Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] ] | ||
gangsta_flavour I'm The Badguyy! ![]() |
![]() | ![]() |
hebben jullie nog een extra turk erbij ![]() doe mij maar ceza en sagopa ![]() juiste shit ! ---------------------------------------- Holtenbroek is waar ik woon en waar ik leef, kijk rustuggg om me heen en neem die info met me mee!! | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gangsta_flavour schreef op 04-06-2007 @ 00:46 hebben jullie nog een extra turk erbij ![]() doe mij maar ceza en sagopa ![]() juiste shit ! is zeker die juiste shit! www.hiphoplife.net is 'n vette site met Turkish Hip-Hop. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
ik ken alleen 'kotje meme' (zo spreek je het uit, tenminste) lol ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 07-06-2007 @ 01:16 ik ken alleen 'kotje meme' (zo spreek je het uit, tenminste) lol eh? ik kom er niet op.. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ken alleen scheldwoorden, ammuna naskirim, sikter en zo, als ik het goed schrijf ---------------------------------------- argh | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
mn moeder is laatst naar tarkan geweest met r vriend, en regelmatig staat er turkse muziek op als ik thuiskom, moet er altijd wel om lachen. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 07-06-2007 @ 07:43 Ik ken alleen scheldwoorden, ammuna naskirim, sikter en zo, als ik het goed schrijf eh.. jaaa jaa!! je schrijft het zonder fouten! ![]() Is dat het enige wat jij van Turken heb geleerd? -__-* Dat begrijp ik dus niet.. je hebt altijd van die Turkse jochies die dan stoer willen zijn door niet-Turken scheldwoordjes te leren die uiteindelijk tégen ze gebruikt wordt ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Jongens, wat ik nu ga eten, overheerlijk gewoon, mijn lievelingsgerecht... Sarma ![]() ![]() Als jullie ooit in een Turks restaurant belanden, zéker proberen! Ingrediënten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarma_(gerecht) [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-07-2007 @ 18:03:23 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
hehe das toch dolma? ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb Nefret/Ceza paar keer gezien. keer in enschede en keer in eindhoven was wel cool ookal versta ik er geen hol van. ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Nee, dolma is dit![]() Maar sarma wordt ook wel 'yaprak dolmasi' genoemd ja ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Oh mijn Allah, vrouwen kunnen wél rappen ![]() Deze vrouw ownt élke femcee in NL, ik zeg 't je! Ze heeft het nummer van die man die links zit in rapversie gemaakt, echt ongelooflijk vet. Vooral als je het origineel kent (al gaat die presentator het op de 'juiste manier' zingen daarna, vergelijkingsmateriaal) *zucht* Mijn eerste heldin ![]() Ook leuk detail, ze is getrouwd met Sagopa Kajmer, één van de beste rappers in Turkije... Ze maken al sinds 1998 hiphop samen, hoe stoer is dat dan! [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2007 @ 20:58:51 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Turken hebben toch allemaal een snor? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
iemand hier ooit gehoord van Sirhot? | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 19-05-2007 @ 20:27 Zagbe ![]() Sahbi bedoel je wss, dat is marokaans ![]() ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 08-12-2007 @ 23:32 iemand hier ooit gehoord van Sirhot? eh..yeah.. wil je tracks? | ||
![]() | ![]() |
ik heb laatst van mijn zwager een album van die gast gekregen, ''narcotic'' het is volgens mij een verzamel album.. 1996 tot 2002, staan wel een paar lauwe nummers op, dikke beats ook.. als je nog wat leuke tracks van em hebt zou ik dope vinden ja.. | ||
![]() | ![]() |
3 tracks van Sirhot... http://www.zshare.net/download/551334711aab62/ weet niet of je ze al hebt, maarjaaaaa | ||
![]() | ![]() |
aight thnx man, die had ik alle drie niet.. | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() |
ik weet niet of je deze al hebt, is een nummer van em uit 1996, maar die beat is zo lauw, misschien meer liefhebbers.. Her Yeni Gun | ||
![]() | ![]() |
'k download 'm nu.. fucking zshare sloomheid | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
ik vind t dope beats alleen dig dat turks niet, vreemde klanken op te rijmen zoals mèèh | ||
![]() | ![]() |
de nederlandse klanken zijn lekker wou je zeggen.. '..Ik ben ggggevoeligggg... en dat vind ik rraarrgh..' | ||
![]() | ![]() |
wheheh dat ligt ook maar aan het accent.. ik vind persoonlijk turkse muziek vrijwel altijd mooi klinken.. | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
eigenKWEEk Vervelende jongen als die mic aanstaat ![]() |
![]() | ![]() |
sana bu aksjam gutteni sikinmi? (als je dat zo zegt) ![]() ---------------------------------------- De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken | ||
![]() | ![]() |
.... geen respect, perv.. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] ] |