Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ] | ||
Timsko![]() |
![]() | ![]() |
dat is wel erg duur ik bestel hem bij themusicsafe.nl denk ik, zijn nieuwe cd's vaak rond de 13 euro (NLHiphop) | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Bol is meestal duurder, behalve met die 8 euro cd'tjes dan. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
t is wel de speciale editie eh. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
De normale is ook duurder dan dat die in de winkel komt te liggen. Zal met de speciale niet anders zijn denk ik dan. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Typhoon en Blaxtar live bij Spookradio: http://spookradio.100p.nl/audio/typhoon_blaxtar_spookradio.mp3 | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
thnx ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Damn, ben echt benieuwd naar dit album, nog een weekje! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks Spook!! Heerlijk luistervoer voor op mijn werk! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
tyfus het is uitverkocht, weet iemand nog waar je kaartjes kan halen ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Uitverkocht? Damn dat is zeker wel kut! Ik ga zowieso al met een maat van me, maar de rest had nog geen kaartjes, 3 mensen zouden straks nog kaartjes gaan halen. Gaat niet meer lukken dus. Edit: Had er al zo'n gevoel bij dat 't uitverkocht zou zijn. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-06-2007 @ 16:53:43 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Bij Plato (zwolle) liggen nog kaartjes... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
hehe goh wat vreemd dat het een week te voren is uitverkocht... had ik nou nooit verwacht.... * Ondertussen hevig vloekend dat het weer kutter fotograferen word in Hedon als het normaal al is* ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 11-06-2007 @ 17:02 Bij Plato (zwolle) liggen nog kaartjes... en vvv Dus ik zou gewoon even bellen met plato zwolle | ||
![]() | ![]() |
VVV niet meer volgens mij, ik ben net voor iemand daar naartoe gegaan, maar ze zeiden dat ze niks meer hadden... Edit: Bel net Plato op, maar daar kan je ze alleen afhalen, en sinds ik anderhalf uur van Zwolle vandaan woon is dat geen optie hehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-06-2007 @ 17:52:43 ] | ||
Blauwvinger | ![]() | ![]() |
Nee balen heb ik net al kaarten gehaald.. | ||
![]() | ![]() |
Kan je ze niet reserveren dan Monn-E? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Nee daar deden ze niet aan bij de Plato, jammer genoeg | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
als ik id buurt woonde wou ik wel wat voor je ophalen, maarja ik woon er ook uurtje vandaan.. en ik heb die kaarten al binnennn ![]() ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 11-06-2007 @ 18:16 Kan je ze niet reserveren dan Monn-E? heb jij ze al? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ow ok dat is dus wel een optie inderdaad...als iemand die dichtbij woont 2 kaartjes wilt ophalen morgen als het dan nog mogelijk is, zou dope zijn. Diegene moet je dan maar even PMen erover. Ik ben zelf weg nu...laterss | ||
![]() | ![]() |
Ik heb ze nog niet, ik heb wel al de afhaalkaarten waarmee ik ze op kan halen hehe. Ik ben degene die het betaalprobleem via de Hedon site aangekaart heeft en als eerste online kon betalen volgens die vrouw die ik aan de telefoon had hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 11-06-2007 @ 19:01 Ik heb ze nog niet, ik heb wel al de afhaalkaarten waarmee ik ze op kan halen hehe. Ik ben degene die het betaalprobleem via de Hedon site aangekaart heeft en als eerste online kon betalen volgens die vrouw die ik aan de telefoon had hehe je gaat sowieso? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ja man, heb immers al betaald ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 11-06-2007 @ 19:18 ja man, heb immers al betaald oké, ik weet nog niet zeker.... of vrijdag hier in Deventer, of dit feessie... of allebei... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ik zou nog wat van je krijgen ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik loop morgen wel even langs de Plato.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-06-2007 @ 19:28:02 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
hmmz als en muss, en ozzie en dap gaan.... dan skip ik maar een keer ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een jolijt! | ||
rick-z | ![]() | ![]() |
Quote: Nieroth schreef op 09-06-2007 @ 16:50 ik over zo'n 23 uur ook.. Brute force passwords raden (A) hee is het jou al gelukt?? ik wordt gek ik moet die cd horen | ||
![]() | ![]() |
Quote: sbu schreef op 11-06-2007 @ 20:07 hmmz als en muss, en ozzie en dap gaan.... dan skip ik maar een keer ![]() Ben je bang dat je je camera kwijt raakt dan? Zou goed kunnen namelijk ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
hehe zal de 350D ook wel ff mee nemen, kan je ff checken hoe die vasthoudt ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
hehe ok, dan doe ik mijn hardloopschoenen aan ![]() Maar dan loop je daar met twee camera's.. erg irritant lijkt me? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
ozcan zou jij dan eventueel 2 extra kaartjes willen hosselen bij de plato...dan regelen we het zondag. Je zou mijn held zijn! ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 11-06-2007 @ 11:22 tjah t moet maar eh. Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling. Bestelnummer: #622995547 Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd ---------------------------------------------------------------------- 1 EUR 22.99 EUR 22.99 Tussen Licht ... Verschijnt 04.07.2007 (speciale uitgave) Subtotaal EUR 22.99 Verzendkosten EUR 1.95 Totaalbedrag EUR 24.94 Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief btw. - noh man Zou maar opppassen of het wel ECHT speciale uitgave is, mijn broer heeft hem ook met Eigen Wereld daar besteld. En toen bleek het de normale versie te zijn, en ondertussen was de special wel al uitverkocht, minder dus...ik twijfel of ik hem zal reserverne op bol.com, ivm wat ik net dus zei. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2008 @ 18:37:13 ] ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Wekss schreef op 11-06-2007 @ 22:51 ozcan zou jij dan eventueel 2 extra kaartjes willen hosselen bij de plato...dan regelen we het zondag. Je zou mijn held zijn! of iemand anders dan...wees mijn held! ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
ik koop morgen die kaartjes allemaal op en dan flink geld voor krijgen | ||
![]() | ![]() |
doe je best...heads zijn standaard broke of zo goed als broke hehe maarrreh als je mij een plezier zou willen doen dan zou dat erg fijn zijn (A) [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-06-2007 @ 23:20:02 ] ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
kan ik dus mooi met me hele familie naar ty zou ook leuk wezen | ||
![]() | ![]() |
HELLLUPPPPP!!!! ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
GekkeGerda | ![]() | ![]() |
Volgens mij kun je online nog wel bestellen bij Hedon... ---------------------------------------- Zwolle leeft, Zwolle is, Zwolle weet hoe het zit... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
LET OP: De laatste kaarten liggen bij Plato en VVV in Zwolle. Online hebben we geen kaarten meer beschikbaar. Bellen of mailen heeft geen zin! denk van niet ![]() | ||
GekkeGerda | ![]() | ![]() |
Log maar eens in op de Hedon-site en probeer een kaart te bestellen... ---------------------------------------- Zwolle leeft, Zwolle is, Zwolle weet hoe het zit... | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Wie wil er een gratis kaartje naar Typhoon's gratis release party waar o.a. de hele deRandamie Maffia gratis zal aantreden? 7 is een magisch nummer, of niet dan! Daarom is elke 7e persoon die mij een mail stuurt vanaf ZEVEN UUR morgen ochtend (woensdag 13 Juni)verzekerd van een 2 gratis kaartjes om het langverwachte album live te mogen aanschouwen. Er zijn 10 kaarten beschikbaar, dus zijn er 5 mensen die een kaart krijgen... let wel, je moet de ZEVENDE mail in mijn lijst zijn vanaf 07.00. Iedere 7e mail wint 2 kaartjes... Tot morgen Ps: forward dit gerust Be safe. Blaxtar Z'n mail kan ik er overigens niet bij vinden, komt van z'n hyves. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2007 @ 00:14:28 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Wekss schreef op 11-06-2007 @ 22:51 ozcan zou jij dan eventueel 2 extra kaartjes willen hosselen bij de plato...dan regelen we het zondag. Je zou mijn held zijn! Sorry, man, ik ben niet geweest ... geen zin om te lopen. Ik weet niet zeker of ik ga, ga sowieso wel vrijdag naar Jawat en Djiggy .. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2007 @ 23:28:37 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
nee tis cool ozcan...kayC helpt me uit de brand ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Oude_Schaterhand Katslau ![]() |
![]() | ![]() |
ff geripped van 3voor12xl , kweenie of t ook op tussen licht en lucht staat http://rapidshare.com/files/36799419/Typhoon_-_Buik_Vol.mp3.html hf wel harde track ge wit t ---------------------------------------- TILBURG 013 | ||
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 05-06-2007 @ 18:23 Typhoon - Tussen Licht en Lucht 01. Tussen Licht & Lucht 02. Hotel Beschaving 03. Applaus 04. Zo Niet Mij 05. Drieluik 06. Sprokkeldagen met Neske Beks 07. Brand Los 08. Los Zand met Blaxtar 09. Nieuw Leven 10. Wind Waait met Sticks 11. Volle Maan 12. Zendeghi met Dinopha 13. Natuurlijk met Rico en Giovanca 14. Contact 15. Bommenwerper 16. Vlieger Blijkbaar niet ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Oude_Schaterhand Katslau ![]() |
![]() | ![]() |
ja ze noemde m zo op 3voor12xl maar kan ook zij ndat ie anders heet ofzo ![]() ---------------------------------------- TILBURG 013 | ||
Timsko![]() |
![]() | ![]() |
Typhoon - Bommenwerper (Prod. by Dries Bijlsma) Typhoon - Drieluik (Prod. by Nav) Typhoon & Jiggy Djé - Live @ Wat Anders (Prod. by Nav): http://www.speedyshare.com/507602446.html ![]() rips van wat anders [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2007 @ 12:04:20 ] | ||
shortylee Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
thnx ^ klinkt erg lekker ![]() | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ] |