Index / Internet en computer / | ||
Ramon1978 | ![]() | ![]() |
Haha, leve het internet! ![]() http://www.whitelinefirm.nl/node/122230 | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
z0mg | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
zulke ken ik er wel 100.. dat zijn gewoon echte bitches niks meer.. respect voor een vrouw maar niet voor een slet ---------------------------------------- joahh | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
En dit verdient een eigen topic omdat...... ? | ||
![]() | ![]() |
Het zóóó grappig is! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kan het niet aanzien.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
hehe wurd wat een stel zijn die 2 bijelkaar zeg hahaha | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dat moet wel gespeeld zijn anders afschieten ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
sletten! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 17-05-2007 @ 16:44 dat moet wel gespeeld zijn anders afschieten ze doen alsof het gespeelt is maar ondertussen het type van neem een breezer en feest lekker mee ---------------------------------------- joahh | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
er is een nieuw slettentijdperk aangebroken! sletten verzameling zich gezamelijk op de webcam! wat een onvrede voor sletten..zeg...rare wijven | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik geef toe dat we al veel jongens hebben gehad maar dat komt omdat we vaak verhuisd zijn. dat is wel een goede smoes.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kon niet verder kijken dan 1 seconde, ik zag die geplamuurde rokende rotkop en ik was weg ---------------------------------------- argh | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
gespeeld ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Het is zeker gespeeld want die bitch die komt binnenlope later doet net alsof ze niet weet wat een webcam is maar ze zet hem wel uit. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 17-05-2007 @ 16:50 Ik geef toe dat we al veel jongens hebben gehad maar dat komt omdat we vaak verhuisd zijn. dat is wel een goede smoes.. hahahahaha!!!! ![]() | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 17-05-2007 @ 16:50 Ik geef toe dat we al veel jongens hebben gehad maar dat komt omdat we vaak verhuisd zijn. dat is wel een goede smoes.. voor jou misschien ---------------------------------------- joahh | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Neem jij het ff serieus. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
Haha damn simons, doe nou es lief. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2007 @ 17:19:23 ] | ||
Majestics Hell Squad 101 ![]() |
![]() | ![]() |
boeien wat ze te zeggen hebben ik zou ze ook neuken | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Majestics schreef op 17-05-2007 @ 17:21 boeien wat ze te zeggen hebben ik zou ze ook neuken ik moet er niet aan denken ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
stenigen! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 17-05-2007 @ 17:35 stenigen! Moet je eens 'schokkende' op tussenhaakjes.nl kijken en dan 17-jarig meisje gestenigd, dan praat je wel anders ---------------------------------------- argh | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Whoehaha dit is zeker wel gespeelt...bad acting this ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
Ik denk dat jullie nogal hard happen, tuurlijk is dit hardstikke nep. nlhiphop schaam je | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 17-05-2007 @ 17:36 (...) Moet je eens 'schokkende' op tussenhaakjes.nl kijken en dan 17-jarig meisje gestenigd, dan praat je wel anders nee hoor... dan zeg ik nog stenigen ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe oke ---------------------------------------- argh | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
�He Brent mag ik je neuken voor een cent� XD | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Die mensonwaardige schepsels hitten toch alweer 28 reacties.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha wie heeft er nou een poster van de C1000 op zijn kamer hangen ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
edit:wrong topic [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2007 @ 18:55:31 ] ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
jezus de hele tijd naar beneden kijken naar hun word documentje , tantoe grappig hoor meiden,. pfff gare zooi. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Index / Internet en computer / |