Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Zoals de titel zegt, wat luister jij voor muziekstijlen naast hiphop, of luister je alleen maar hiphop? Ik ben sinds kort hooked aan metal ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
hiphop, (heel) soms wat r&b (en op het moment vooral nederhop, als je dat een aparte stijl mag noemen) [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2007 @ 20:37:35 ] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
vrijwel alles, maar m'n favoriete genres zijn jazz en klassiek techno (of hoe het ook heet) vind ik totaal niks ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
soul, jazz, drum 'n bass, (hard)techno en andere electronische muziek waar een beetje pit in zit. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb ook een hekel aan techno, god wat een klote herrie ---------------------------------------- argh | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Vooral Hiphop, soms beetje Jazz en soms House maar dat laatste komt door mn zus ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
mafcase zie signature ![]() |
![]() | ![]() |
eigenlijk alleen maar hiphop.. beetje nederhop, verder amerikaanse.. zet soms ook wel es wat ouwe soul of jazz op.. en krijg van vrienden wel es wat deep- of tech-house, minimal ofzo.. ken al die termen niet.. soms wel es lekker voor de afwisseling.. ---------------------------------------- BEATS! | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
jazz, reggae en hiphop ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
meestal hip-hop ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
hardcore/oldskool, R&B is wel relax voor in een club maar daarbuiten echt nooit, rock/metal/punk.....Jazz en natuurlijk..hiphop... oftewell..bijna alles behalve techno/dance/pop/ hardcore na 2004 ongeveer en jump..dat mag branden in de hell van mij [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2007 @ 20:56:31 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
hardcore jumpstyle vind ik soms ook wel leuk, hiphop ofcourse, en ja gewoon die breezer nummertjes, maar niet voor op me pc die mogen alleen gedraaid worden in de dicotheeks ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik draai vooral jumpstyle. | ||
Lijphoofd Lijphoofd is kewl |
![]() | ![]() |
Jumpstyle vind ik ook best leuk, niet te lang, anders gaat het gewoon vervelen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2007 @ 21:18:30 ] | ||
Abstrakt gewoon checken,gewoon doen! ![]() |
![]() | ![]() |
erhm, veel rock(Dire Straits, Pink Floyd) veel Drum & Bass(Calyx,Evol Intent,Noisia) klassiek (chopin,beethoven) hiphop natuurlijk film/videogamemuziek etc etc,maar voorral de eerste rock,dnb en klassiek ---------------------------------------- ja nee dat vind ik ook opzig weetje | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 11-05-2007 @ 21:15 Ik draai vooral jumpstyle. hehe zat al te wachten wie em zou maken | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Hip Hop, Reggae, Reggaeton, en die Aventura shit hoe dat ook mag heten.. | ||
Lostcuban V ![]() |
![]() | ![]() |
Vooral hiphop, metal & techno. Daarnaast van tijd tot tijd dance hall & rock. ---------------------------------------- Remember, Remember The 5th Of November | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Hiphop & The Beatles | ||
genocide y'all know ![]() |
![]() | ![]() |
hiphop, jazz, funk, blues, soul en soms ja dingen die ik gewoon dope vind al is bij het uitgaan wel dance/techno beter maar buiten dan blah ---------------------------------------- heavy weight bomber | ||
Critical | ![]() | ![]() |
dope topic luister vooral drum&bass de laatste tijd ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
80% Hip-Hop USA 10% Hip-Hop NL (Nederhop dus ![]() 10% Goeie ouwe nummers. | ||
Quizmaster![]() |
![]() | ![]() |
hip-hop alle talen dnb ---------------------------------------- Stop writing raps, and go play volley ball http://www.myspace.com/quizmasterhiphop | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
nederhop, dnb, stevie wonder, michael jackson ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Borderline Revolution Of The Open Mind ![]() |
![]() | ![]() |
Acoustic, Bluegrass, Blues, Country, Hardrock/Indie Rock/Metal (whatever), Jazz, Nederpop, Punk, Psychobilly, Reggae, Rock 'N' Roll, Ska, Singer/Songwriter... | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Uit alles haal ik wel iets wat ik vet vind, maar vooral electronisch(breed, justice bv.)..hiphop, ook klassiek wel, maar eigenlijk alles behalve schlager. Er zijn rocknummers die ik wel echt luister, maar zoveel rock luister ik niet. | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Buiten hiphop: Coldplay, queen. Ik hou er niet van om in ''stijlen'' te spreken, omdat ik luister naar iets wat in mijn oren goed klinkt. ---------------------------------------- Zwolle | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Vooral reggae/ambient/d&b/hiphop......en aphex twin. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Danski![]() |
![]() | ![]() |
Vooral hiphop alle talen maar vooral nederlands en af en toe ook wat reggea | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
ik luister van alles hiphop, electro, techno, harde drum n bass, jazz, dub, punk, chillende ninja tune shizzle, volksmuziek, klassiek... van Cunninlynguist tot Bjork van Goran Bregovic tot vitalic van De Phazz tot Swinin' utters maakt niet uit als ik t maar voel...en alles op zn tijd ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
98% hiphop. 2% classics. | ||
![]() | ![]() |
mensen die zogoed als alleen maar hiphop luisteren of 1 ander genre..vinden jullie dat niet gaan vervelen? ik zou t echt niet trekken als ik alleen maar hiphop mocht luisteren ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 12-05-2007 @ 12:11 mensen die zogoed als alleen maar hiphop luisteren of 1 ander genre..vinden jullie dat niet gaan vervelen? ik zou t echt niet trekken als ik alleen maar hiphop mocht luisteren Omdat er zoveel variatie zit in de hiphop zelfs per artiest, verveelt het voor mij in ieder geval nooit | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 12-05-2007 @ 12:11 mensen die zogoed als alleen maar hiphop luisteren of 1 ander genre..vinden jullie dat niet gaan vervelen? ik zou t echt niet trekken als ik alleen maar hiphop mocht luisteren word hiphop blijft wel mijn nummer één, maar af en toe heb ik toch echt behoefte aan wat muzikalers zegmaar, of iets met zang of wat dan ook ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 12-05-2007 @ 12:30 (...) word hiphop blijft wel mijn nummer één, maar af en toe heb ik toch echt behoefte aan wat muzikalers zegmaar, of iets met zang of wat dan ook Een beat met vocals doet dan wel hehe | ||
tirp Tirp aka. Dope Assasin of Rhymes ![]() |
![]() | ![]() |
ik luister naast Hip- en nederhop ook drum-n-bass/triphop/house/metal/pop en classical stuff ---------------------------------------- O.G. | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
hiphop (hard)rock (nirvana) / (nu)metal (linkin park, korn) / heavy metal (soad) / death metal (pantera) enz. bomfunk mc's (wtf is dat voor genre?) beatles laatste tijd al die ouwe singles, waar het allemaal ooit begon. hardcore af en toe wel leuk gewoon top 40 ook best veel (nelly furtado, timbo) luister bijna alles wel eens als ik naar samples zoek ![]() ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
De liedjes van High School Musical ![]() | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Voornamelijk Nederhop en hiphop Ook een zwak voor Drum&bass Op bepaalde momenten zeer agressieve muziek kan ook fijn zijn Plus nummers die gewoon lekker in het gehoor liggen ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 12-05-2007 @ 10:04 ik luister van alles hiphop, electro, techno, harde drum n bass, jazz, dub, punk, chillende ninja tune shizzle, volksmuziek, klassiek... van Cunninlynguist tot Bjork van Goran Bregovic tot vitalic van De Phazz tot Swinin' utters maakt niet uit als ik t maar voel...en alles op zn tijd Woord, vooral alles op zn tijd. Er is nooit een dag dat ik maar 1 genre luister. Ik hou ook wel van crossovers naar andere genres(jeff mills techno dj > klassiek orkest, en binnenkort dave clarke, techno dj > holland symfonica orkest).. Ik hou zelf wel veel van hiphop met wat jazz, soul en funkinvloeden, of wat electronische. Jazzmatazz natuurlijk, en nu appletree rec., dat label doet gewoon. | ||
Props eh? hoessut ![]() |
![]() | ![]() |
Fouradi k-liber Lange Frans Baas B Brutus en check de straatremixes dat is echt de shit!!!!!!!!! ECHT ---------------------------------------- verre oosten, verder hoef ik je niet te melden | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lostcuban schreef op 11-05-2007 @ 22:19 Vooral hiphop, metal & techno. Daarnaast van tijd tot tijd dance hall & rock. haha sorry jeff, ik moet je wel hebben vanavond. maar waddefok praat je dat je metal luisterd! je weet zelf toch ook dat dat niet waar is, ongelofelijk. het moet echt niet gekker worden hoor. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Maare, Classic rock, raggae, ska, punk(rock). Nu dat alles wat minder, maar regelmatig komt er nog een nummer van Pink Floyd langs. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben de laatste maanden helemaal weg van dubstep ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
word naar dat ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik luister naast hiphop wel eens naar techno en dan vooral minimal. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
klezmer is ook lauw ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hiphop, Nederhop, R&B. Club, House (Sneakerz shit dus, Sidney Samson, Skitzofrenix enz.) Lauw. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Hip(Neder)hop DnB (Pendulum whut ![]() Metal Rock Punk Hardrock Reggea Alternative shizzle ( Nine Inch Nails etc) Jazz En vast nog meer waar ik nu niet op kan komen ![]() | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 16-05-2007 @ 12:55 ik ben de laatste maanden helemaal weg van dubstep Skream maakt vette dubstep bv. Klezmer is vet ja hehe | ||
![]() | ![]() |
skeam komt ook op dour!!! ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] |