Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Doopro
Gepost door Doopro op dinsdag 15-05-2007 om 17:50:04
ik vind het een lauwe mixtape, alleen heb ik niks met zn stem

wat vinden jullie ervan
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2007 @ 17:56:50 ]

----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 15-05-2007 om 17:50:35
paar goede tracks, paar zeer slechte. Kwaliteit niet altijd even goed
Sabel
Jongen spuugt kraai
Gepost door Sabel op dinsdag 15-05-2007 om 17:52:06
vinden jullie die stem niet heel erg op mini thug lijken
----------------------------------------
FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 15-05-2007 om 17:54:58
niet echt nee..

ik vind dion's stem wel chillin, als snap ik het gehaat wel. mixtape heb ik nog niet helemaal doorgenomen..
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
n00t
Gepost door n00t op dinsdag 15-05-2007 om 18:51:59
ik snap niet dat mensen dion dope vinden.. hij praat zo traag en gebrekkig, bahbah
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op dinsdag 15-05-2007 om 18:53:43
heb ook nog niet alles geluisterd.. maar hij heeft een paar geniale beats gekregen.. en met zijn flow er bij, zijn dat echt lekkere tracks geworden.. (dus wat, trendsetter, gangsta gangsta)
maar zodra ie op een lelijke beat spit, vind ik er weinig meer aan..
----------------------------------------
BEATS!
MaikV Gepost door MaikV op dinsdag 15-05-2007 om 19:04:11
kheb m al een paar keer geluisterd de mixtape , en ik vind m egt wel dope , paar tracks vallen een beetje tegen maar ik hou wel van zn flow. maar ik snap idd ook dat sommige mensen er niks mee hebben.
cml.exe
Gepost door cml.exe op dinsdag 15-05-2007 om 19:10:32
Ik vind hem dope. Mede door de beats die ik erg goed vind.
Verder komt hij met leuke texten.
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Koenzool
Gepost door Koenzool op zondag 20-05-2007 om 12:31:01
Quote:
n00t schreef op 15-05-2007 @ 18:51
ik snap niet dat mensen dion dope vinden.. hij praat zo traag en gebrekkig, bahbah


indd, precies wat jij zegt.
De manier waarop Dion praat fokt alles, heel irritant om naar te luisteren.
rame
Gepost door rame op zondag 20-05-2007 om 12:32:10
Dat dus.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 23-08-2007 om 18:49:03
Onder het kopje, boeie lekker belangrijk, komkommertijd,had je t maar niet moeten zeggen:

Quote:
Dion en ik hebben besloten om 'Wat ik zie 2' te cancellen vanwege miscommunicatie.

De situatie is na het interview met Dion op lijn 5 erg opgeblazen en er is naar mijn mening geen sprake van ruzie maar van onenigheid. Ik betreur het ten zeerste dat het op deze manier naar de buitenwereld is gebracht. Er is wel een conflict geweest, maar naar mijn mening niet iets waar we niet uit hadden kunnen komen.

Ik heb altijd een goede samenwerking gehad met Dion en onze muziek is me echt naar m'n hart gaan staan, ik zou het dan ook echt zonde vinden als 'Wat ik zie 2' nooit het daglicht zal zien, ook al beweer ik op Statemagazine iets anders. Muziek is emotie en zoals in elk conflict worden er dingen gezegd die voortkomen uit emoties. Ik heb Dion nooit willen kleineren, ik heb hem alleen maar groter willen maken. Als liefhebber van Dion's muziek hoop ik dan ook dat hij nog veel shit zal droppen en dat hij zijn weg vind in de muziekindustrie.

Verder heb ik besloten om geen vuile was buiten te hangen en zal ik dus geen toelichting meer geven over de situatie tussen Dion en mij aan de media. Ik hoop dat dit dan ook het laatste is wat er over te melden valt.


Peace

DJ MP
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2007 @ 18:49:52 ]
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0124 sec.