Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
RCMarvindo
Raalte Ceremonie Meesters
Gepost door RCMarvindo op zondag 13-05-2007 om 23:14:18
Een voorproefje van het proefmonster uit Eindhoven.

"Het gaat eigenlijk best goed met mij dus ik dacht ik geef iets gratis weg in de naam van wereld vrede." Alsdus de trotse vader van zijn zuidelijke mixtape. Zo trakteert Skenkie ons op Myspace Knockoutzz en Lowereast helpt de schijf een handje de lucht in. 17 frisse tracks over eigen beats, bestaand beats, ongeschreven en voorgedraaide shit tot aan instant classics met trotse bloedbroeders.

In ruim 3 kwartier brengt de Ambulante broeder d'monische shit. Zoals Freestyles vanuit de basement en wie kent de tracks 'Hemelrijken presenteert' en 'Ambulant Anthem' nog van de Ambulant cd '16 jaar en ouder'? Juist, ze keren terug op deze mixtape van Skenkie. Quincy-Jay, Shock N Surprise, Riagg MC, Shine en Ambulant zorgen voor gastbijdrages. Een nummer als 'Janet' heeft al vele harten beroerd op de Myspace van Skenkie, en ook met 'Hoofd in de war' laat de helft van D&S zien dat hij van alle markten thuis is. 'Skenkie presenteert Myspace Knockoutzz' geeft je een impressie van het veelzijdige kunnen van één van de meest veelbelovende mc's die het zuiden rijk is.

'Skenkie - Myspace Knockoutzz' is gratis en exclusief te downloaden op Lowereast.nl via http://lowereast.nl/V2/pagina/skenkie

Bron: www.lowereast.nl

dope gast dit jong maar zeker creatief..


----------------------------------------
weerzinwekkend zijn mijn zinnen weer wekkend
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zondag 13-05-2007 om 23:17:08
Wat een knallers
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Steenkoud
DJ voor Fun
Gepost door Steenkoud op zondag 13-05-2007 om 23:21:20
Vette shit
boeker_T
Keihard
Gepost door boeker_T op zondag 13-05-2007 om 23:23:11
verander de bron maar in juize.fm
----------------------------------------
Sambal is ook een bal
RCMarvindo
Raalte Ceremonie Meesters
Gepost door RCMarvindo op zondag 13-05-2007 om 23:35:22
ja shit is vers ofniet dan..wat jij wil juice fm kill
----------------------------------------
weerzinwekkend zijn mijn zinnen weer wekkend
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 14-05-2007 om 08:16:16
ja toch, ik had um al, dope dope!!!
----------------------------------------
www.serife.nl
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.