Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Regels -- geen bullshit -- geen hoi, doei, dag -- beetje op niveau blijven -- niet alles melden wat je gaat doen -- geen gescheld of beef -- niet spammen -- gewoon lief doen! -- sarcasme begrijpen. Pfff jullie waren de NEXTGEN vergeten! Deze verdient het om in een openingspost te staan: ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Godverdomme. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
EDIT: Word! [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2007 @ 19:47:08 ] ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom maakt iedereen elke keer weer die fout? Je moet mij de nieuwe laten openen, ik zou het wel goed doen. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Waar haal je dat gekke idee vandaan? OH SHIT. 3004 posts ben vergeten de 3000 te vieren ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2007 @ 19:41:51 ] ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 08-05-2007 @ 19:26 Over het woord neger is veel gepraat omdat het in het woordenboek stond met de betekenis als scheldwoord, weetniet of dat nog steeds zo is. Zo raar is die stelling niet hoor. Als kleurlingen het woord neger gebruiken, wordt dat ook wel overgenomen door andere mensen, welke het 'verkeerd' gaan gebruiken. Maar veel mensen bedoelen het woord neger niet discriminerend(of lichtelijk), maar zo wordt het wel vaak opgevat. Geen rare stelling, maar t pas zoooo in het rijtje thuis bij "Mag de doodstraf bestaan?" "Zijn dierenproeven terecht?" blabla, beetje standaard. ja man ik weet t maar de meeste ook actuele stellingen zijn al geweest, dus heb ik deze maar genomen, alleen daar heb ik nog een paar argumenten voor nodig, of jij of iemand anders moet een andere (betere) stelling voor me hebben .. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2007 @ 19:42:35 ] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 08-05-2007 @ 19:41 Waar haal je dat gekke idee vandaan? OH SHIT. 3004 posts ben vergeten de 3000 te vieren ![]() 3000 is zóó 2 jaar geleden ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ahhh trainen vanavond, wat zal ik heerlijk dronken worden ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Ja maar jij hebt minder PM's!!!! ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
![]() ik heb dat al heel lang niet meer gezegd [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2007 @ 19:57:33 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Vaak genoeg ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
niet ![]() maarja, nu heb ik 163 pm's, dus het is ook niet meer nodig ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
En hoevaak heb je em geleegd? ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
geen idee, hou ik niet bij weet nog wel dat spade hem een keertje helemaal heeft leeggegooid, ook de pms die ik wou houden ( ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ok geeftniet. Mama zegt altijd dat ik mensen niet moet beoordelen op het aantal PM's ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Het is me wat.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
saw 2 is kut zeg, pff..word er alleen maar agresief van, mensen zijn dom!! ---------------------------------------- .... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
omelet du fromage | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Dexter! | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 08-05-2007 @ 21:10 omelet du fromage Dexters Lab? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 08-05-2007 @ 21:10 omelet du fromage That's aaaallll you can saaahaaaay! [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2007 @ 21:14:44 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
leuk filmpje leyla, goed gevonden | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Goed eh, mijn speurkwaliteiten zijn niet mis! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Legendarische Dexter aflevering! ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
haha, nooit geweten dat ie zo sprak in het engels ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Deze vind ik ook zooo vet! Yaaaaaaaay! ![]() ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Het is zo lang gelden weet niet meer of ik het nou in het engels of nederlands keek ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 08-05-2007 @ 21:21 haha, nooit geweten dat ie zo sprak in het engels Haha ze haden dat nooit in het nederlans moeten uitbrengen. Toen vond ik het niet grappig meer. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RRAM schreef op 08-05-2007 @ 19:42 (...) ja man ik weet t maar de meeste ook actuele stellingen zijn al geweest, dus heb ik deze maar genomen, alleen daar heb ik nog een paar argumenten voor nodig, of jij of iemand anders moet een andere (betere) stelling voor me hebben .. Misschien een beetje abstract, maar het is wel zo: Is het nodig dat de overheid steeds meer zaken controleert en verbiedt?(Roken, alcohol van 16 naar 18 misschien, cannabisverbod, etc) Is downloaden goed of slecht voor de muziekindustrie? Wat is belangrijker; privacy of veiligheid(n.a.v. pratende camera's bijv.) etc. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik ken de Nederlandse versie niet eens, alleen de Engelse... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Nederlandse versie is nep | ||
![]() | ![]() |
kan me totaal niet meer herinneren hoe de Nederlandse versie was, is hier al 8 jaar van de buis geloof ik ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb nog cartoon network ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.neave.com/strobe/ lekker spacen ---------------------------------------- beng! | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Haha de eerste keer dat ik klikte moest ik echt kk hard lachen ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Deedee, what are you doing in my laboratory! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
check nl3 dan, sala edin enzo ---------------------------------------- .... | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 08-05-2007 @ 21:21 haha, nooit geweten dat ie zo sprak in het engels Slecht, de zijn stem in t engels is echt honderd keer beter, ik baalde echt toen cartoon network nederlands ingesproken werd ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 08-05-2007 @ 21:13 (...) That's aaaallll you can saaahaaaay! ![]() ![]() Deze vind ik geweldig, samen met Dexter en trefbal Ik herinner me trouwens beide stemmen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2007 @ 22:00:24 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Tering die Intratuin reclames zijn echt te geniaal. Dat ze Extreme Home Makeover nadoen maar dan met tuinen ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
HOI ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
DEEEOOON! We missed you! | ||
Sabel Jongen spuugt kraai ![]() |
![]() | ![]() |
Jaa heul erg ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
![]() | ![]() |
Oké Oké ik spreek wel weer voor mezelf.. | ||
Sabel Jongen spuugt kraai ![]() |
![]() | ![]() |
mijn hobby zijn tekenen en elastieken ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Ik ben ook een aangename gesprekspartner, aldus mijn 3e persoonlijkheid. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
Zeg eens wat leuks dan. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
thomas is nietweter! ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Hmmkay. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja en sabel is kapowski ---------------------------------------- .... | ||