Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
melle
Gepost door melle op zondag 13-05-2007 om 20:48:44
ILL BILL "LA COKA NOSTRA"

June, 15 2007 at Melkweg
Not Available , Amsterdam, Holland,
Cost :

ILL BILL Live w/ Special Guests DJ Eclipse & Sabac Red

Van z'n MySpace.

Ondanks dat ie live zn zinnen lang niet haalt ben ik zeker weer aanwezig, Sabac is te dope en de sfeer was ongelovelijk vet vorige keer.

Wie gaan nog meer?
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 13-05-2007 om 21:26:10
Zeker ook wel, La Coka Nostra locked the whole fucking city down!
prrrpo Ill Bill Is the Future Pt II pompt nog regelmatig uit de spekaers, los!
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
melle
Gepost door melle op zondag 13-05-2007 om 21:34:42
Die vond ik juist lang niet zo dope als z'n oude werk.
Z'n oude stijl is veel harder hoop dat ie zo weer tracks gaat maken.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 13-05-2007 om 22:13:26
Oude shit is ook wel beter maar dat album bracht ff de sound waarin ik op dat moment zin in had...sowieso shit gaat los live met die gast, ook al is hij als MC niet echt bepaald best-live-mc
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
NoJoke
if you cant stand the heat, get out of the kitchen
Gepost door NoJoke op maandag 14-05-2007 om 19:59:30
lijkt me wel lauw ken niet echt veel tracks van Ill Bill maar als ik geld over heb wil wel gaan.
ik vind The Cult leader echt een lekkere track
----------------------------------------
I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son,
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 14-05-2007 om 20:34:41
dan moet je Whats Wrong With Bill gaan luisteren.. een heel album met dope tracks
Mip
Gepost door Mip op maandag 14-05-2007 om 20:55:55
die shit is echt gewoon done, klaar over
kappen nou

weer een excuus om te komen smoken in NL zeker
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 15-05-2007 om 20:35:49
Quote:
Schaduw schreef op 14-05-2007 @ 20:34
dan moet je Whats Wrong With Bill gaan luisteren.. een heel album met dope tracks


word
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 15-05-2007 om 20:43:14
bla bla bla ill bill....

zijn tijd is geweest

SABAC RED !!
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
melle
Gepost door melle op maandag 21-05-2007 om 21:41:03
Staat ook op de Melkweg site nu:

aanvang:
21:30 uur
open:
21:00 uur
toegang:
€ 17,00 + lidm

status vvk gestart
zaal Oude Zaal
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op dinsdag 22-05-2007 om 12:24:58
Vind ik best veel eigenlijk die 17 euro...maar ik overweeg het, Ill Bill & Sabac zeker vet.
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
boris
Gepost door boris op dinsdag 22-05-2007 om 16:52:40

----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 22-05-2007 om 19:04:12
Hmm 15 juni is ook drumpatroon 6 in almere...tuff one
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Benfiquista
...
Gepost door Benfiquista op zondag 27-05-2007 om 11:10:57
Dan maar Drumpatroon!
----------------------------------------
...
melle
Gepost door melle op dinsdag 12-06-2007 om 13:51:12
trouwens die beschrijving op Melkweg.nl:

Het is nog maar kort geleden dat hiphopcollectief Non Phixion in de Melkweg hun afscheidsconcert verzorgde. De conscious hiphoppers hielden na het vertrek van groepslid Goretex op te bestaan, samen uit samen thuis zullen we maar zeggen.

Non Phixion zou ik niet echt conscious willen noemen
En dat ze 5 euro vragen om vanaf Non Phixion door te gaan bij Appelsap vind ik ook vreemd, meestal kan je gewoon doorlopen als je binnen bent.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2007 @ 13:51:37 ]

----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op donderdag 14-06-2007 om 13:30:06
Aight ik heb vanmiddag ook 2 kaartjes gehaald, lijkt me een dope avond morgen
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zaterdag 16-06-2007 om 11:49:44
Het was dope man, wel een beetje vaag, want op een gegeven moment had ik echt een beetje het idee dat Ill Bill het publiek niet diggde ofzo. Ze vinden Amsterdam altijd de dopeste plaats om op te treden (zeiden ze) en volgens mij was Bill een beetje teleurgesteld over de drukte in de zaal, terwijl het toch lekker gevuld was. Maarja door de energie van Sabac Red werd dit weer rechtgetrokken, was toch echt wel een relaxt optreden, wel beetje jammer dat, hoewel het van Non Phixion, Rock Stars niet voorbij kwam, stiekem toch wel op gehoopt alhoewel je het kon verwachten.

Vond het een dope optreden, daarna nog naar Appelsap geweest tot een uur of 3 en toen maar naar huis gegaan. Duurde lang voordat Appelsap eindelijk begon. Jeugd van Tegenwoordig was een beetje een aanfluiting, maar dat had ik wel verwacht eerlijk gezegd. Cartes & Kleine Jay veruit de beste acts voor mij, jammer dat elk optreden maar ong. een kwartier duurde. Owja, voor de mensen die het willen weten, Cartes z'n album laat niet zo heel lang meer op zich wachten als ik 'em moest geloven. Daarna nog even mee gepraat, maar ik kijk er zeker wel naar uit in ieder geval, gast heeft zeker te weten potentie...

Edit: Paar foto's:




[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2007 @ 12:06:10 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
melle
Gepost door melle op zaterdag 16-06-2007 om 13:00:54
Het was ook wel erg rustig vond ik hoor Monn-E, vorig jaar was het helemaal vol ook op het balkon.
Optreden was wel dope, die cd's waren ook goedkoop Sabac heeft me nog z'n nieuwe collab mixtape aangesmeerd men hij klinkt wel echt lekker.

11 September nieuwe Ill Bill album, in Augustus nog een mixtape met een track met Jeru The Damaja en OC die wil ik wel heel graag horen, op zn album komen ook allemaal dope featurings en op die CD van Sabac staat een nummer met hem waarop hij weer op z'n normale manier rapt dus ik kijk er erg naar uit, ook al geloof ik er geen moer van dat hij echt op 11 september al uit komt
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zaterdag 16-06-2007 om 13:05:38
Ja joh ook balkon, hmm ja dan viel dit misschien ook een beetje tegen ja, de beats waren wel stuk voor stuk gruwelijk, knalde echt hard. Melle, hoe zie jij eruit eigenlijk? Misschien dat ik je herken ofzo hehe, was je ook naar Appelsap geweest daarna?

Edit: Kut die collab mixtape wou ik eigenlijk ook hebben, ik zag Sabac ermee rondlopen, heb wel What's Wrong With Ill Bill origineel nu, die had ik nog niet
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2007 @ 13:06:57 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
melle
Gepost door melle op zaterdag 16-06-2007 om 13:09:34
Was niet naar Appelsap, uhh had een Das EFX shirtje aan 1,90 lang stond links van je zo te zien.
K was met mn broertje in z'n blauwe AFCA vest.

Kan die CD wel ff rippen en uploaden als je 'm wilt horen?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2007 @ 13:14:14 ]

----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op zaterdag 16-06-2007 om 13:13:48
Quote:
melle schreef op 16-06-2007 @ 13:00
11 September nieuwe Ill Bill album, in Augustus nog een mixtape met een track met Jeru The Damaja en OC die wil ik wel heel graag horen


Crooklyn Dodgers pt. 4
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zaterdag 16-06-2007 om 13:18:52
Ow ok, niet gezien dan volgens mij, heb heel de tijd aan de rechterkant gestaan eigenlijk. Bij Appelsap had je trouwens gewoon kunnen gratis kunnen overlopen, op een gegeven moment deden ze dat scherm weg
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
dk Gepost door dk op zaterdag 16-06-2007 om 19:47:52
Quote:
Monn-E schreef op 16-06-2007 @ 11:49
Het was dope man, wel een beetje vaag, want op een gegeven moment had ik echt een beetje het idee dat Ill Bill het publiek niet diggde ofzo. Ze vinden Amsterdam altijd de dopeste plaats om op te treden (zeiden ze) en volgens mij was Bill een beetje teleurgesteld over de drukte in de zaal, terwijl het toch lekker gevuld was.


Ik stond zo te zien ook net links hiervan. Melle, jij was toch niet die gast die de hele tijd zat te roepen "I downloaded your cd's"?
Ik vond die speech echt dom, de mensen die daar waren zijn juist de mensen die ze wel supporten en waarschijnlijk ook de cd's wel origineel hebben (zo ook ik). Ik snap wel dat ze blijkbaar zo gefrustreerd zijn, maar ga dan niet zo lang ons daarmee lastig vallen als wij je net betaald hebben.
De pit was trouwens erg klein deze keer, waren maar een paar mensen bezig.
Ach, ik vond het wel weer lachen, maar het lijkt toch wel slechter te worden. 2 keer geleden met JMT was super vet, vorige keer, dat "afscheid" was ook al minder maar nog wel vette sfeer.
Daarnaast vind ik eigenlijk dat ze hun trade mark verloochenen, de laatste albums van ill bill zijn steeds meer "gangster" achtige 50 cent troep. Street villain is een goed voorbeeld ervan. Gaat helemaal nergens over, blijf dan liever bij de goede oude non phixion style, dan hou je ook nog je fanbase.
Ik ben benieuwd naar de upcoming colabo's, hopen dat die vet zijn.
----------------------------------------
blaat
Psyco
Gepost door Psyco op zaterdag 16-06-2007 om 21:38:21
Ik zal het je nog sterker vertellen op de nieuw la coka radio mixtape staan fifty en game...

[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2007 @ 21:58:24 ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zaterdag 16-06-2007 om 21:39:39
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
dat meen je niet bleh. Ik wou nog posten dat ik het bij Ill Bill geloofwaardig vond zn teksten en bij 50 totaal niet (in de zin van geloofwaardig "het zou bij ill nog eens kunnen kloppen" ..)

maar dit vind ik wel wack als 50 op n LaCokaNostra tape komt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2007 @ 22:00:50 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Psyco
Gepost door Psyco op zaterdag 16-06-2007 om 21:59:11
Tjah denk dat ze hun fanbase willen uitbreiden...
Snoopdogg geeft op een nummer ook een shout out naar LCN
dk Gepost door dk op zaterdag 16-06-2007 om 23:00:02
Quote:
Psyco schreef op 16-06-2007 @ 21:38
Ik zal het je nog sterker vertellen op de nieuw la coka radio mixtape staan fifty en game...



lol
dat meen je niet...
Ik denk dat ze een grote daling aan inkomsten gezien hebben en het nu zo gaan proberen. Tja wat moet je er van vinden. Waarschijnlijk gaan ze er wel meer mee verdienen en ze moeten toch ook eten.
Maar ik vind die track listing aan artiesten behoorlijk slecht en goed tegelijk.
Freddie Foxxx bv is natuurlijk altijd erg vet, pharaohe monch, q-unique. Maar de namen verder spreken voor zich. Ik kan me niet voorstellen dat dat album goed is.
Iemand al geluisterd?
----------------------------------------
blaat
Seubie Gepost door Seubie op zaterdag 16-06-2007 om 23:02:38
Sinds wanneer spreken Raekwon, Mobb Deep ft. Alchemist en Blaq Poet voor zich ? zijn toch meer dope namen dan wat je op noemt hoor
dk Gepost door dk op zondag 17-06-2007 om 01:57:11
Quote:
Seubie schreef op 16-06-2007 @ 23:02
Sinds wanneer spreken Raekwon, Mobb Deep ft. Alchemist en Blaq Poet voor zich ? zijn toch meer dope namen dan wat je op noemt hoor


Ik vind raekwon de laatste jaren niet zo indrukwekkend meer, laat staan mobb deep. Die zijn ook niet meer wat ze ooit waren. Raekwon ben ik misschien bevooroordeeld door een slecht live optreden, maar goed.
Het is dan ook zoals ik noemde, aan de ene kant wel onder de indruk van een aantal van die mensen, aan de andere kant vind ik het echt triest.
----------------------------------------
blaat
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 17-06-2007 om 11:40:58
Quote:
AceInc schreef op 16-06-2007 @ 13:13
(...)

Crooklyn Dodgers pt. 4


Ja daar zat ik ook meteen aan te denken haha
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
melle
Gepost door melle op zondag 17-06-2007 om 12:29:30
Quote:
dk schreef op 16-06-2007 @ 19:47
(...)

Ik stond zo te zien ook net links hiervan. Melle, jij was toch niet die gast die de hele tijd zat te roepen "I downloaded your cd's"?


Nee had ook niet echt door dat iemand dat riep, dan ben je wel een sukkel.

Maar ik denk toch dat dat nieuwe solo album van Bill wel dik wordt, de namen die hij noemde waren gewoon goed.

Die speech tja ik snap z'n frustratie maar inderdaad de mensen die daar waren hebben wel 20 euro neergelegd om te komen, dus het was een beetje gepraat in de ruimte.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.