Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ]
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 07-05-2007 om 12:51:26
die wil ik ook wel zien
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 07-05-2007 om 12:54:01
Wahaha, nou ja ik zat dus in bus 59, en net niet bij de groep die heel snel weg reden...maja al bij al een supergeslaagde wedstrijd en sfeer! Ik ga er vandoor!
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op maandag 07-05-2007 om 15:17:23
Volgens Excelsior-aanvaller Robert Braber heeft Ajax vorig weekeinde zijn winstpremie uitgeloofd aan Excelsior als die club erin zou slagen om van AZ punten af te pakken. Het zou om zo’n 7.000 euro per man gaan. ''Maar hoe hoog precies die premie was, kan ik niet zeggen'', aldus Braber.

De voetballer zegt in het Noordhollands Dagblad dat Excelsior nog niets heeft ontvangen. ''We hebben nog geen geld gezien. Het schijnt dat Ajax minder wil betalen, omdat het uiteindelijk geen kampioen is geworden. Wij vinden dat een beetje vreemde gang van zaken. Het lag toch niet aan ons dat Ajax geen kampioen is geworden. Ze hebben er zelf eentje te weinig gescoord.''

Excelsior won vorige week met 3-2 van AZ. Hierdoor kon Ajax kampioen worden. PSV gooide echter roet in het eten door met 5-1 van Vitesse te winnen.

Ajax-woordvoerder Marcel Baas zegt van niets te weten over een premie, maar gaat het wel uitzoeken. Excelsior-trainer Ton Lokhoffs ontkent ook. ''Ik weet überhaupt niets af van een premie.''

Lokhoff en Ajax-trainer Ten Cate zijn goede vrienden sinds ze zeven jaar terug samen NAC leidden.

----------------------------------------
Zwolle
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op maandag 07-05-2007 om 15:20:26
Niets nieuws. Spelers van Ajax pijpen ook de scheidsrechters voor een wedstrijd, maar dat was ook al bekend.
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 07-05-2007 om 15:24:28
haha ja de neuzen hebben het weer gedaan, heerlijk wijs maar naar 020, blame blame blame us

no one likes us, we dont care
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2007 @ 15:25:09 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
dap
038
Gepost door dap op maandag 07-05-2007 om 15:28:52
Ronald Koeman blijft bij PSV
Uitgegeven: 7 mei 2007 15:23
Laatst gewijzigd: 7 mei 2007 15:26

AMSTERDAM - Ronald Koeman blijft trainer van PSV. De oefenmeester voerde vrijdag en maandag gesprekken met de clubleiding over zijn toekomst bij de landskampioen.

Daarin sprak Koeman met de club over het 'gebrek aan vertrouwen' dat hij had ervaren. PSV-voorzitter Schuitema weigerde eerder deze maand hardop te zeggen dat de Zaankanter komend seizoen de leiding over PSV zou houden, nadat PSV na de winterstop de landstitel leek te verspelen.

Dankzij een 5-1 overwinning op Vitesse wist de club de landstitel op de laatste speeldag echter alsnog te prolongeren. De Eindhovenaren eindigden met een iets beter doelsaldo dan het achtervolgende Ajax en profiteerden zo van de misstap van favoriet AZ bij Excelsior (3-2).
Sabel
Jongen spuugt kraai
Gepost door Sabel op maandag 07-05-2007 om 15:51:50
dap is me weer voor
----------------------------------------
FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op maandag 07-05-2007 om 15:58:18
Quote:
Sabel schreef op 07-05-2007 @ 15:51
dap is me weer voor


Op nlhiphop is het simpel: je bent op tijd of je bent te laat. Als je te laat bent, moet je zorgen dat je op tijd vertrekt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2007 @ 15:59:31 ]

----------------------------------------
Zwolle
dap
038
Gepost door dap op maandag 07-05-2007 om 15:58:55
zeg t ze johan
Sabel
Jongen spuugt kraai
Gepost door Sabel op maandag 07-05-2007 om 16:05:12
Quote:
KayC schreef op 07-05-2007 @ 15:58
(...)

Op nlhiphop is het simpel: je bent op tijd of je bent te laat. Als je te laat bent, moet je zorgen dat je op tijd vertrekt


je hoeft mij niet te vertellen hoe het hier gaat
----------------------------------------
FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op maandag 07-05-2007 om 16:05:44
Quote:
Sabel schreef op 07-05-2007 @ 16:05
(...)

je hoeft mij niet te vertellen hoe het hier gaat


Het is blijkbaar wel nodig.
----------------------------------------
Zwolle
Sabel
Jongen spuugt kraai
Gepost door Sabel op maandag 07-05-2007 om 16:06:32
moet ik jou dan vertellen wat ontopic is?
----------------------------------------
FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op maandag 07-05-2007 om 16:07:42
Quote:
Sabel schreef op 07-05-2007 @ 16:06
moet ik jou dan vertellen wat ontopic is?


Je mag mij pas dingen komen vertellen, wanneer je het zelf ook onder de knie heb.

En nu weer ontopic: Beenhakker gaat het maken!
----------------------------------------
Zwolle
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op maandag 07-05-2007 om 16:09:36
Pfff zo lekker trainen in dit kutweer
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 07-05-2007 om 16:48:13
Edgar heeft een Davidster ik vond Van Egmond partijdig fluiten..
de Ajacieden vinden natuurlijk van niet, wat ook voor het eerst dit seizoen zal zijn, maar d'r had wel een betere leidsman kunnen staan
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 07-05-2007 om 16:49:00
mooiste moment vond ik Heitinga na zijn penalty, wát een Ajacied
----------------------------------------
beng!
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 07-05-2007 om 19:04:29
ajax huldiging nu op RTVNH.
streams:
http://stream.rtvnh.nl/TVNH/
kanalenkiezer.nl--->regionaal-->TV NH
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
djayen
de liefste
Gepost door djayen op maandag 07-05-2007 om 19:28:46
Een hele fijne stream merk ik al weer
----------------------------------------
joden
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 07-05-2007 om 19:34:11
Van Nistelrooij bij Willem en Johan
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op maandag 07-05-2007 om 19:38:30
G-g-g-godver wa-a-a-t wa-wa-was da-t-t k-k-k-kou-kouhouuuuddddd
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 07-05-2007 om 19:47:36
Quote:
Gaucho schreef op 07-05-2007 @ 16:49
mooiste moment vond ik Heitinga na zijn penalty, wát een Ajacied


Dat was inderdaad genieten. Práchtig!

In het stadion was na de goal van Huntelaar anders ook aardig mooi Of toen Edje 'em erin schoot!
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 07-05-2007 om 20:35:59
nou nou nou wat een feest toen.
heb zojuist alles teruggezien, van minuut 1 tot de penalties.
AZ heeft het zo laten liggen in de verlenging.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 07-05-2007 om 20:37:06
Klopt..

Na die goal van Stuntie, en toen Edje de winnende pingel maakte vloog ik echt door dat uitvak heen op die wanden te rammen enzo echt helemaal leip.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op maandag 07-05-2007 om 20:37:13
az was duidelijk sterker en hadden in principe moeten winnen.
penaltys is eigenlijk op geluk winnen. maargoed dat ajax geluk had
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
Sabel
Jongen spuugt kraai
Gepost door Sabel op maandag 07-05-2007 om 21:04:53
Quote:
Özcan schreef op 07-05-2007 @ 19:34
Van Nistelrooij bij Willem en Johan


zeker checken ben benieuwd na dit weekend gaat hij nog harder trappen op v basten
----------------------------------------
FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 07-05-2007 om 22:15:33
Motta sluit Ajax-transfer niet uit

Thiago Motta zou een transfer naar Ajax niet bij voorbaat afwijzen. Dit liet de middenvelder maandag weten nadat bekend werd dat de Amsterdammers een oogje op hem hebben.

"De interesse is nieuw voor me. Bij voorbaat wijs ik de interesse niet af", reageert de Braziliaans/Italiaanse middenvelder tegenover Eurosport. "Het is een goede zaak dat andere clubs me willen hebben. Aan het eind van het seizoen beslis ik over mijn toekomst."

Naast Motta zou Ajax ook interesse hebben voor zijn clubgenoot Bojan.
----------------------------------------------------------------------------------

Goeie shit voor ajax als dat doorgaat! po po!
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 07-05-2007 om 22:17:10
dit wordt echt een saaie uitzending Dit gaat toch weer de hele uitzending over dat RvN niet bij Oranje zit. Die kwestie komt me nu echt wel mn strot uit.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 07-05-2007 om 22:21:12
Motta moet echt komen man, die speler is echt goed! verdedigende middenvelder en kan eventueel ook in de verdediging! dit seizoen geblesseerd en daarom bijna niet gespeeld maar voorgaande jaren stond hij vaak basis!! sterke speler, veel kracht heeft ie
----------------------------------------
beng!
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 07-05-2007 om 22:24:07
Zou wel wat zijn als Motta echt komt. Eigenlijk ben ik ook wel heel benieuwd naar die Krkic, die gozer is pas 16 en zit nu al tegen het 1e aan.
Quote:
Krkić kwam in 1999 bij FC Barcelona. Hij ontwikkelde zich tot een zeer doeltreffende spits met 899 doelpunten in zeven seizoenen (1999-2006), een aantal dat hem in die periode een gemiddelde van maar liefst 3.5 goals per wedstrijd opleverde



----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op maandag 07-05-2007 om 22:28:51
Willem van Hanegem is aan het pokeren.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
dap
038
Gepost door dap op maandag 07-05-2007 om 22:33:41
Van Nistelrooy hoopt nog steeds op EK
Uitgegeven: 7 mei 2007 21:35
Laatst gewijzigd: 7 mei 2007 21:44

RIJSWIJK - Ruud van Nistelrooy sluit een terugkeer in het Nederlands elftal niet uit.

De spits van Real Madrid zei maandagavond in het RTL7-programma Voetbal Insite dat hij niet definitief heeft bedankt voor Oranje en ook dat hij niet uitsluit onder bondscoach Marco van Basten opnieuw voor de nationale ploeg uit te komen. "Ik hoop er nog steeds bij te zijn op het EK volgend jaar", aldus Van Nistelrooy.

Bekoeld

Van Nistelrooy en Van Basten hadden in januari in Madrid een onderhoud. De relatie tussen beiden was bekoeld nadat Van Basten de aanvaller na het WK niet meer had opgeroepen voor het Nederlands elftal.

Van Basten noemde het na afloop een "goed gesprek", maar Van Nistelrooy besloot na enkele dagen bedenktijd zich toch niet beschikbaar te stellen. Hij miste vertrouwen van de bondscoach.
(c) ANP
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 07-05-2007 om 22:34:19
IS Voetbal Insite al geweest?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op maandag 07-05-2007 om 22:35:15
bij mij is het pas 5 minuten bezig
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 07-05-2007 om 22:47:25
is niet live.
Derksen in zn scheermesjes vergeten meet te nemen naar Madrid.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op maandag 07-05-2007 om 23:06:09
en van Hanegem zn t-shirts. het is in Spanje misschien 25 graden maar Willem zit in zijn standaard outfit. een overhemd met daaroverheen een trui
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Sabel
Jongen spuugt kraai
Gepost door Sabel op maandag 07-05-2007 om 23:31:54
Laten we de discussie over dat betalen niet houden ALS het al gebeurd is. legaal is legaal en zoals van hanegem al zei: dan nog moet az over excelsior heenwalsen.


Ik vond v nistelrooy mild. Komt wel goed.
----------------------------------------
FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 08-05-2007 om 00:10:22
Quote:
Gaucho schreef op 07-05-2007 @ 22:21
Motta moet echt komen man, die speler is echt goed! verdedigende middenvelder en kan eventueel ook in de verdediging! dit seizoen geblesseerd en daarom bijna niet gespeeld maar voorgaande jaren stond hij vaak basis!! sterke speler, veel kracht heeft ie


Waarom? We hebben Heitinga, Davids, Maduro, Lindenbergh die op die positie uit de voeten kunnen.. Ik wil niet zeggen dat Maduro in vorm is, of Lindenbergh, want die pik zie ik ook liever vertrekken maar het is niet echt een positie die niet goed gevuld is ofzo..

Laat die Krkic maar komen!




en over die premie voor Excelsior..

Quote:
Braber ontkent uitspraken over premie
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 7 mei om 19:13

Excelsior overweegt Robert Braber te beboeten voor enkele uitspraken, die vandaag breed in de landelijke media werden uitgemeten. De aanvaller beweerde namelijk dat de Rotterdammers de overwinningspremie van Ajax zouden krijgen indien AZ op de laatste speeldag zou worden verslagen.

Braber liet weten dat Excelsior nog steeds wacht op een winstpremie van zevenduizend euro per persoon.”Maar hoe hoog precies die premie zal zijn, kan ik niet zeggen. We hebben nog geen geld gezien. Het schijnt dat Ajax minder wil betalen, omdat het uiteindelijk geen kampioen is geworden.’’

De aanvaller uit Willemstad werd vanmorgen door directeur Simon Kelder op het matje geroepen, maar ontkende dergelijke uitlatingen te hebben gedaan. “Hoe dan ook, hij heeft de club in diskrediet gebracht en de voorbereiding op het duel met Veendam verstoord”, aldus Kelder tegenover Radio Rijnmond.

Zowel woordvoerder Marcel Baas namens Ajax als trainer Ton Lokhoff namens Excelsior zeiden eerder op de dag niks af te weten van premies. Het is overigens niet verboden om spelers bij een overwinning een premie in het vooruitzicht te stellen.

Ajax heeft momenteel een intern onderzoek naar de mogelijke belofte ingesteld. “We willen vooral weten waar dit bericht vandaan komt", verklaarde Baas. De leiding van de Amsterdammers heeft de spelers van Excelsior zelf een nooit een 'stimuleringspremie' in het vooruitzicht gesteld, stelt de club.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2007 @ 00:12:06 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 08-05-2007 om 00:36:23
Quote:
MaffeDodo schreef op 08-05-2007 @ 00:10
(...)

Waarom? We hebben Heitinga, Davids, Maduro, Lindenbergh die op die positie uit de voeten kunnen.. Ik wil niet zeggen dat Maduro in vorm is, of Lindenbergh, want die pik zie ik ook liever vertrekken maar het is niet echt een positie die niet goed gevuld is ofzo..

Laat die Krkic maar komen!


ok, jij hebt er dus totaal geen verstand van.
Heitinga speelt er nu wel maar is eigenlijk een verdediger (al ontken ik niet dat hij het heel goed doet als verdedigende middenvelder) Davids speelt bij Ajax als linkermiddenvelder,Maduro is totaal uit vorm, Lindenbergh komt kwaliteit tekort. Motta daarentegen is een topspeler (speelt bij Barca en heeft verscheidene grote duels meegespeeld op internationaal topniveau). Ik weet niet of je ooit Barca hebt gezien maar Motta is echt heel goed, hij heeft pech dat er bij Barcelona heel veel topspelers zitten die de voorkeur krijgen. Je kunt het vergelijken met de situatie van Gabri (wissel bij Barcelona door moordende concurrentie maar wel gewoon een hele nuttige speler, zeker voor Ajax).

en over Krkic... die jongen is pas 16 man, heeft Ajax helemaal niets aan! die kleuter komt pas kijken, denk je nou echt dat hij Ajax naar prijzen kan schieten? als hij zou komen dan zou dat tevens de ontwikkeling van Babel stagneren... slechte huur zou dat zijn. Die jongen moet paar jaar rijpen voordat hij op het allerhoogste niveau meekan... ik kan me herinneren dat Brutil Hosé ook aan de lopende band scoorde in de Ajaxjeugd maar die heeft het ook nooit gered, dus scoren in de jeugd zegt lang niet altijd alles (al ontken ik niet dat die Krkic een goeie speler kan worden en zeker beter is dan Hosé was)

amen
----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 08-05-2007 om 00:41:57
en Hosé had van die heerlijke losse handjes.. Wie heeft dat filmpje van jong Ajax waarbij die de tegenstander even een paar flinke vuisten gaf? Volgens mij Amstel Cup
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 08-05-2007 om 00:43:19
tegen Heubach was dat
----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 08-05-2007 om 00:44:56
ah please geef me dat filmpje, zo heerlijk was dat hehehe

Daar kan de F-Side nog wat van leren

Of stel ik het me nou veel groter voor dan dat het was
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 08-05-2007 om 00:45:39
nee,dat was een flinke tik kan ik me herinneren, ik zoek eventjes
----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 08-05-2007 om 00:47:50
beter vind je hem helden fragment
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 08-05-2007 om 00:49:46
Quote:
MaffeDodo schreef op 07-05-2007 @ 20:37
Klopt..

Na die goal van Stuntie, en toen Edje de winnende pingel maakte vloog ik echt door dat uitvak heen op die wanden te rammen enzo echt helemaal leip.


whaha welk vak zat je?
bove zat k ook helemaal los te gaan iedereen los, springen, feesten, zingen...zelfs de 2 stewards achter me kwamen meedoen
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 08-05-2007 om 00:52:22
kan hem niet vinden Muss, misschien morgen. Zie dat het alweer behoorlijk laat is, ik ga slapen! johoo
----------------------------------------
beng!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 08-05-2007 om 10:37:26
Quote:
Gaucho schreef op 08-05-2007 @ 00:36
(...)

ok, jij hebt er dus totaal geen verstand van.
Heitinga speelt er nu wel maar is eigenlijk een verdediger (al ontken ik niet dat hij het heel goed doet als verdedigende middenvelder) Davids speelt bij Ajax als linkermiddenvelder,Maduro is totaal uit vorm, Lindenbergh komt kwaliteit tekort. Motta daarentegen is een topspeler (speelt bij Barca en heeft verscheidene grote duels meegespeeld op internationaal topniveau). Ik weet niet of je ooit Barca hebt gezien maar Motta is echt heel goed, hij heeft pech dat er bij Barcelona heel veel topspelers zitten die de voorkeur krijgen. Je kunt het vergelijken met de situatie van Gabri (wissel bij Barcelona door moordende concurrentie maar wel gewoon een hele nuttige speler, zeker voor Ajax).

en over Krkic... die jongen is pas 16 man, heeft Ajax helemaal niets aan! die kleuter komt pas kijken, denk je nou echt dat hij Ajax naar prijzen kan schieten? als hij zou komen dan zou dat tevens de ontwikkeling van Babel stagneren... slechte huur zou dat zijn. Die jongen moet paar jaar rijpen voordat hij op het allerhoogste niveau meekan... ik kan me herinneren dat Brutil Hosé ook aan de lopende band scoorde in de Ajaxjeugd maar die heeft het ook nooit gered, dus scoren in de jeugd zegt lang niet altijd alles (al ontken ik niet dat die Krkic een goeie speler kan worden en zeker beter is dan Hosé was)

amen


Je verteld me weinig nieuws.. Ik heb er geen verstand van? Lees beter. Ik weet ook wel dat Heitinga een verdediger is maar er staat ook dat ze op die positie UIT DE VOETEN kunnen. Maduro is totaal uit vorm, staat er ook. Lindenbergh is een kutspeler die ik weg wil hebben, staat er ook. Davids linkermiddenvelder maar KAN ook verdedigend spelen. Maar ik wilde zeggen dat we op die positie dus genoeg mogelijkheden hebben. Dan zie ik liever een verdediger komen, aangezien Grygera weggaat. Of een aanvallende middenvelder, als Sneijder weggaat.

En Krkic kan Ajax een heleboel aan hebben. Jij weet niet of hij het goed zal doen of niet. Dat zal die jongen moeten laten zien als 'ie hier is. Een 16jarige Messi zou het ook prima doen bij Ajax lijkt me. Wie zegt dat deze jongen niet net zo goed is of beter? Laat 'em het maar bewijzen. En als het geen succes is speelt 'ie niet. Maar als Barca hem verhuurt met de eis dat 'ie MOET spelen wordt het anders inderdaad.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2007 @ 10:38:21 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 08-05-2007 om 10:47:53
lijkt me dat barca wil dat hij ook speelt dan hèKrkic) dus daarom geen goed plan, als hij naar Ajax zou komen voor 3 jaar zou ik het wel mooi vinden maar Barca laat zo'n talent niet gaan natuurlijk.

Je hebt het over het aantrekken van eenverdediger? Motta kan ook centraal in de verdediging spelen dus dat is dubbel zo goed... heb je weer meerdere opties
----------------------------------------
beng!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 08-05-2007 om 10:55:49
Tsja het is zeker een goede speler. We zien wel of 'ie komt ofniet. Ze wilden die Ari ook halen, en dat broertje van Luisao uit Brazilie, Bakircioglu lijkt rond te zijn. Ik hoop alleen maar dat ze zoveel mogelijk van de huidige selectie behouden..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 08-05-2007 om 13:19:46
true, ik heb ook nog stille hoop dat Seedorf terugkeert... maar dat zal wel niet
----------------------------------------
beng!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 08-05-2007 om 13:21:11
Deze zomer vast niet.. Dan word het zeker ook winterstop

Misschien volgende zomer. Het kan allemaal. Of van der Sar.. Maar die wil niet meer
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0153 sec.