Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
is dat niet die loterij waarbij ze zeggen dat je je geld terugkrijgt als je niks wint? | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
geen idee ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
lol ik kreeg voor de grap een kraslot, win ik er nog 50 euro mee ook ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ga maar inleveren, dan krijg je een draai om je oren omdat je te jong bent en pakken ze dat lot af.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 28-04-2007 @ 18:11 ga maar inleveren, dan krijg je een draai om je oren omdat je te jong bent en pakken ze dat lot af.. noh ik laat me moeder hem inleveren ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Kom we gaan nog is gamen. www.jippii.be Drawing game kamer 105340! Zoek de kamer met Nlhiphop.nl Kben momenteel high on virtual dose maar komt in orde, gek ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
Yo dudes, een aangeschoten groet vanuit Barcalona haha, tis hier wel echt de shit man | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
ben je op vakantie ga je nog internetten gast ![]() maakt niet uit eigenlijk, maar ik doe dat juist niet op vakantie. | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Misschien straks nog ff joe champ onveilig maken! ---------------------------------------- Zwolle | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Slapen is voor bazen | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
kankerhardwrshit wendyneu,ken [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-04-2007 @ 03:57:55 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 29-04-2007 @ 03:57 kankerhardwrshit wendyneu,ken Hi hi, je was volgens mij behoorlijk ver heen toen je Wendy ging neuken ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ver in dromenland, ja ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Critical | ![]() | ![]() |
leeft swike nog eigenlijk? ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
nee hij is al in verre staat van ontbinding. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Joey player! ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
ahahaha poppekontje ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 29-04-2007 @ 10:02 ver in dromenland, ja ![]() Haha, kan óók nog ja ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
MOEHAHAHAHA de rest van de wereld mag aan mijn tenen likken ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
Jij eerst, ok muss? | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 29-04-2007 @ 12:26 MOEHAHAHAHA de rest van de wereld mag aan mijn tenen likken de rest is iedereen behalve ik! ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 29-04-2007 @ 13:16 (...) de rest is iedereen behalve ik! Inderdaad, jij mag aan zijn lul likken daarom. ---------------------------------------- Zwolle | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
neuh doe ik niet ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Dit topic is zooooo neger ---------------------------------------- argh | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
zooo 2006 ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
soooo yesterday | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 29-04-2007 @ 13:18 neuh doe ik niet hahaha ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
nog minder dan een uur ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare Dapp're strijders fier en koen Geen club die ons kan evenaren Rood en wit wordt kampioen! Hup Ajax hup, Rood - Witte schare Dapp're strijders fier en koen Een roep die geldt: 'Het is je ware!' Rood en wit wordt kampioen! ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
EN WIE NIET SPRIIIIIIINGTT ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
lol me youtube acount flipt em [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-04-2007 @ 15:01:55 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
maarten laat die lijnen liggen hi ha ho. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
lol ik deed een battle voor grap gaat die alleen maar je moeder dingen enzo tegen me zeggen ik zo van kk hard je moeder dingen terug doen hij fucking boos op me ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Zo heh heh ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ej sommige stukjes zijn best cool gefilmd wel vermakelijk om naar te kijken, leuk | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
niet te positief pascool ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
mam: "ik vind deze muziek niet zo leuk, mag ik iets anders opzetten?" ik: "eh, ja hoor" radio: "de komende uren alleen maar hits van eigen bodem!" muzieksmaak van ouders zijn soms irritant. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Herkenbaar @ Ziek, mijn moeder houd van country ![]() | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
ik luister muziek die mijn ouders ook wel draaien en kan me in veel dingen wel vinden. Maar ik haat het dat ze "hits van eigen bodem" verkiest BOVEN die mix van www.appletreerecords.net . met dit weer ook nog s. ik begrijp haar hoofd echt niet. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-04-2007 @ 17:13:58 ] | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 29-04-2007 @ 16:58 Herkenbaar @ Ziek, mijn moeder houd van country ![]() dat doet me vader ook ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Mijn ma vind Can it all be so simple van Wu-Tang mooi ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
wu-tang is dope ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Gaan er nog mensen vanavond naar Amsterdam om Gumball 3000 te aanschouwen? | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 29-04-2007 @ 16:58 Herkenbaar @ Ziek, mijn moeder houd van country ![]() En ik houd van Eindhoven.. | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 29-04-2007 @ 17:08 (...) dat doet me vader ook ![]() Je hebt een iraanse vader die van country houd? Khak too saresh. ---------------------------------------- Zwolle | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KayC schreef op 29-04-2007 @ 20:13 Khak too saresh. word! | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Alsof iedereen Kempi aan t nadoen is ofzo beh. T begin van die track is wel oke maar daarna niet meer. Ik luister letterlijk alles behalve schlager hehe, en nederlandse dingen als guus meeuwis, jantje shit e.d. Het een luister ik wel veel minder dan t ander. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-04-2007 @ 20:22:17 ] | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KayC schreef op 29-04-2007 @ 20:13 (...) Je hebt een iraanse vader die van country houd? Khak too saresh. ik heb een indonesische vader die van country houd ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |