Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Livio is op een betere plaats | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 24-04-2007 @ 18:35 Nieuwe huis in het centrum ![]() ![]() Hier! ![]() Ow en over die kapoette Xbox. Moet hem opsturen naar M$, schijnt dat ze dat omgebouwde helemaal niet zien ![]() Waar in die auto waar die pijl op richt? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Word. Nothing beats my future crib. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
My baseballbat does ![]() | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Finger schreef op 24-04-2007 @ 20:27 (...) Waar in die auto waar die pijl op richt? Nee in die straat ![]() Maar niet iedereen hoeft t adres te weten ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb Raymzter net gesproken in de AH in Almere, woooooeeeehoeeee! En ik ben echt een mongool, ik sprak hem aan met 'woehahaha, jij bent echt klein', met m'n eigen 1.60m ![]() Hij had een Spookradio shirt aan! Echt balen, ik had 'm gisteren aan, zei ik ook tegen hem, 'ik heb dat shirt ook! ![]() ik had m'n Kubusshirt aan namelijk. En toen vroeg hij of ik hem nadeed ofzo, toen zei ik, nee hoor, mss doe jij mij wel na ![]() Maar hij is echt tof, aardige gozer zeg, oook als hij wordt gestalkt door een gek wijf tijdens het boodschappen doen! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zag em op station in Gouda ook een keer, het is gewoon een down to earth gast inderdaad. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
Ik zag hem bij een optreden in P3 @ purmerend.. bij dat optreden van hem dan | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
haha lela wat een verhaal | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 24-04-2007 @ 20:29 Word. Nothing beats my future crib. Een baksteen door je ruit verslaat je toekomstige crib. ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
shiiitt ik had vanmiddag een virtuele drug trip de eerste keer dat het echt tof werkte ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha Leyla, die arme Ray. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ik ga slapen weltrusten nlhh | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ook welterusten NLhiphop en Kapowski ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
trusten ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
dope shit Ley ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
En ik vind jou maar een maffe dodo. | ||
Majestics Hell Squad 101 ![]() |
![]() | ![]() |
ja leuk verhaal | ||
![]() | ![]() |
Wedden dat hij je wel kende als je zei dat je leyla van nlhh was. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 24-04-2007 @ 22:33 ik ga slapen weltrusten nlhh Maak het dan ook waar kapow. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 24-04-2007 @ 22:42 En ik vind jou maar een maffe dodo. k zal je mrgn ff klappen beste jongen op school ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
juist, eindelijk morgen een vrije dag ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Dat gun ik je echt Özcan! ---------------------------------------- Zwolle | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
wow... hehe, super, man .. thanks ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
DeEkte | ![]() | ![]() |
salaam | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Morgen om 10.00 op school! Dank je ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Kaya, morgen moet je een golf voor mij nemen! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Laatste boekverslag maken en dan KLAAR! ![]() Rest van de week op m'n luie gat zitten ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
juist .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
ik neem vandaag de 1e 7 uur maar ff vrij denk ik ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Ben ik ook mee bezig...moest om half 9 al beginnen eigenlijk, maar gister een feestje op het werk gehad van iemand die met pensioen ging, die gast had gelijk goed uitgepakt, gratis bier etc. you know the deal haha | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
en de wekss klimt nu pas zn bedje uit...vooral te danken aan de jehova's die mij wekten, anders had ik me nog wel een keertje omgedraaid ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
![]() | ![]() |
mijn lessen vallen steeds om vreemdere redenen uit ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Wekss schreef op 25-04-2007 @ 10:41 ...vooral te danken aan de jehova's die mij wekten ![]() | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Joh dat had ik net precies hetzelfde. Geen normale tijden om zieltjes te winnen toch. ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
ik krijg nu te horen dat ik nog 7 toetsen moet maken wat me leraar me nooit verteld heeft en dat mijn hbo dus in gevaar komt | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
dat is zuur voor je man. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
idd ik ben gestresst | ||
![]() | ![]() |
Kapo luister naar mij, je red het wel. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ja je redT het wel. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Je reet het wel ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
jspr je moet nog schrijven he voor battle ik heb al gedropt dacht dat dat moest | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
goed dat je het zegt ik ga vanmiddag bezig denk ik, wanneer moet het af zijn?\ en remind me ff op msn ik moet nu naar drachten, later. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
wat moet je in drachten dan, dat is frieslaaan | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
kapo, je redt het niet... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
jij ook niet | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
maar ik heb geen zeven toetsen, jij wel.. dus jij redt het niet.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
jah in fryslân ga ik even nieuwe kleren halen, groningen is veels te druk nu. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
je ziet m wel volgend jaar , of niet | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 25-04-2007 @ 11:32 je ziet m wel volgend jaar , of niet spannend ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |