Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ]
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 09:58:36
Laatst was southpark erop en toen wilde cartman fimaliy guy (prog) van de buis afhalen en kyle wilde het erop houden. Het ging toen om een discussie of mohammed wel of niet op de tv mocht komen. Uiteindelijk kreeg kyle zn zin en ging de aflevering door. Het gekke is dat comedy central mohammed niet in beeld bracht en zei dat niet te willen doen toen werd die scene geskipt en even later kwam jezus wel in beeld. Ik ben geen gelovige ofzo maar duidelijk dat ze daar bang zijn voor moslims terwijl ze denken van die christenen doen ons niks dus ja flikker maar lekker op met jezus. Ik vond het gewoon een scheve actie dus denk vermeld het even.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op woensdag 30-05-2007 om 09:59:22
ik denk dat dat bij grap hoorde hoor mixx
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 10:00:18
ja dat dacht ik eerst ook, maar ik begon toch te twijfelen doordat er ook bijstond dat het van comedy central af kwam en die hebben als het goed is geen recht om afleveringen te veranderen. Maar misschien heb je wel gelijk en moet ik me nu ongelovelijk dom voelen hehehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2007 @ 10:01:00 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
dap
038
Gepost door dap op woensdag 30-05-2007 om 10:00:28
je moet niet alles van Southpark zo letterlijk nemen je weet toch dat ze daar alles in de zeik nemen? moslims, joden, christenen, gays, lesbo's .. geniaal
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 10:10:22
ja dat vind ik ook dope maar dit deed comedy central. Er kwam een beschrijving van de scene te staan en daarbij stond comedy central weigerd deze scene te tonen. Dus dat was het punt.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
dap
038
Gepost door dap op woensdag 30-05-2007 om 10:17:30
ja en dat is door de makers van Southpark gemaakt, niet door Comedy Central. Je valt precies voor de grap die ze in gedachten hadden. Southpark wordt alleen maar door Comedy Central uitgezonden dus dit konden ze doen
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 30-05-2007 om 10:20:55
Hehe k heb m ook gezien, maar het was echt wel een grap hoor.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 10:28:31
ah ok nou ja dan ben ik misschien een beetje naief hehe.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 30-05-2007 om 10:44:52
Dr. Cox is een held. Die gozer van Scrubs, die boven die hoofdpersoon staat. Wat een gast
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op woensdag 30-05-2007 om 11:37:34
ook...maar die gasten van peep show slaan alles
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op woensdag 30-05-2007 om 11:56:35
hehe dr cox is inderdaad een held

die hele serie is vet
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op woensdag 30-05-2007 om 12:24:46
Ik heb zonet de FINAL EPISODE van That 70's Show gecheckt @ YouTube. Was zo weird.. Die Fez was fucking veranderd gek.. breed.. schorre stem.. minder gay dan eerst Wat ComedyCentral uitzendt, zijn de episodes van 1998/1999.. final episode is van 2006. Dus ze zijn wel ff 8 jaar bezig geweest. Wel vet eigenlijk. Ik hoop dat Comedy Central de show gewoon uitzend zonder break oid. Die break zijn zo fucking lame.. dus niet dat ze halverwege opeens de show schrappen en 'm vervangen door... .. een of ander kutshow.. De SouthPark afleveringen zijn toch ouder dan die The Box toen uitzond? Want het lijkt wel of ik de afleveringen die nu op tv zijn gezien heb..
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op woensdag 30-05-2007 om 12:46:06
ja dat vond ik ook al raar dat Fez wilder valderama was terwijl ik hem toch heel anders voor me had vanwege Yo Mama

maar bij welke ep zijn ze dan nu bij comedy central?
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 30-05-2007 om 12:52:10
Godver ja, nu je het zegt. Die presentator van Yo Mama deed me als ergens aan denken!
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op woensdag 30-05-2007 om 15:11:20
lol.. hij is erg veranderd.
Maar zijn humor is echt lame.. Het lijkt allemaal zo gespeeld etc. etc. bijvoorbeeld wanneer ie naar die huizen gaat en shit.. vet lame jokes XD ik lach er om omdat het zo lame is terwijl hij in That 70's Show nog zo lollig was.

Edit: Van mij mag Teachers vervangen worden door MadTV, want MadTV is tophumor by Comedy Central!
http://youtube.com/watch?v=AQEd91BBtF4
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2007 @ 15:27:36 ]
rame
Gepost door rame op woensdag 30-05-2007 om 22:40:24
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op donderdag 31-05-2007 om 14:12:35
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 05-06-2007 om 15:33:42
ik vind het steeds beter worden eigenlijk

m'n favoriet is wel Scrubs, goeie humor, leuke hoofdpersonen en het is ook dope dat het af en toe wat serieuzer is (die aflevering dat er van elk van hun een patiënt overlijdt bijvoorbeeld)

daarna komt The Office, kan erg grappig zijn, maar soms totaal niet
de leukste mensen zijn niet de hoofdrolspelers maar die andere mensen op kantoor, vooral die dikke is geweldig

That 70's Show is ook best leuk eigenlijk
soms een beetje over de top, maar meestal wel grappig
die gast met die bril is stoer

verder is The World Stands Up ook best goed, erg grappig soms, maar wel een beetje kort

nouja, dit is wat ik er van vind dus
mocht iemand het iets interesseren
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 05-06-2007 om 15:48:38
Southpark heeft volgens mij overal lak aan.
Gisteren die aflevering over 9-11

Soms denk je nou nou, maar wel blijven lachen om die shit.
V-Rank
Gepost door V-Rank op dinsdag 05-06-2007 om 15:51:15
Die theorie van 9/11 vond ik wel goed bedacht eigenlijk. Daar zit ook de kracht van South Park.

Toen ik 10 was keek ik die shit , omdat Cartman iedereen uitschold en al dat soort ongein. Nu ik alle afleveringen opnieuw kijk zie ik de vele lagen van humor die er in elke aflevering zitten.
----------------------------------------
And these rappers need to gather their belongings
Or get wrapped up in their extra long thong strings
NoJoke
if you cant stand the heat, get out of the kitchen
Gepost door NoJoke op dinsdag 05-06-2007 om 15:52:27
South Park is de shit.
----------------------------------------
I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son,
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 05-06-2007 om 18:24:53
ach southpark maakt alles en iedereen belachelijk dat is ook de kracht.

The office was gister wel ruk vond ik. 70 show is ook wel dope en scrubs ook wel. Die comedian shit vind ik ook koel.Maar soutpark en the office kijk ik elke avond is gewoon de shit nou ja meestal. Vond ze gister eigenlijk beiden niet koel.

Vond die aflevering van de office vet toen ze over dat tapijt van michael hadden gescheten en die ene met die alliantie shit vind ik nog altijd de beste die ik tot nu toe heb gezien.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2007 @ 18:25:58 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
djayen
de liefste
Gepost door djayen op dinsdag 05-06-2007 om 18:28:26
Quote:
V-Rank schreef op 05-06-2007 @ 15:51
Toen ik 10 was keek ik die shit , omdat Cartman iedereen uitschold en al dat soort ongein. Nu ik alle afleveringen opnieuw kijk zie ik de vele lagen van humor die er in elke aflevering zitten.



----------------------------------------
joden
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 05-06-2007 om 18:29:46
haha ik zag gister that's my bush. een comedyserie over george w. bush, eerst dacht ik dat het echt fokked op zou zijn, maar toen ik eenmaal even keek heb ik echt hardop gelachen, bush had pillen op tijdens een anti-drugs campagne ghehe
----------------------------------------
Jos de Boss
shortylee
Ondertitel
Gepost door shortylee op dinsdag 05-06-2007 om 18:39:43
ik vind the office zo meesterlijk whaha
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 05-06-2007 om 18:44:32
rame
Gepost door rame op dinsdag 05-06-2007 om 20:05:40
Quote:
mixxman schreef op 05-06-2007 @ 18:24
The office was gister wel ruk vond ik.


No way man, Dwight die in de camera staard(?) en het heeft over the others bij Lost als ze naar het magazijn gaan.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 05-06-2007 om 20:42:24
Dwight is king

Die kerel met die dikke neus die vrienden is met die bitch achter de balie is 'n stumper.. met z'n kuthoofd. Maar soms vind ik het ook raar om naar The Office te kijken.. gewoon omdat de personages zo reëel zijn, iedereen kent wel mensen die dat soort dingen meemaken, doen etc. etc. of is zelf zo. Da's wel lol.. want sinds ik die show kijk, kijk ik ergens toch 'n beetje anders naar mensen die ik in de stad zie.. ik moet dan steeds aan Dwight..Michael en die bolle met die gierige oogjes denken (die laatste is ook king trouwens )
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 05-06-2007 om 20:48:31
Quote:
mixxman schreef op 30-05-2007 @ 09:58
Laatst was southpark erop en toen wilde cartman fimaliy guy (prog) van de buis afhalen en kyle wilde het erop houden. Het ging toen om een discussie of mohammed wel of niet op de tv mocht komen. Uiteindelijk kreeg kyle zn zin en ging de aflevering door. Het gekke is dat comedy central mohammed niet in beeld bracht en zei dat niet te willen doen toen werd die scene geskipt en even later kwam jezus wel in beeld. Ik ben geen gelovige ofzo maar duidelijk dat ze daar bang zijn voor moslims terwijl ze denken van die christenen doen ons niks dus ja flikker maar lekker op met jezus. Ik vond het gewoon een scheve actie dus denk vermeld het even.


----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 05-06-2007 om 21:02:04
Quote:
GIANT schreef op 05-06-2007 @ 20:42
Dwight is king

Die kerel met die dikke neus die vrienden is met die bitch achter de balie is 'n stumper.. met z'n kuthoofd. Maar soms vind ik het ook raar om naar The Office te kijken.. gewoon omdat de personages zo reëel zijn, iedereen kent wel mensen die dat soort dingen meemaken, doen etc. etc. of is zelf zo. Da's wel lol.. want sinds ik die show kijk, kijk ik ergens toch 'n beetje anders naar mensen die ik in de stad zie.. ik moet dan steeds aan Dwight..Michael en die bolle met die gierige oogjes denken (die laatste is ook king trouwens )


nee man, hij is stoer
één van de normale
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 05-06-2007 om 21:13:45
Quote:
V.I.P. schreef op 05-06-2007 @ 21:02
(...)

nee man, hij is stoer
één van de normale


dat is het nou juist.. hij is wel normaal.. maar neemt Dwight altijd in de zeik Maar toen hij die ene keer Dwight's Yoga-bal lekstak lag ik wel in 'n deuk.. dat was zo lollig
--
hé lol! Ik zie Dwight nu op op RTL 7 geloof ik XD (Almost Famous)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2007 @ 21:14:54 ]
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 05-06-2007 om 22:19:22
Scrubs, Southpark, That 70's Show, The Daily Show, The World Stands Up, The Showbizz Show en Die show die ze pas op het allerlaatste draaien (die echte, échte nachtbrakers weten welke ik bedoel, met die neger en zijn 2 zoontjes.. ik kom niet op zijn naam ligt op puntje van me tong.. met die garage.. ) die zijn echt King shit..

The Jamie Foxx Show en The Wayans Brothers ben ik ondertussen helemaal op uitgekeken..

The Office US, en Reno 911 vind ik echt kenker gaar en stupid.. en ik vraag me af of er mensen zijn die dat humor vinden..

verder heb ik geen van die programmas gezien
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 05-06-2007 om 22:27:34
Ik vind The Office koel! Aparte, maar leuke humor..
rame
Gepost door rame op dinsdag 05-06-2007 om 22:28:30
Quote:
SLM040 schreef op 05-06-2007 @ 22:19
The Office US, en Reno 911 vind ik echt kenker gaar en stupid.. en ik vraag me af of er mensen zijn die dat humor vinden..


Zo ongeveer iedereen die ik er over hoor, je moet het wat vaker kijken, het wordt steeds leuker.
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 05-06-2007 om 22:31:36
Daar hebben ze opzich wel een punt.. Net als koffie, je moet het leren waarderen.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 05-06-2007 om 22:47:04
@ SLM.. je bedoelt The Tracy Morgan Show..

en ehm.. rame..

er is zoals ik eerder al zei.. 'n film van Reno911
die is zooooo fucking lachen. Ik vind 'm vetter dan de serie zelf.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 06-06-2007 om 11:30:59
The Office is humor, maar voor Reno heb ik het geduld niet.. Ik kan het soms wel grappig vinden maar het is me teveel gevraagd ervoor te blijven zitten ipv naar bed gaan of uberhaupt de tv ervoor aan te zetten.. Dat heb ik met Scrubs, Southpark en That 70's Show meer.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 06-06-2007 om 11:36:51
voor scrubs blijf ik op, zeker weten.. altijd al een heldenshow gevonden
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 06-06-2007 om 11:38:15
Is het bij jullie ook dat, om precies 2 uur 's nachts, het beeld een paar seconden stil staat bij Comedy Central ?
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 06-06-2007 om 11:40:45
zo laat zit ik niet meer
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 06-06-2007 om 11:44:33
Meestal lig ik dan ook, in bed. Af en toe ben ik rond die tijd nog tv aan het kijken. (Zaterdagavond en in vakanties/voor vrije dagen).
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op woensdag 06-06-2007 om 12:17:08
Is me nooit opgevallen.. hoe oud is je tv? XD
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op zaterdag 09-06-2007 om 15:51:13
The Daily Show volg ik al 2 jaar ofzo. Via internet. Briljant! Mensen die dat leuk vinden, moet ook zeker eens kijken naar The Colbert Report. Een soort gelijk programma en misschien zelfs nog wel iets leuker dan Jon Stewart.
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zaterdag 09-06-2007 om 15:53:42
ghehe CC is echt cool, kijk eht elke avond als het kan, vooral Last Comic Standing
----------------------------------------
argh
rame
Gepost door rame op donderdag 14-06-2007 om 21:54:21
Storing..

Shits going down.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op donderdag 14-06-2007 om 22:03:31
godver! dat overkomt mij weer he.. wil ik even chillen voo de buis strend naar CC. vette storing
heb fucking 2 weken niet gezien
rame
Gepost door rame op donderdag 14-06-2007 om 22:27:54
De monteur is de weg zeker kwijt.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 14-06-2007 om 22:59:15
Hahaha, godver. Ik las dat in het engels.. Ik zat me al af te vragen wat ze dan moesten 'storen'.

Jezus!
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
rame
Gepost door rame op donderdag 14-06-2007 om 23:01:28
Haha slimpie.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 15-06-2007 om 17:11:17
was het gister nou een van de laatste afleveringen van The Office ofzo?

Spoiler:
want Pam en die ene stonden te kussen, nadat hij had gezegd dat ie verliefd op haar was

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0199 sec.