Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ]
elmagicoh
Gepost door elmagicoh op zondag 20-05-2007 om 14:57:20
Quote:
mixxman schreef op 20-05-2007 @ 14:56
(...)

kerel jij moet ook hier komen posten nadat wij in amsterdam die 2-1 hebben weg gepoetst. Dan wil ik jou ff heel hard uitlachen. Hehe je bent niet echt slim als je denkt dat het nu gedaan is. 3-1 in de arena mark my words!


Het wordt volgende week 2-2 mark my words... uitslag van vandaag had ik ook goed
----------------------------------------
Magicozzz
Seubie Gepost door Seubie op zondag 20-05-2007 om 14:57:39
2-0 Levchenko , strafschop
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 20-05-2007 om 14:57:58
Sneijder @ alle Ajacieden: haat niet zo op elmagicoh, jullie hadden andersom ook zo gereageerd.
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 20-05-2007 om 15:00:06
Quote:
elmagicoh schreef op 20-05-2007 @ 14:57
(...)

Het wordt volgende week 2-2 mark my words... uitslag van vandaag had ik ook goed


dan hoef je volgende week nog niet gelijk te hebben.

Uhm nou ik weet niet bizzy maar ik heb wel in de gaten dat de az mensen hier alleen maar posten als er een positiefresultaat is gehaald.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 20-05-2007 om 15:00:47
ik post hier altijd. ook na de bekerfinale. maar ik hoor zie de ajacieden ook altijd het hardste vloeken hier, alsof dat posts zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2007 @ 15:00:58 ]
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zondag 20-05-2007 om 15:01:27
sneijder is baaaas
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Seubie Gepost door Seubie op zondag 20-05-2007 om 15:02:48
Haha hoe kun je dat nou zeggen als ajacied
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 20-05-2007 om 15:03:21
Quote:
mixxman schreef op 20-05-2007 @ 15:00
(...)

dan hoef je volgende week nog niet gelijk te hebben.

Uhm nou ik weet niet bizzy maar ik heb wel in de gaten dat de az mensen hier alleen maar posten als er een positiefresultaat is gehaald.

Kom op man, er zijn hier welgeteld 4 á 5 uitgesproken AZ fans, waaronder Rem en ik,
hoe vaak zie je ons nou kankeren op Ajax of heel erg overdreven tovvv doen als AZ wint?
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zondag 20-05-2007 om 15:05:40
Quote:
Seubie schreef op 20-05-2007 @ 15:02
Haha hoe kun je dat nou zeggen als ajacied


hij is gewoon tering goed jammer dat ie volgende week niet meedoet maar miss wil valencia em nu niet meer
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 20-05-2007 om 15:08:16
Die 'AZ-fans' zijn VAAK (let op: VAAK) de meeloopfans sinds Co zn tijdperk-fans, sinds het goed gaat..optiefen dat is gewoon echt een feit, ze hoeven niet op dit forum te zijn maar 5 jaar geleden hoorde ik niemand over AZ-fan zijn (in het algemeen dus).
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2007 @ 15:08:37 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 20-05-2007 om 15:08:31
Och Leyla, ajacieden staan er immers om bekend de meestintelligente wezens te zijn die het meest objectief naar alle wedstrijden kijken. Ze nemen allemaal een voorbeeld aan Frits Barend. Ook zo'n ajacied die altijd de meest objectieve analyses geeft. Kijk jij als rare AZ-supporter vanavond maar naar de Wedstrijden en je zal zien dat het daar allemaal heel objectief is, want het zijn vooral ajacieden.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 20-05-2007 om 15:09:31
Quote:
KRStarr schreef op 20-05-2007 @ 15:08
Die 'AZ-fans' zijn VAAK (let op: VAAK) de meeloopfans sinds Co zn tijdperk-fans, sinds het goed gaat..optiefen dat is gewoon echt een feit, ze hoeven niet op dit forum te zijn maar 5 jaar geleden hoorde ik niemand over AZ-fan zijn (in het algemeen dus).


5 jaar geleden was ik hier nog niet, en ik ben al trouwe fan sinds ze nog Eerste Divisie speelden. en de AZ-opmars begon al onder Henk van Stee. dus dat

en word naar Muss, maar De Wedstrijden kijkt niet objectief, maar commercieel naar wedstrijden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2007 @ 15:10:41 ]
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 20-05-2007 om 15:12:11
Hihi, ik ben echt zo iemand die KRStarr beschrijft ja!
Maar goed, het feit is wel dat ik helemaal geen interesse had in Nederlands voetbal, AZ bracht daar
verandering in, dus het is niet alsof ik eerst voor Ajax was (moehaha, ofcourse not).
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 20-05-2007 om 15:12:46
Ik zeg toch 'vaak' en niet specifiek hier, dat jij het was: hartstikke leuk, maar ik ken er zat die plots az-fan zijn
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Mutz
Gepost door Mutz op zondag 20-05-2007 om 15:14:55
wat een gezeik hiero... PSV kampioen, AZ champions en ajax de troostprijs... neem daar maar genoegen mee
elmagicoh
Gepost door elmagicoh op zondag 20-05-2007 om 15:16:07
Quote:
Bizzy_D schreef op 20-05-2007 @ 15:09
(...)

5 jaar geleden was ik hier nog niet, en ik ben al trouwe fan sinds ze nog Eerste Divisie speelden. en de AZ-opmars begon al onder Henk van Stee. dus dat

en word naar Muss, maar De Wedstrijden kijkt niet objectief, maar commercieel naar wedstrijden


Idd ik zit er al sinds mn 5e maar de opmars was eigenlijk onder van hanegem toen we net gepromoveert waren toen werden we 7e
----------------------------------------
Magicozzz
Seubie Gepost door Seubie op zondag 20-05-2007 om 15:17:21
Quote:
Mutz schreef op 20-05-2007 @ 15:14
wat een gezeik hiero... PSV kampioen, AZ champions, ajax de troostprijs, FC Groningen Uefa cup en helemaal niets in Rotterdam ! ... neem daar maar genoegen mee
Mutz
Gepost door Mutz op zondag 20-05-2007 om 15:18:08
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 20-05-2007 om 15:34:41
Waarom gaat iedereen er van uit dat Ajax thuis geen 1-0, 2-0 of 3-1 kan maken? Of oh nee, je mag niet neutraal zijn dus de wanna-be ajaxhaters moeten maar zeggen dat AZ er al is.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Mutz
Gepost door Mutz op zondag 20-05-2007 om 15:39:12
jullie maken het altijd de tweede keer wel weer goed, maar az is niet de minste en zeker nie de minst gedreven op het moment... het lijkt me gewoon sterk dat ajax dit nog gaat redden.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op zondag 20-05-2007 om 15:50:00
heeey beetje jammer, dat over en weer gepraat.
heb het liever over die wedstrijd ofzo. 2-1 was verdiend, az was de beter voetballende ploeg
maar ajax was ernstig gevaarlijk met name via babel maar die was gelukkig niet al te scherp vandaag.
'kannie wachten tot volgende week. ik ben blij dat az eindelijk weer eens wint van ajax,
maar die uitslag zegt weinig natuurlijk. volgende week kan het echt nog alle kanten op.

en oja
die goal van shota komt duidelijk voort uit de groupielove die die vrijdag ontvangen heeft!

----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
elmagicoh
Gepost door elmagicoh op zondag 20-05-2007 om 15:51:15
een beetje dollen kan toch geen kwaad
----------------------------------------
Magicozzz
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 20-05-2007 om 15:51:51
Dat dacht ik ook Rem, ik voelde 'm gewoon zeggen 'deze is voor jou, grootste groupie ooit!'
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Seubie Gepost door Seubie op zondag 20-05-2007 om 15:52:42
Leyla is een reus !
Rem
Tourist
Gepost door Rem op zondag 20-05-2007 om 16:00:05
whehe weet je het Ley

Quote:
elmagicoh schreef op 20-05-2007 @ 15:51
een beetje dollen kan toch geen kwaad

nee dollen niet nee, tuurlijk niet.
maar provocerende reacties enzo zijn gewoon jammer want iedereen weet dat er hier tientallen ajacieden maar ook net zoveel ajaxhaters zijn, die daar meteen over vallen. ik bedoel keer op keer krijg je dat over en weer gepraat, waardoor je ook steeds 'haatreacties' krijgt over wel of niet een echte az/ajax supporter zijn, successupporters blabla ik vind dat gewoon jammer weetje.
hou het bij die wedstrijd maar haal er niet van alles bij.
en ik doel niet persé op jou hoor, maar je reageerde hehe.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Seubie Gepost door Seubie op zondag 20-05-2007 om 16:12:40
Jaaa hoor , gaan we weer 2e seizoen op rij europa in !
PO PO !
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2007 @ 16:24:34 ]
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 20-05-2007 om 17:51:57
gefeliciteerd seub, al is utrecht slechts kattepis..

ik hoop dat de arena wel vol zit volgende week, ondanks al dat geboycot? anders ga ik er voor niks heen

want ik wil natuurlijk wel die ekte ekte tifo zien
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2007 @ 17:58:02 ]
Seubie Gepost door Seubie op zondag 20-05-2007 om 18:20:44
Quote:
Bizzy_D schreef op 20-05-2007 @ 17:51
gefeliciteerd seub, al is utrecht slechts kattepis..



Thanks hehe, en ik moet je helaas gelijk geven, ze waren niet veel soeps deze play offs, gelukkig maar
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 20-05-2007 om 18:49:14
Wat een discussies hier Ik ga er even op in!

Elmagico.. beetje dollen is prima inderdaad maar die eerste reacties van jou, sjeezs, alsof az vandaag met 5-0 won en Ajax thuis met geen mogelijkheid meer kan winnen. Ajax heeft een lekkere uitgangspositie en als ze er 1 inschieten is het alweer helemaal anders..

Wat hebben jullie trouwens grafsupporters man.. Dan is het 1-0 en dan zit het hele volkje met die kutklappers in de hand Ik ga echt stuk om die gasten.

Trouwens, respect voor Groningen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2007 @ 18:56:05 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
V-Rank
Gepost door V-Rank op zondag 20-05-2007 om 18:57:54
Quote:
KRStarr schreef op 20-05-2007 @ 15:08
Die 'AZ-fans' zijn VAAK (let op: VAAK) de meeloopfans sinds Co zn tijdperk-fans, sinds het goed gaat..optiefen dat is gewoon echt een feit, ze hoeven niet op dit forum te zijn maar 5 jaar geleden hoorde ik niemand over AZ-fan zijn (in het algemeen dus).


Ik ben inderdaad sinds Co bij AZ begon AZ supporter. Waarom? Omdat ze vanaf dat moment het aantrekkelijkste voetbal spelen en typerend zijn voor hoe, in mijn ogen, Nederlands voetbal moet worden gespeeld.

Ik hoop dat het Nederlands elftal net zo aanvallend gaat spelen als AZ. We zijn namelijk aan het verduitseren.
----------------------------------------
And these rappers need to gather their belongings
Or get wrapped up in their extra long thong strings
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op zondag 20-05-2007 om 19:18:45
Het schijnheilige is (ik doe er zelf ook hard aan mee) dat we als Barry Opdam in de laatste minuut tegen Fenerbahce die goal maakt we allemaal heel hard juichen voor AZ.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 20-05-2007 om 19:21:31
dat is toch positief voor nederlands voetbal, wat is dat voor vergelijking.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zondag 20-05-2007 om 19:21:31
Quote:
V-Rank schreef op 20-05-2007 @ 18:57
(...)

Ik ben inderdaad sinds Co bij AZ begon AZ supporter. Waarom? Omdat ze vanaf dat moment het aantrekkelijkste voetbal spelen en typerend zijn voor hoe, in mijn ogen, Nederlands voetbal moet worden gespeeld.

Ik hoop dat het Nederlands elftal net zo aanvallend gaat spelen als AZ. We zijn namelijk aan het verduitseren.


laat ons maar mooi ''verduitseren'' ,winnen we ook een keer een eindtoernooi...
----------------------------------------
beng!
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 20-05-2007 om 19:21:54
Quote:
V-Rank schreef op 20-05-2007 @ 18:57
(...)

Ik ben inderdaad sinds Co bij AZ begon AZ supporter. Waarom? Omdat ze vanaf dat moment het aantrekkelijkste voetbal spelen en typerend zijn voor hoe, in mijn ogen, Nederlands voetbal moet worden gespeeld.

Ik hoop dat het Nederlands elftal net zo aanvallend gaat spelen als AZ. We zijn namelijk aan het verduitseren.


dat strookt niet met clubliefde. Echte fans hebben hart voor de club en je bent gewoon je hele leven fan van een club. Jij bent dus geen supporter van az maar een supporter van mooi voetbal en daar vallen heel wat meer clubs onder.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Seubie Gepost door Seubie op zondag 20-05-2007 om 19:24:04
Quote:
mixxman schreef op 20-05-2007 @ 19:21
(...)

dat strookt niet met clubliefde. Echte fans hebben hart voor de club en je bent gewoon je hele leven fan van een club. Jij bent dus geen supporter van az maar een supporter van mooi voetbal en daar vallen heel wat meer clubs onder.


in Nederland ?
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 20-05-2007 om 19:27:10
ja ajax kan ook mooi voetbal spelen. En als je vind dat az mooier dan ajax speelt dan mag dat, maar dat doet nog niks af aan het feit dat je dan geen supporter van az ben. Je eerste liefde in het voetbal is je eeuwige liefde en als het goed is ben je al als jong kereltje aan een club verbonden.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Seubie Gepost door Seubie op zondag 20-05-2007 om 19:30:34
ja ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind niet dat ajax 'Az - voetbal ' kan spelen, als Ajax is wint met een nulletje of 5 komt dat meestal door een fantastische wedstrijd van Sneijder danwel iemand anders, en minder door het collectief wat een mooie pot heeft neergezet
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 20-05-2007 om 19:34:24
En dat is wel anders geweest, het probleem is dat deze groep nog geen hecht team is, ze zijn nog maar 1 seizoen bezig he.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Liquid
Gepost door Liquid op zondag 20-05-2007 om 19:36:21
Ik heb dan ook geen clubliefde voor AZ nee, volg ze pas sinds Co Adriaanse er trainer werd. Ik ben inderdaad (in Nederland) supporter van AZ en Ajax, omdat die het mooiste voetbal spelen. Van Twente kon ik dit seizoen bijvoorbeeld ook genieten. Maar AZ vind ik gewoon een sympathieke club die erg leuk voetbal spelen, daarnaast hou ik ook wel van 'the underdog' die ver komt, al begint AZ toch wel serieus de nummer drie van Nederland te worden.

En Mixxman, echte clubliefde kan mooi zijn, maar jij zet het nu wel heel romantisch neer. Persoonlijk erger ik me nogal vaak aan de 'echte clubmensen' op bijvoorbeeld dit forum, een keer winnen en ze zijn meteen helemaal door het dolle heen en club X wordt kampioen en is de beste. Bij een nederlaag meteen kankeren op van alles en nog wat.

Bij de 'echte' supporters ontbreekt nogal vaak het vermogen om toe te geven dat hun club gewoon kut heeft gevoetbald, dus wat dat betreft ben ik blij dat ik zo een neppe successupporter ben of whatever.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2007 @ 19:39:05 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 20-05-2007 om 19:42:28
ja daar heb je ook absoluut gelijk in, maar ik vind dat juist mooi. Ik weet van mezelf ook wel dat ik absoluut niet objectief ben als ik over ajax praat, maar dat hoef ik ook niet te zijn. Al kan ik het wel toegeven als ze kut hebben gespeeld dan zeg ik dat ook alleen met sommige dingen ben je niet objectief dat kan ook niet anders. Ik zeg voor de rest ook niet dat er iets mis mee is ofzo je moet het zelf weten. Ik wilde alleen ff zeggen dat het geen clubliefde kan zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2007 @ 19:48:13 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 20-05-2007 om 20:13:24
Liquid houdt van mooi voetbal, en heeft geen liefde voor een bepaalde club.


Kort samengevat.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2007 @ 20:18:32 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 20-05-2007 om 20:16:34
Quote:
Liquid schreef op 20-05-2007 @ 19:36
Ik heb dan ook geen clubliefde voor AZ nee, volg ze pas sinds Co Adriaanse er trainer werd. Ik ben inderdaad (in Nederland) supporter van AZ en Ajax, omdat die het mooiste voetbal spelen. Van Twente kon ik dit seizoen bijvoorbeeld ook genieten. Maar AZ vind ik gewoon een sympathieke club die erg leuk voetbal spelen, daarnaast hou ik ook wel van 'the underdog' die ver komt, al begint AZ toch wel serieus de nummer drie van Nederland te worden.

En Mixxman, echte clubliefde kan mooi zijn, maar jij zet het nu wel heel romantisch neer. Persoonlijk erger ik me nogal vaak aan de 'echte clubmensen' op bijvoorbeeld dit forum, een keer winnen en ze zijn meteen helemaal door het dolle heen en club X wordt kampioen en is de beste. Bij een nederlaag meteen kankeren op van alles en nog wat.

Bij de 'echte' supporters ontbreekt nogal vaak het vermogen om toe te geven dat hun club gewoon kut heeft gevoetbald, dus wat dat betreft ben ik blij dat ik zo een neppe successupporter ben of whatever.


word, ben het er helemaal mee eens
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Seubie Gepost door Seubie op zondag 20-05-2007 om 20:21:24
'Bayern haalt Robben met geld van Man United'

20/5/2007 18:20

Manchester United lijkt er eindelijk in geslaagd Owen Hargreaves los te weken bij Bayern München. Bayern-voorzitter Franz Beckenbauer liet zich ontvallen op de Duitse televisie dat de Engelse international vertrekt.
En met het geld dat Bayern incasseert, neemt het Arjen Robben over van Chelsea, meldt de Engelse krant The Guardian op zijn beurt.

'Owen gaat weg', bekende Beckenbauer. 'De speler wilde dat zelf graag. Bovendien is het financieel een aantrekkelijke deal', aldus Der Kaiser. Beckenbauer zei dat Bayern ongeveer 23 miljoen euro overgemaakt krijgt voor de 26-jarige middenvelder.

Bayern hoeft maar ruim een miljoen euro bij dat bedrag te leggen om Robben naar de Bundesliga te halen. Volgens The Guardian heeft Robben een moeizame relatie met Chelsea-coach José Mourinho. Bovendien zou hij mede door de vele blessures waar hij mee kampte te weinig hebben gebracht.

(www.vi.nl)
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 20-05-2007 om 20:23:05
Het werd ook godverdomme tijd dat dat gezeik om die Hargreaves eens afgelopen is.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Sabel
Jongen spuugt kraai
Gepost door Sabel op zondag 20-05-2007 om 20:24:05
Ik ga dinsdag woensdag donderdag of vrijdag me Fc zwolle seizoenskaart ophalen
----------------------------------------
FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 20-05-2007 om 20:24:30
Maandag niet?
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Sabel
Jongen spuugt kraai
Gepost door Sabel op zondag 20-05-2007 om 20:25:20
ja maar het is vandaag maandag
----------------------------------------
FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO
rame
Gepost door rame op zondag 20-05-2007 om 20:25:43
In welk land?
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 20-05-2007 om 20:26:10
Geeft niet hoor.. Ik ben het besef van dagen ook totaal kwijt.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 20-05-2007 om 20:27:50
robben een slechte relatie met mourinho? Ik dacht juist dat ze een goede relatie hadden. Mourinho nam het voor robben op toen hij een penalty miste en prees hem nog om zn inzet. En in de fa finale klapte mourinho voor robben en sloeg een arm om hem heen toen die werd gewisseld. Kan toneel zijn maar ik twijfel eraan.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0234 sec.