Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op dinsdag 24-04-2007 om 21:35:45
Hehe ja ik zag het gewoon gelijk, heb dat shirt namenlijk ook
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Seubie Gepost door Seubie op dinsdag 24-04-2007 om 22:02:23
2-2 ROONEY !
Seubie Gepost door Seubie op dinsdag 24-04-2007 om 22:34:02
3-2 ROONEY !!
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op dinsdag 24-04-2007 om 22:35:21
Hehe een vriend van me verliest zo 50 euro.

Jammer want ik was voor Milan
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 24-04-2007 om 22:38:52
OOOH SHIT wat een sfeer op Olf Trafford kanker

als t maar in de ArenA zo was..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 24-04-2007 om 22:41:54
mooi voor de return dat het toch nog 3-2 werd. Milan zal uiteindelijk wel winnen denk ik, 1 goal is voldoende
----------------------------------------
beng!
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 25-04-2007 om 08:09:37
Kaka speelde masterlijk vooral die tweede goal was een schoonheid. Je kan wel zeggen dat dat door de slechte defensie kwam, maar ik denk dat maar weinig andere spelers het hadden gekunnen. Vond ronaldo tegenvallen
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 25-04-2007 om 08:17:54
Ronaldo stond veel te veel tegen de zijlijn geplakt. Maar daadoor kreeg het middenveld wel grip op de wedstrijd.
En behalve Kaka' speelde Seedorf ook weer heel goed hoor. Ik vond trouwens die 1e goal mooier, hoe die hem, met links nog wel, na zo'n versnelling een effect meegeeft waardoor de bal steeds verder wegdraait bij vd Sar. En die van Rooney was ook mooi, op het moment dat de bal onderweg is kijkt ie snel even hoe Dida staat en dan zo hard en zuiver erin.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Seubie Gepost door Seubie op woensdag 25-04-2007 om 11:45:27
12:00 Ado - FCG pappies !
hopelijk zendt langs de lijn uit
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 25-04-2007 om 11:49:17
als je een internetuitzending hebt laat het me even weten
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Seubie Gepost door Seubie op woensdag 25-04-2007 om 12:36:25
Quote:
MuSS070 schreef op 25-04-2007 @ 11:49
als je een internetuitzending hebt laat het me even weten


heb niks kunnen vinden, jy ? tot nu toe zoiezo niks gebeurt op 2 gele kaarten na (1 voor ado 1 voor fcg
Edit; godverdomme, 3-1 (delorge)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2007 @ 12:44:17 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 25-04-2007 om 12:46:30
ghaha.. daar gaat Ron zn doelsaldo
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Seubie Gepost door Seubie op woensdag 25-04-2007 om 12:49:47
Roda verliezen , feyenoord gelijk tegen hoerenveen en FCG winnen en dan is het genoeg dacht ik hoor ..
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 25-04-2007 om 12:54:08
Quote:
D_Original schreef op 25-04-2007 @ 08:17
Ronaldo stond veel te veel tegen de zijlijn geplakt. Maar daadoor kreeg het middenveld wel grip op de wedstrijd.
En behalve Kaka' speelde Seedorf ook weer heel goed hoor. Ik vond trouwens die 1e goal mooier, hoe die hem, met links nog wel, na zo'n versnelling een effect meegeeft waardoor de bal steeds verder wegdraait bij vd Sar. En die van Rooney was ook mooi, op het moment dat de bal onderweg is kijkt ie snel even hoe Dida staat en dan zo hard en zuiver erin.


seedorf speelde idd goed maar er is een verschil tussen goed en masterlijk. Ik vond die 1e goal niet erg bijzonder op die versnelling na en dan maakt ie hem gewoon goed af.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 25-04-2007 om 13:01:28
prima goals maar ik heb beter gezien
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 25-04-2007 om 13:36:55
jammer dat die combinatie van Kaka' en Seedorf er niet inging. dat Kaka' die steekpass deed en Seedorf terugspeelde met een stiftje, maar Kaka' kwam niet goed uit met zn passen.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op woensdag 25-04-2007 om 14:56:38
balen voor fcg
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 25-04-2007 om 15:47:57
Quote:
Bizzy_D schreef op 25-04-2007 @ 13:36
jammer dat die combinatie van Kaka' en Seedorf er niet inging. dat Kaka' die steekpass deed en Seedorf terugspeelde met een stiftje, maar Kaka' kwam niet goed uit met zn passen.


word, erg mooi

maar die tweede goal van Kaka was wel echt geweldig, hoe die het gewoon zo uitspeelde dat Evra Heinze omver liep
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op woensdag 25-04-2007 om 16:39:48
Hehe ja dat deed Henry ook een keer dit seizoen. Versnelde die ofzo of hij speelde de bal zo naar voren dat 2 verdedigers recht op elkaar liepen

Was echt zo'n tekenfilm scenario
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 25-04-2007 om 16:46:07
Alle kranten en overige media die voetbalnieuws brengt, bitched zo erg op die ManUtd verdediging, ik vond het gewoon genialiteit van Kaka.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 25-04-2007 om 16:46:36
Niemand heeft het over Gatusso, maar zijn blessure was toch wel het breekpunt denk ik.
Die pass van Scholes bij de 2-2 was trouwens ook fucking mooi.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op woensdag 25-04-2007 om 16:46:42
2-1 voor chelsea vanavond.
----------------------------------------
Zwolle
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 25-04-2007 om 16:47:54
aldus de straatfilosoof..

ik ben benieuwd jonge.. kheb liever Liverpool. Chelsea is ECHT een geldclub.. 70 miljoen voor Villa? dat gaat tever
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 25-04-2007 om 16:49:01
Quote:
KRStarr schreef op 25-04-2007 @ 16:46
Alle kranten en overige media die voetbalnieuws brengt, bitched zo erg op die ManUtd verdediging, ik vond het gewoon genialiteit van Kaka.


Mwah, soweiso ook door Kaka' maar Evra stond ook wel te schutteren, Heinze na een slechte 1e helft een perfecte 2e helft. Misschien is het wel beter dat Evra is geschorst, mits Ferdinand fit is, anders heeft United echt een probleem. Maar als Ferdinand fit is kan Heinze naar links.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2007 @ 16:49:38 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op woensdag 25-04-2007 om 17:20:20
Quote:



die eigenaar van die winkel is de broer van de ex vrouw van mijn vader..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op woensdag 25-04-2007 om 17:50:23
Willem II-fans gunnen AZ titel niet

Als het aan de supporters van Willem II ligt werken de spelers van de Tricolores zondag mee aan een kampioensfeestje van Ajax. De haat in Tilburg jegens Dirk Scheringa, voorzitter van AZ, is nog steeds groot. Fans van Willem II gunnen de Alkmaarders dan ook geen kampioensschap.

Willem II leverde een groot aandeel in de ontwikkeling van AZ tot topclub. Scheringa kocht spelers als Jaliens, Mathijsen, Landzaat, Dembele en Augustien weg uit Brabant en dat zit veel supporters nog steeds niet lekker. Dat blijkt uit een artikel in het Brabants Dagblad.

"Ik gun Scheringa de titel niet", stelt Marco Cruijssen bijvoorbeeld. Cruijssen was de initiatiefnemer achter de ludieke stickeractie tegen de handelsgeest van Scheringa. Stickers met 'Ik rem niet voor Scheringa' vlogen als warme broodjes over de toonbank.

Dat bewijst volgens Cruijssen dat Willem II-fans AZ nog steeds niet is vergeven. Tijd om terug te slaan? Als het aan de Tilburgse fans ligt wel. Mocht AZ zondag van Excelsior winnen, dan zal Ajax Willem II met zeer ruime cijfers moeten verslaan. Zeer onwaarschijnlijk is dit niet: De formatie van Dennis van Wijk speelt deze competitie feitelijk nergens meer voor.


----------------------------------------
Zwolle
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 25-04-2007 om 17:52:51
Maarja, behalve met 8-0 verliezen kunnen ze er weinig aan doen. Zou me wel eens stunt lijken als Poepon er 8 in eigen goal schiet Maar die is toch geblesseerd

Quote:


Hahahah die gozer in Alkmaar met dat lichtgroene shirt. echt zo'n Noord-Hollandse boernknul. Pannekoek
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2007 @ 17:54:36 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op woensdag 25-04-2007 om 17:54:51
Haha lijkt me wel grappig als heel Willem 2 een biertje pakt en in het gras gaat zitten
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 25-04-2007 om 17:55:07
al maken ze er acht...

als az wint, krikt het ook zijn eigen doelsaldo op ...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op woensdag 25-04-2007 om 17:57:04
Als ze met express met 0-8 gaan verliezen wil ik wel eens zien wat de knvb gaat doen dan.
----------------------------------------
Zwolle
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op woensdag 25-04-2007 om 17:57:31
Dit is voor Willem II wel de ideale kans om AZ en Scheringa terug te pakken. nooit zullen ze zo'n kans krijgen. maar ja de spelers zijn wel zo professioneel genoeg (hopelijk niet).


Quote:
D_Original schreef op 25-04-2007 @ 16:49
(...)

Mwah, soweiso ook door Kaka' maar Evra stond ook wel te schutteren, Heinze na een slechte 1e helft een perfecte 2e helft. Misschien is het wel beter dat Evra is geschorst, mits Ferdinand fit is, anders heeft United echt een probleem. Maar als Ferdinand fit is kan Heinze naar links.


commentator zei dat Vidic terug komt misschien binnen een week.


----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 25-04-2007 om 17:59:10
Quote:
Özcan schreef op 25-04-2007 @ 17:55
al maken ze er acht...

als az wint, krikt het ook zijn eigen doelsaldo op ...


als Ajax met 8-0 wint, moet AZ +3 goals maken, dus dan heeft Ajax wel een reëele kans, maar zover kom het toch niet
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op woensdag 25-04-2007 om 18:02:39
Quote:
KayC schreef op 25-04-2007 @ 17:57
Als ze met express met 0-8 gaan verliezen wil ik wel eens zien wat de knvb gaat doen dan.


Volgens mij kunnen ze niets doen. want het is toch geen regel dat je moet strijden. Ze hebben het toch altijd over sportieve plicht maar dat is niets verplicht.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 25-04-2007 om 18:04:26
ik denk dat ze er wel iets aan kunnen doen, en anders maken ze er wel een regel voor

en terecht ook
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 25-04-2007 om 18:04:31
Quote:
Bojan Krkic (16) lijkt een mooie toekomst voor zich te hebben. De jonge aanvaller uit de jeugd van FC Barcelona maakte gisteren (dinsdag) zijn debuut in de oefenwedstrijd tegen het Egyptische Al-Ahly (4-0 winst) en wist direct te scoren.

Krkic is daardoor de op één na jongste doelpunten maker ooit bij Barca. Alleen Paulino wist op nog jongere leeftijd te scoren, in 1912 maakte hij drie goals tegen Catalé.

Krkic geldt als een groot talent bij Barcelona. De zoon van een Spaanse moeder en Servische vader maakte in de jeugdopleiding sinds zijn komst in 1999 maar liefst 899 doelpunten met een gemiddelde van 3,5 per wedstrijd.

Klik hier voor beelden van de goal van Krkic


Wat een gemmidelde
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2007 @ 17:50:16 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Finger
Gepost door Finger op woensdag 25-04-2007 om 18:04:42
Volgens mij is dat gewoon competitievervalsing en staan daar maatregelen voor.
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op woensdag 25-04-2007 om 18:11:59
Quote:
Finger schreef op 25-04-2007 @ 18:04
Volgens mij is dat gewoon competitievervalsing en staan daar maatregelen voor.


Dus Ajax kan sowieso geen kampioen worden op doelsaldo? Hoe wou de KNVB bewijzen dat als ajax met 8 0 wint dat ze geholpen zijn door Willem II, dat kunnen ze niet. Waar trek je je grenzen. Stel dat het uit Willem II kant komt dan hebben ze niks te bewijzen.

Zodadelijk winnen ze echt met 8 0 en dan zou dat competitievervalsing zijn. Echt wel dat Ajax er alles aan doet om veel te scoren.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 25-04-2007 om 18:14:53
Quote:
MTijn schreef op 25-04-2007 @ 17:54
Haha lijkt me wel grappig als heel Willem 2 een biertje pakt en in het gras gaat zitten


dan gat Sneijder er heel fanatiek doorheen dribbelen, en Stekelenburg ff scoren

ahaha
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 25-04-2007 om 18:16:56
het doelsaldo van AZ is 53, dat van Ajax 47. mocht het om doelsaldo gaan heeft AZ zoiezo met 1 goal verschil gewonnen, dus dat word een verschil van 7, maar dan zijn ze er nog niet, want in Amsterdam was het 2-2 en in Alkmaar 1-1 (zoiets als het Uefa cup-uitgoals-principe) , dus ze moeten zelfs met 8 goals verschil winnen, maar AZ gaat het echt niet houden bij 1 goaltje denk ik. dus als AZ wint zijn ze 99% kans kampioen.
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 25-04-2007 om 18:18:32
Quote:
Bizzy_D schreef op 25-04-2007 @ 18:16
het doelsaldo van AZ is 53, dat van Ajax 47. mocht het om doelsaldo gaan heeft AZ zoiezo met 1 goal verschil gewonnen, dus dat word een verschil van 7, maar dan zijn ze er nog niet, want in Amsterdam was het 2-2 en in Alkmaar 1-1 (zoiets als het Uefa cup-uitgoals-principe) , dus ze moeten zelfs met 8 goals verschil winnen, maar AZ gaat het echt niet houden bij 1 goaltje denk ik. dus als AZ wint zijn ze 99% kans kampioen.


Bij gelijk doelsaldo kijk je naar gemaakte goals. dan pas naar onderlin g resultaat. En Ajax heeft in dat geval meer gescoord, tenzij het 8-10 ofzo wordt bij Az.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2007 @ 18:18:59 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 25-04-2007 om 18:19:18
je hebt gelijk mijn fout (K)
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 25-04-2007 om 18:19:55
leuk allemaal al die scenario's, maar het zal er uiteindelijk toch om gaan of AZ punten verspeelt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2007 @ 18:22:35 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op woensdag 25-04-2007 om 18:23:33
Quote:
D_Original schreef op 25-04-2007 @ 18:18
(...)

Bij gelijk doelsaldo kijk je naar gemaakte goals. dan pas naar onderlin g resultaat. En Ajax heeft in dat geval meer gescoord, tenzij het 8-10 ofzo wordt bij Az.


sowieso heeft Ajax nu al meer gescoord dan AZ. Dus dat AZ mooier voetbal speelt is gewoon een verheerlijking van de media van AZ. Het enige wat je kunt stellen dat AZ een betere verdediging heeft.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Liquid
Gepost door Liquid op woensdag 25-04-2007 om 18:27:05
Mooier voetbal kan je niet alleen zien aan het aantal gemaakte doelpunten natuurlijk. Zeker in het begin van het seizoen overdreef AZ bijvoorbeeld nog weleens waardoor er hele mooie acties waren maar te weinig goals. Iedereen zeurt altijd zo dat zijn club benadeeld wordt door de media, maar 9 van de 10 keer slaat het nergens op.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 25-04-2007 om 18:28:41
Quote:
Liquid schreef op 25-04-2007 @ 18:27
Iedereen zeurt altijd zo dat zijn club benadeeld wordt door de media, maar 9 van de 10 keer slaat het nergens op.


Is ook zo, maar toch is het moeilijk te ontkennen dat Wegereef waarschijnlijk een doorslaggevende rol speelt in de titelstrijd
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2007 @ 18:29:00 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 25-04-2007 om 18:32:34
Ja een doorslag wel ja, maar Ajax had die wedstrijd gewoon 1 extra meoten scoren, niet zueren op de scheids maar zelf scoren. Ik bedoel als het voor Ajax was dan was AZ de benadeelde, niets aan te doen.

Ik reken echt niet met doelsaldo, AZ moet gewoon gelijkspelen: klaar. En daar heb ik helaas weinig vertrouwen in
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Liquid
Gepost door Liquid op woensdag 25-04-2007 om 18:32:51
Ik heb het niet zo goed bijgehouden dat ik nu weet waar je op doelt met Wegereef
Maar als je over 34 wedstrijden gaat kijken dan kan je zeer waarschijnljik voor elke club de mazzeltjes en de foute beslissingen van scheidsrechters wel optellen en op een eerlijke balans uitkomen.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 25-04-2007 om 18:34:52
Wat is er toch met Weegereef? Ajax heeft het aan zichzelf te danken dat ze het kampioenschap niet in eigen hand hebben >RKC ftw<.

Typisch Ajax om alles en iedereen weer de schuld te geven terwijl het toch echt bij zichzelf moet zoeken. mja ik hoop dat Ajax voorronde CL haalt als ze geen kampioen worden want dat verdienen ze wel
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 25-04-2007 om 18:37:10
Ik kan tal van scheidsrechters opnoemen die een handje in de degradatiestrijd hebben gehad, maar daar hoor je mij toch ook niet over?

Oja toch wel..
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 25-04-2007 om 18:38:34
Quote:
Liquid schreef op 25-04-2007 @ 18:32
Ik heb het niet zo goed bijgehouden dat ik nu weet waar je op doelt met Wegereef
Maar als je over 34 wedstrijden gaat kijken dan kan je zeer waarschijnljik voor elke club de mazzeltjes en de foute beslissingen van scheidsrechters wel optellen en op een eerlijke balans uitkomen.


word
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0163 sec.