Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
rico Gepost door rico op maandag 07-05-2007 om 03:19:29
a.s. zaterdag 12 mei HIP HOP TEGEN NAZI'S

met ZOETSTOF uit Zoetermeer
KORT MAAR KRACHTIG hiphop uit Den Haag
SPEED DICHTERn uit Leiden
coctailbar


S middag vanaf 15.00 is er buiten een skatebaan en een graffiti muur
daar na is er wat te eten.

de zaal gaat open om 20.30
start van de optredens 21.30

Adres: Piraten bar, Hellingweg 127 scheveningen (eind punt tram 17 richting schevengingen)
Tip als je het niet kan vinden volg de bortjes engeland)
Entree: 3.50

De opbrengst van de avond gaat naar de Antifascistisch Actie Den Haag (afa)
Afa Den Haag zet zich in tegen racisme, fascisme en seksisme.
Meer info over de Afa www.afanederland.org of afadenhaag.antifa.net
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 07-05-2007 om 07:26:07
.. hoe willen ze met geld dat tegengaan? Nog meer stickers en shit maken? Tot nu tu zie ik alleen die stickers namelijk.. ze mogen snel opschieten want gisteravond zag ik 'n clip op TMF. Volgens mij 'n Nederlandse band, Duitse naam.. zag er allemaal erg nazi-achtig uit.. meer mensen die dat hebben gezien?
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 07-05-2007 om 09:08:14
In duitsland heb je een hele rapsubcultuur van nazirap beetje hetzelfde als de gangster cultuur in VS.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 07-05-2007 om 09:08:43
Quote:
mixxman schreef op 07-05-2007 @ 09:08
In duitsland heb je een hele rapsubcultuur van nazirap beetje hetzelfde als de gangster cultuur in VS.


Word? nog nooit van gehoord
----------------------------------------
argh
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op maandag 07-05-2007 om 09:09:37
Quote:
mixxman schreef op 07-05-2007 @ 09:08
In duitsland heb je een hele rapsubcultuur van nazirap beetje hetzelfde als de gangster cultuur in VS.


Zegt al genoeg over de intellegentie van zulk soort mensen, ik vraag me af of ze de achtergrond van hiphop wel kennen.
----------------------------------------
Zwolle
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 07-05-2007 om 09:10:45
Ja ik moest m'n duits mondeling over hiphop doen en toen had ik wat artikelen opgezocht en 1 daarvan ging daarover, schijnt ook een bepaald label bij te horen ofzo.

Het vage is ook dat het daarbij ook veel om image draait. Ze hebben eigenlijk gewoon gezocht naar iets dat de gangstercultuur in de VS kon vervangen om zo het een eigen gezicht in duitsland te geven. Het is zelfs zo dat erbij lopen die totaal geen haat tegen buitenlanders hebben. Behoorlijk vage shit dus.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2007 @ 09:17:24 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op maandag 07-05-2007 om 10:02:00
Dat is echt kapot achterlijk, nazi rappers.... Ik heb er eerlijk gezegd geen woorden voor.

Het ergste is dat ze niet eens nazi zijn maar gewoon het imago aannemen, stelletje domme hoeren.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op maandag 07-05-2007 om 13:30:29
Inderdaad, het bestaat wel... maar die tracks slaan meestal nergens op.

Ik snap niet wat dit opschiet, behalve een leuk optreden.

Eigenlijk een beetje zinloos...dit lijkt wel op een lange frans en baas B actie
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 07-05-2007 om 14:56:57
"...ze mogen snel opschieten want gisteravond zag ik 'n clip op TMF. Volgens mij 'n Nederlandse band, Duitse naam.. zag er allemaal erg nazi-achtig uit.. meer mensen die dat hebben gezien?"


???
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 07-05-2007 om 15:07:21
Ik gok niet dat ik dit heel interessant vind. Ben jij van plan hier naartoe te gaan Livio?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 07-05-2007 om 15:47:40
Effe over dat nazi-volk.. een maand of langer geleden was in't nieuws iets over NeoNazis. Omdat de overheid nu zó op terroristen let en shit.. is ondertussen de nazi-volk enorm gegroeid. Dat is best dom eigenlijk.. dat haast niemand daaraan gedacht heeft. Echt vage shit.. ze lieten beelden etc. zien. Soms als ik er aan denk, krijg ik er best de rillingen van.. gewoon het idee dat ik zomaar even halfdood geslagen word door 'n groep nazi's alleen omdat ik 'n ander huidskleur hebt.. het is me wel 'ns overkomen btw.. in Almelo was dat. Echt ziek.
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op maandag 07-05-2007 om 15:55:46
bedoel je echt zoetstof of gewoon nul7negen?
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 07-05-2007 om 16:52:13

An Arizona rap group by the name of Woodpile, consisting of three skin-headed members is using hip-hop to spread white boy love. In an August album, “The Streets Will Never Be the Same,” the group boasts it’s affiliation with the Woods, a white power prison gang.

The group is supported by RBC Marketing, who in recent years, RBC’s prison marketing has resulted in underground hits for Compton, Calif., rapper/producer DJ Quik – who is serving a five-month sentence for assault – and Memphis, Tenn., rapper 8 Ball.

“They call ‘I’m a Wood’ the white boy anthem,” said Ben Grossi, RBC’s vice president of marketing. “You don’t think every white prisoner isn’t going to want to own the white boy anthem?”

Although RBC advertises its' artists in the magazine Murder Dog, other forms of it's marketing involve actual street teams inside the prison.

In related news, another rap group is also spreading the white-boy love. A former member of the Memphis rap group Shelby Forest Click, former home to now Hypnotize Minds' artist Lil Wyte, has headed up a new crew called C.I.A. which stands for Crackers In Action, and if you didn't know, the slang term "Cracker" is used to refer to a southern-born white person. The group tells MemphisRap.com that C.I.A. is not anything racist, and they are only representing whiteboys to the fullest. In their latest single entitled "CIA Whiteboys." the group 'spits' lyrical hook "I represent white boys to the fullest, anybody reaching for a pistol, gon pull it. Everybody stand tall!"

-------
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 07-05-2007 om 16:54:17
als je naar die titel kijkt zou je een kankererge fitti verwachten.. gaat dat gebeuren?
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 07-05-2007 om 16:56:45
fitti in je smoel man! gek!
----------------------------------------
....
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 07-05-2007 om 17:39:59
Quote:
MuSS070 schreef op 07-05-2007 @ 15:07
Ik gok niet dat ik dit heel interessant vind. Ben jij van plan hier naartoe te gaan Livio?


Nee man.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 07-05-2007 om 17:40:50
Dan ga ik ook niet, ken die shit niet dus dacht misschien ken jij het en is het wel dope
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
boeker_T
Keihard
Gepost door boeker_T op maandag 07-05-2007 om 19:05:32
jongen je gaat toch niet iets steunen wat tegen seksisme is waar is je hiphop hart
----------------------------------------
Sambal is ook een bal
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 07-05-2007 om 19:08:03
Ghehe die rechtse met zijn Westside waaschijnlijk weet hij niet eens waar het voor staat
----------------------------------------
argh
boeker_T
Keihard
Gepost door boeker_T op maandag 07-05-2007 om 19:11:09
of het is de w van woodpile
----------------------------------------
Sambal is ook een bal
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 07-05-2007 om 19:11:26
of hij bedoelt white in plaats van westside
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 07-05-2007 om 19:11:57
Word ik daar even gedisst
----------------------------------------
argh
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 07-05-2007 om 19:41:07
Het kan alles zijn..

WP
White Trash
Wigger
WasteOfTime
blalabla
djayen
de liefste
Gepost door djayen op maandag 07-05-2007 om 19:44:44
http://www.myspace.com/woodpile

Blijkt dat ze helemaal niet racistisch zijn en zelfs bij een platenlabel zitten waarvan de eigenaars naggers zijn!
----------------------------------------
joden
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 07-05-2007 om 20:09:24
't Lijken wel racisten ¬¬

Enn.. ze zijn nu online. :p
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 07-05-2007 om 20:12:07
Quote:
is using hip-hop to spread white boy love.


klinkt eerder als pedofielen dan rascisten
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 07-05-2007 om 20:26:10
lol
rame
Gepost door rame op maandag 07-05-2007 om 20:30:03
Ze staan met negers op de foto.., 1tje gaat een album uitbrengen bij Young Buck's label..

Zal allemaal best wel meevallen
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.