Index / Muziek / | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Damn ik heb dus even aandachtig dat album geluisterd, en die shit is echt kankerdope. Aanrader voor iedereen, wie heeft 'm nog meer gecheckt.![]() Track Listing 1. 1st period: The Queen and I 2. 2nd period: Shoot Down the Stars 3. 3rd Period: New Friend Request 4. 4th period: Clothes Off!! 5. Lunch: Sloppy Love Jingle Pt. 1 6. 6th period: Viva La White 7. 7th Period: 7 Weeks 8. 8th period: It's Ok, But Just This Once! 9. Study Hall: Sloppy Love Jingle Pt. 2 10. 10th Period: Biters Block 11. Yearbook Club: Boys In Bands Interlude 12. 12th period: Scandalous Scholastics 13. 13th period: On My Own Time (Write On!) 14. Intramurals: Cupid's Chokehold 15. Detention: Sloppy Love Jingle Pt. 3 linkrequest moet je pm'en, niet in dit topic ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2007 @ 01:17:07 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
laatst gedowned via bitlord echt dope album ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga 'm nu downloaden. | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
had hem ook gedownload, nog niet aandachtig naar geluisterd | ||
![]() | ![]() |
2nd Period: Shoot Down The Stars... die beat lijkt eerrruuggg veel op 'n beat die ik ooit eens op Soundclick ben tegengekomen! Maar schijt.. ik vind 't wel lekker klinken. Ik hoop niet dat het héle album dezelfde stijl van nummers heeft.. dan verveel ik me wel. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Ik hem em liggen, dope | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=16455![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Heb een paar nummers geluisterd klinkt wel goed ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb lang geleden de oude versie van dat album gedownload. Was amerikaanse uitgave en daar stond dus geen Cupid's Chokehold op. Ik heb m altijd dope gevonden. #13 vind ik vooral mooi nummertje | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
inderdaad ik heb m al een aardige tijd terug gedownload, maar er stat bij mij ook geen cupids chokehold op. en swike ik kon dat topic niet vinden ik zocht op gym maar helaas pindakaas. maar laat maar gewoon open![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
nice album ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Vrienden van me coveren dit maad vaak. Ik heb het zelf nog nooit geluisterd. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
shortylee Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
klinkt wel lekker | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Heb ik allang....... oldskool ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
lol.. ik geloof dat ik de Amerikaanse uitgave heb gedownload.. ¬¬ Cupid's Chokehold staat er niet op geloof ik | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2007 @ 00:23:12 ] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
kenker die link werkt niet meer. ik up m morgen ofzo wel. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
Ik heb dat album een maandje geleden al gekocht echt dikke shit [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2007 @ 16:12:20 ] | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
Dope album... vr. 13 Juli in Melkweg, A'dam | ||
Periculum De Alliantie ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2007 @ 00:22:57 ] ---------------------------------------- www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej! | ||
![]() | ![]() |
albumbase.com ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Periculum De Alliantie ![]() |
![]() | ![]() |
Die links doen het niet meer. ---------------------------------------- www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej! | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
What the fuck is er met de hiphoppers aan de hand, lelijke amerikaanse school band muziek, zijn jullie achterlijk geworden ofzo. ---------------------------------------- Zwolle | ||
shortylee Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
en toen was nlhiphop stil ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
We moeten natuurlijk ook alléén maar naar éckte éckte hiphop luisteren he? Wake up man... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
Neeeee Gym Class is baas man, ik ken ze al redelijk lang. | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 12-05-2007 @ 18:11 We moeten natuurlijk ook alléén maar naar éckte éckte hiphop luisteren he? Wake up man... Jij moet helemaal niet komen praten, kaasje. Achterlijke emo muziek dat het is. ---------------------------------------- Zwolle | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
valt me wel op dat je heel vaak andere je mening wilt opdrukken, en andere overhalen, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Zullen we de discussie beperken tot Gym Class Heroes? en KayC, iedereen verschilt van mening. Dat jij het wack vind is ok, maar daarom hoef je anderen nog niet achterlijk te noemen. Nu dus weer ontopic. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 12-05-2007 @ 18:17 valt me wel op dat je heel vaak andere je mening wilt opdrukken, en andere overhalen, Dat is je dan heel goed opgevallen, niet dus. Je menselijke waarneming is erg goed! Ok muss voor jou doe ik het schatje! Erg dope muziek! [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2007 @ 18:19:50 ] ---------------------------------------- Zwolle | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KayC schreef op 12-05-2007 @ 18:14 (...) Jij moet helemaal niet komen praten, kaasje. Bitch, please... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Sabel Jongen spuugt kraai ![]() |
![]() | ![]() |
hun warern bij jensen? ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
ja klopt, viel me tegen, maar 10 minuten, waaronder 5 minuten cupid's chokehold ze waren trouwens van de week ook bij tmf reaction [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2007 @ 21:55:36 ] | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Geeft mij ook een beetje emo band gevoel. Hip hop hoeft voor mij niet persee hard te zijn of zo, maar vind dit niet goed gedaan. ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Woord over dat emo-bandgevoel. Het luistert op zich wel lekker weg, maar dat wil nog niet zeggen dat het goede muziek is.. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
mijn eerdere reactie in dit topic neem ik terug. er zitten best wat leuke liedjes op, maar de meerderheid is poep ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Index / Muziek / |