Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Tering ik heb er ook wel weer zin in, de eerste en tot nu toe laatste keer was 2 maanden geleden. Had toen maar een halve portie wil nu een keer een hele ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
shit, gisteren zware ruzie met me ''schoonfamilie'' gehad.. stelletje zatte racisten ook.. bleeeh.. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Met koninginnedag was ik aan de paddo's en truffels. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hoi. | ||
Periculum De Alliantie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 05-05-2007 @ 15:54 Blaxtar was aight, lekker druk en meegaand publiek Word, voorin lekker beuken. ---------------------------------------- www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej! | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Livio is weer terug? | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Livio was weg? | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Wie is Livio?![]() ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Kip ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
livio moet opschieten met zijn pizza ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
die kip dingen bij domino's zjin kk lekker, alles 4,95 ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Livio is een eikel, hij maakt mij jaloers als die op vakantie is ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hij is terug... maar Muss, we moeten nog even iets discussen .. anders gezegd: kom op msn, homo ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
cammen ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Mooi mms'je Muss ![]() | ||
![]() | ![]() |
nieuwste aanwinst ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
watop aan die kant van den haag? | ||
![]() | ![]() |
moe maar wel erg relaxt lekkere vakantie achter de rug bij jou dan? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja practisch hetzelfde hehe. Plannen voor heute abend? | ||
![]() | ![]() |
niet veel.. me meisje ligt op de bank en ik zit er een beetje niksend naast jij dan? [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2007 @ 20:47:49 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Niet veel meer, profiteren van het gedoodbeleid. | ||
![]() | ![]() |
ik heb ook een kippetje laten slachten ![]() Ik kom binnenkort weer een keertje chillen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Moet je zeker doen. Over paar weekjes moet je naar de frederikstraat. Scheelt wat nachtelijke kilomertjes ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ook ik ben daar! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Als je mijn tv maar laat staan, dekselse Turk! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
leg alleen beslag op de drank ... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
hehe is minder ver lopen inderdaad kan je niet alvast verhuizen edit Delen Ôzcan?? Kennen jullie de film Wrong Turn? zo ja is het wat? [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2007 @ 21:20:29 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
1 juni. Maar tering man, dan heb ik nog niet eens een bank hehehe | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
eey roo, ik geloof nu echt dat je niet scherp bent zoals je net zei... bank/drank ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
hehe zou ik maar regelen dan.. anders moeten we op de grond liggen. Je weet hoe ik er bij zit als ik dronken ben ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
als jij dronken bent ga je ruzie maken, wat dat betreft ben je net een turk ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 05-05-2007 @ 21:21 eey roo, ik geloof nu echt dat je niet scherp bent zoals je net zei... bank/drank Ik bedoel bank als in zitmeubel dat bij de mensen tuisch in de kamer staat. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 05-05-2007 @ 21:24 (...) Ik bedoel bank als in zitmeubel dat bij de mensen tuisch in de kamer staat. ohh, ja sorry, dat hebben wij niet, vandaar.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Is de film Wrong Turn nou wat? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Waar gaat die over? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik kijk geen films.. ik pas ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Losers.. en ik moet met jullie een huis in gaan wijden... Jezus wat zal dat een slappe bedoening zijn. Gelukkig ben ik er nog ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
'wordt het saai dan chill ik met mezelf' ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Moeten we eigenlijk wel weer zo´n heerlijke maaltijd hebben Ro hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Mini pizza crossa! Sjeweet! | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ga eens PMen jullie! ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 05-05-2007 @ 21:34 Mini pizza crossa! Sjeweet! die had ik laatst weer... je moet die bbq chicken proberen ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Pmen met zijn 3en is heel lastig M^Tijn.. en verder kan jij mijn posts niet editten en wij die van jou wel hehe Beviel goed Ro ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
bbq chicken, over maandje, bbq chicken op mijn balkon! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
stoer! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Cool! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
wat heb ik zin in een sigaret. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Psst.. Ik ben jarig ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
gefeliciteerd mayne | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd MTijn.. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |