Index / Drop je eigen audio / | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.soundclick.com/chester100 Een dagje tapen met Leon. Feedback is welkom, sorry van de lange intro. ---------------------------------------- onderschrift | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
dus laat maar komen ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
tracks worden niet meer gecheckt ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind hem wel wat hebben klinkt wel zomers. Je flowed ook wel lekker maar het klinkt nog vrij regelmatig voorgelezen ofzo. Er zit niet echt energie in zoals bijvoorbeeld bij de intro"leon en chester het punt is gemaakt". | ||
![]() | ![]() |
@ dge Want? @ finger Bedankt! Ja was beetje loesoe middag ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: chester schreef op 04-05-2007 @ 19:03 @ dge Want? weet het niet, valt gewoon op. L2 heeft nu ook een fatte track gedropt, en er wordt oo niet op gereageerd ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
dat er niet gereageerd word betekend niet dat het niet gecheckt wordt eh ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Steach ego is |
![]() | ![]() |
reacties zijn wel zo vet iig dit trackje is best lekker [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-05-2007 @ 19:45:16 ] ---------------------------------------- www.hofvanjaeden.com | ||
![]() | ![]() |
fijn om te horen. blijf posten! [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-05-2007 @ 19:58:57 ] ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 04-05-2007 @ 19:20 (...) weet het niet, valt gewoon op. L2 heeft nu ook een fatte track gedropt, en er wordt oo niet op gereageerd Het kan ook zijn dat de ene meer geliefst wordt door de rest. Wat vind je er zelf van? ---------------------------------------- onderschrift | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind um vet | ||
MaFfkees De Stem van de Toekomst ![]() |
![]() | ![]() |
yeesss yesss chessie en leo![]() dope track!!!!! lekkere flow, alebij. ik vin um siekie. jullie hebben inderdaad 1 punt gemaakt ![]() chess je bost erg op deze track. leo, jij bost ook erg op de track. props! Ciao ---------------------------------------- [url]www.soundclick.com/leonenmafkees[/url] | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
@chester dit is denk wel de 1e keer dat ik je goed luisterbaar vind, je zou mischien iets meerkunnen afwisselen met flow, leon je stem is wel goed, woordspelingen zijn niet bijster origineel maar je klinkt dope man ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
dankje, ja het was een oudere tekst van mijn kant nieuwe shit gaat komen Blijf die feed droppen -Edit- Morgen een nieuw nummer van mij en Mafkees, in je sector! [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2007 @ 02:54:52 ] ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
Bedankt Brandt! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Index / Drop je eigen audio / |