor vrienden/anderen die rappen om te gebruiken?


Danku danku.. ook aprofourz, danku, misschien dat ik er nog verder aan ga werken.. (moet eerst nog wat dingetjes regelen met betrekking tot mijn basgitaar.)

En melle, om je vraag te beantwoorden van mijn kant; Het is begonnen echt puur om te proberen en voor de lol, maar ging toen samenwerken met een rapper, om samen een demo/album te maken. T loopt nu allemaal een beetje stroef omdat ik weinig zin heb om echt intensief verder te werken aan beats. Dat komt denk ik omdat ik in een korte tijd van 9 maanden al ongeveer 115 beats heb gemaakt, misschien iets te veel van het goede.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zondag 20-05-2007 om 15:16:45
http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=692665&songID=5363473
DirtyD
Gepost door DirtyD op zondag 20-05-2007 om 17:12:48
wel dope percussie alleen die melodie kan wel beter
----------------------------------------
http://www.soundclick.com/dirtydutch
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zondag 20-05-2007 om 20:35:32
Jah ik weet.. ik had nog 'n ander melodietje gemaakt.. maar die kwam mij té bekend in de oren dus toch maar niet gedaan.



->
Heb ff 'n Old Skool achtige beat gemaakt; http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=692665&songID=5364296

klinkt het wel 'n beetje Old Skool volgens jullie?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2007 @ 20:41:17 ]
Marsman Gepost door Marsman op zondag 20-05-2007 om 21:00:50
Ik vind het niet echt oldskool.. vind het eerder heel erg veel te druk.. van alles door elkaar, het is geen geheel. Alsof je niet kan kiezen wat je erin wil hebben en wat niet.

mijn begin aan een nieuwe creatie

Weer bass opgenomen met eigen basgitaar. Hier en daar iets offbeat, maar dat heeft ook zijn charmes..
En ja, hij is te langzaam, moet dat nog even zien te fixen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2007 @ 21:01:40 ]
n2dalrecordz
EA BeatZ
Gepost door n2dalrecordz op maandag 21-05-2007 om 05:35:53
marsman. je nieuwe beat de basis hoor ik al erin. de fouten heb je zelf aangetoond. kan dope beat worden!

De bassloop die je zelf hebt gedaan klinkt dope.!


hier dus.. ik denk dat die af is.. :

http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=699000&songID=5339436
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2007 @ 05:37:13 ]

----------------------------------------
N. Nanuru ( EA BeatZ )
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 21-05-2007 om 08:37:44
@Marsman,klinkt wel weer chill,wat ik zou doen is de kick minder zwaar laten klinken zodat er wat meer ruimte is voor je bass en gebruik je fx pedaaltjes toevallig.
Ik hoor niets offbeat gaan en ik vind m ook niet te langzaam..
@N2D klinkt goed goede kwaliteit alleen de hoofdsynth vind ik te played,maar dat is smaak.keep it up.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
shortylee
Ondertitel
Gepost door shortylee op maandag 21-05-2007 om 11:50:19
tis nou ook weer niet echt funk maja

http://www.zshare.net/audio/fuunk-mp3-ezb.html

feeed me
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2007 @ 16:17:11 ]
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 13:24:46
Is wel degelijk funk.. hij loopt alleen niet zo lekker..
anders was ie wel vet geweest. Ik vind de basgitaar (toch?) vet klinken
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2007 @ 13:25:09 ]
Marsman Gepost door Marsman op maandag 21-05-2007 om 19:22:19
Quote:
aprofourz schreef op 21-05-2007 @ 08:37
@Marsman,klinkt wel weer chill,wat ik zou doen is de kick minder zwaar laten klinken zodat er wat meer ruimte is voor je bass en gebruik je fx pedaaltjes toevallig.
Ik hoor niets offbeat gaan en ik vind m ook niet te langzaam..


Danku, ik ga nu weer iets verder werken aan die beat.. zal eens kijken naar de kick. En nee ik gebruik geen fx pedaaltjes, daar heb ik een handig programma voor
kabaalshit
fotosynthese
Gepost door kabaalshit op maandag 21-05-2007 om 19:30:08
dope beat marsman,deze klinkt heel lekker ik hoor die foute in de bass niet echt zo


props
----------------------------------------
www.myspace.com/fotosynthese
Marsman Gepost door Marsman op maandag 21-05-2007 om 20:21:26
danku danku, nu is hij alweer iets beter vind ik

linke loetje
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 20:47:24
Deze beat heb ik 'n paar uur geleden gemaakt op iemands "order"...

http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=692665&songID=5367587

Het moest Arabisch klinken.. Hij vind 't vet.. wat vinden jullie?
Finger
Gepost door Finger op maandag 21-05-2007 om 20:49:32
Behoorlijk kut steek er eens wat meer tijd in ga eens oefenen inplaats van steeds iets posten en niks met feeds doen behalve comentaar leveren.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 20:54:50
Quote:
Finger schreef op 21-05-2007 @ 20:49
Behoorlijk kut steek er eens wat meer tijd in ga eens oefenen inplaats van steeds iets posten en niks met feeds doen behalve comentaar leveren.


Jonge met zulke posts vraag je om commentaar. Wat loop je steeds te piepen over dat ik mijn beats snel drop.. moet ik er persee 4 dagen mee bezig zijn ofzo? 2 uur vind ik voldoende.

edit: lol.. hij is inderdaad wel 'n beetje kut.. nu ik 'm nogmaals check..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2007 @ 20:56:05 ]
Unexplained Gepost door Unexplained op maandag 21-05-2007 om 20:56:26
Quote:
GIANT schreef op 21-05-2007 @ 20:54
(...)

Jonge met zulke posts vraag je om commentaar. Wat loop je steeds te piepen over dat ik mijn beats snel drop.. moet ik er persee 4 dagen mee bezig zijn ofzo? 2 uur vind ik voldoende.


Hij heeft wel een punt man.. No offence, gister pas (na 2 weken) een officiele snippet een beetje rondgestuurd, en dat is nog naar close ones.. Niet eens publiekelijk op het net.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 20:57:50
Ach.. ik werk 'm morgen nog wel even uit.. en als ie dan nog kut klinkt laat ik 't zitten. Die kerel gebruikt 'm maar zoals ie is. XD
melle
Gepost door melle op maandag 21-05-2007 om 20:58:25
Quote:
GIANT schreef op 21-05-2007 @ 20:47
Deze beat heb ik 'n paar uur geleden gemaakt op iemands "order"...

http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=692665&songID=5367587

Het moest Arabisch klinken.. Hij vind 't vet.. wat vinden jullie?


Klinkt vet man ga vooral zo door!!
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 21:03:47
Quote:
melle schreef op 21-05-2007 @ 20:58
(...)

Klinkt vet man ga vooral zo door!!


jaaaa jaaaa ¬¬
Mc-V Gepost door Mc-V op maandag 21-05-2007 om 21:04:04
Marsman Gepost door Marsman op dinsdag 22-05-2007 om 10:13:06
De gitaar is heel erg irritant, de shaker is lelijk, PLUS dat ik het helemaal niet arabisch vind klinken.
shortylee
Ondertitel
Gepost door shortylee op dinsdag 22-05-2007 om 10:48:58
Quote:
shortylee schreef op 21-05-2007 @ 11:50
tis nou ook weer niet echt funk maja

http://www.zshare.net/audio/fuunk-mp3-ezb.html

feeed me


thnx voor feed giant. heb beetje aangepast klopt wel beter nu. nog meer feed?
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 22-05-2007 om 10:53:10
Klinkt wel dope shorty, ik zou alleen voor wat meer variatie gaan, maar dat heb je zelf ook misschien door. De snare zou ik ook aanpassen die vind ik niet echt mooi (plus hij past er niet zo lekker in naar mijn mening)
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 22-05-2007 om 13:38:48
Quote:
Marsman schreef op 22-05-2007 @ 10:13
De gitaar is heel erg irritant, de shaker is lelijk, PLUS dat ik het helemaal niet arabisch vind klinken.


Hoe kan je de shaker lelijk vinden? Het is 'n Just Blaze shaker..
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op dinsdag 22-05-2007 om 14:37:09
giant, je beat is saai man,
hoor niks vets, je hihat of shaker is te overheersend, en eigenlijk gewoon niet lauw als hihat,
je kan hier wel op rappen, maar mensen hebben gelijk als ze zeggen dat je meer tijd moet stoppen in t maken van je beats

Quote:
Marsman schreef op 20-05-2007 @ 21:00
Ik vind het niet echt oldskool.. vind het eerder heel erg veel te druk.. van alles door elkaar, het is geen geheel. Alsof je niet kan kiezen wat je erin wil hebben en wat niet.

mijn begin aan een nieuwe creatie

Weer bass opgenomen met eigen basgitaar. Hier en daar iets offbeat, maar dat heeft ook zijn charmes..
En ja, hij is te langzaam, moet dat nog even zien te fixen


wel dope man, kick lijkt me alleen iets te dof ofzo, klinkt niet helemaal lekker, basslijn vind ik wel echt dope, en t e langzaam is ie zeker niet, echt lekker space/chill nrtje, zonnetje dr bij en klaar man
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2007 @ 14:39:48 ]

GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 22-05-2007 om 15:05:06
http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=692665&songID=5370256
shortylee
Ondertitel
Gepost door shortylee op dinsdag 22-05-2007 om 16:13:48
@marsman vind hem erg chill om te luisteren. leuke basline. verder weet ik niet echt wat om te feeden.
@giant is idd al gezegd van die shaker. die begint echt irritant te worden om ernaar te luisteren. mischien kan je ook wat meer variaties in je drums doen. vooral die snare/clap hoe je het ook noemen wilt.

http://www.zshare.net/audio/fuunk2-mp3.html

ik heb wat vent zei wat meer variatie erin gedaan en snare iets verandert. snare klinkt nog niet helemaal lekker maar al wel beter.

edit: nu ik eigenlijk goed luister word die snare ook irritant bij mij heletijd hetzelfde
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2007 @ 16:16:30 ]
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 22-05-2007 om 16:35:21
Quote:
GIANT schreef op 22-05-2007 @ 13:38
(...)

Hoe kan je de shaker lelijk vinden? Het is 'n Just Blaze shaker..


haha wat een statement

@shortylee: ik vind die bass erg banaal klinken qua sound. sampletjes zijn wel leuk, mss ietsie wat (meer) reeverb erop
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2007 @ 16:39:39 ]

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op dinsdag 22-05-2007 om 16:43:20
http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=627047&songID=5370522
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 22-05-2007 om 21:07:58
http://www.soundclick.com/aprofourz

Een snippet van mijn triphop project PsychoEuphorialistic.
ow ja je moet de belletjes er ff uitdenken,dat was een foutje naderhand gezien.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2007 @ 07:35:41 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
melle
Gepost door melle op dinsdag 22-05-2007 om 21:42:47
@Able, ik kan dit soort beats zeker waarderen, misschien kan je er nog iets van een klein melodietje of een hit met heel veel reverb bij vinden?

@apro, klinkt goed man, goede kwaliteit, zou niet weten wat je er nog aan kan veranderen.

Zelf ook maar eens een soundclick gemaakt:
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=694406
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 22-05-2007 om 21:52:28
@ Abble: ik ga met Melle mee..

@ Apro: ik kan niet echt zeggen wat ik er van vind omdat ik niet bekend ben met Trip Hop.. is nog nieuw voor me.. maar kwaliteit is wel nice though.


@ Melle: doet me ergens denken aan Rocky I like


enn.. http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=692665&songID=5371313

deze heb ik vandaag gemaakt met nieuwe piano geluiden.. ik weet niet wat het is.. vst of soundfont.. ik wil zowieso ff weten of het wel goed klinkt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2007 @ 21:57:02 ]
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op dinsdag 22-05-2007 om 22:41:12
Apro:ben zelf ook niet echt in de beats diversiteit van trip hop ,maar de sfeer is wel duister /tech shit ,ik vind het best dope ,vind alleen je achtergrond geluid die string,net soms iets te langzaam opkomen ,die ping pong geluid er in vind ik wel dope hehe

melle:intro vind ik net iets te eentonig ik zou die variatie die je wel in de track zelf heb zitten van die ,''viool'' denk ik ,ook een klein stukje in je intro doen ,ten 2e is de snare te plat/zacht
verder vind ik het wel dope ,ook die blazers er in zijn wel een leuke variatie

giant:je hi hat staat te hard denk ik ,je kick ook iets minder hard,of je snare harder,zet er voor de gein is een iets minder mechanische hi hat in,klinkt denk ik beter ,die vocalen erin zijn wel dope ,maar die zou ik zelf enkel voor het refrein gebruiken ,en dan heel zacht laten doorlopen in de verse stukken ,maar ja wie ben ik

ooh ja melle ,ik gaat eens kijken wat ik met die beat van mij kan doen ,vind hem net iets te simpel ,bedankt voor de feed man !
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2007 @ 22:41:47 ]

----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 23-05-2007 om 07:29:51
@Able;klinkt chill man lekker op de achtergrond die gitaar(als je daar een filter opzet en de cuttoff langzaam open doet kan je leuk mee opbouwen probeer maar eens(als je durft
voor de rest klinkt alles ok,rustig uitwerken,keep it up.en ik zal kijken wat ik met die string kan doenik heb bewust de attack hoger gezet anders hoorde je die aanslag van de synth..thx.

@Melle:dit is wel erg relaxd,ik vind de viool wel wat hebben,de beat is ook lekker(mss nog een snare layeren,de blazer sample komt me bekent voor.keep it up

En ik zoek nog iemand die wat met die beat kan,ik hoor het wel..

@Giant:klinkt eigenlijk wel goed,ik zou alleen de piano wat aandikkenof een effect erop zetten,die vrouwenstem is ook wel chill en ik zou de bassline een andere melodie geven,nu heb je de piano/sample en de bassline de zelfde melodie lijnen ipv dat de beat stopt iets door laten lopen anders klinkt het zo abrupt.,keep it up.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2007 @ 07:44:50 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op woensdag 23-05-2007 om 12:13:16
@ apro dope man, ik ben laatste tijd wel into triphop, lekkere shit
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op woensdag 23-05-2007 om 12:31:51
@ Able & Apro.

Thanks for feed..
ik ga er zo aan werken.. eerst ff leren voor examens ¬¬

Maar Apro.. hoe zet je effecten op bepaalde tonen? Van de piano is geen VST maar soundfont.. dus ik weet niet hoe je daar echo etc. op kunt zetten..
Unexplained Gepost door Unexplained op woensdag 23-05-2007 om 12:33:04
Toewijzen aan FX/mixer kanaal ouwes. Rechterbovenhoek van het venstertje, als het goed is.
melle
Gepost door melle op woensdag 23-05-2007 om 14:54:55
Quote:


Heb 'm even geupdate bedankt voor het feeden Able & apro.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2007 @ 14:55:13 ]

----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Marsman Gepost door Marsman op woensdag 23-05-2007 om 19:07:29
@ Melle; lekker hoor, klinkt lekker oldskool! Dopeheid! Ook die blazers ineens! Doorgaan..

@ Aprofourz; De echte electronische triphop is iets minder mijn ding.. alhoewel dit wel erg cool klinkt! Lekker trippy.

Ik was zelf vanmiddag weer eens in een lekker experimentele bui.. hij is dus nog lang niet af (ik moet eens tracks gaan afmaken zeg, hehe)

Gaan denk ik andere Bassdrum en snare/rimshot erin gooien..
Mutz
Gepost door Mutz op woensdag 23-05-2007 om 19:15:39
@ marsman
relaxte beat man maar je bas loopt af en toe wel off-beat heb ik het idee.

btw. Hoe krijg je je signaal van je bas op je pc? ik heb thuis nog een gitaar en versterker en wah enz. maar ik weet niet hoe ik dit op me pc opgenomen krijg.

Nog 1 ding... als ik een beat maak die in mijn oren goed klinkt en ik luister daarna gewoon een hiphopnummer van willekeurige producer, klinkt me beat ineens heel wack als ik m terug opzet hebben meer mensen hier last van?
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 23-05-2007 om 19:17:02
wat bedoel je precies met wack.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Mutz
Gepost door Mutz op woensdag 23-05-2007 om 19:17:52
zegmaar eerst klinkt t allemaal wel dik en profesioneel, goed gemixt enzovoort, maar als je dan n degelijk nummer luistert en je zet je eigen beat terug op, lijkt t allemaal slecht afgemixt en slechte kwaliteit enz.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 23-05-2007 om 19:19:50
ja ook ff een ding van mij trouwens, als ik een beat maak in fruityloops en ik zet hem op m'n mp3 speler klinkt ie fokking zacht, terwijl ie in fruityloops gewoon goed klinkt, hoe kan ik dit oplossen/voorkomen?
----------------------------------------
Jos de Boss
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 23-05-2007 om 19:21:42
Ga maar is met jou beat naar een prof studio,moet je kijken hoe het dan klinkt,meestal gaat het nog door een aantal hardware bakkies/gemasterd etc..
Ik heb het zelf ook als ik Photek aant luisteren ben dank ik ook pak maar in aprofourz..maar fok it als het voor jou maar goed klinkt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2007 @ 19:24:07 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0232 sec.