Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Word. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Sabel Jongen spuugt kraai ![]() |
![]() | ![]() |
Hoe was jullie weekend mensen ik had formele etentjes met de schoonfamilie maar was wel ok ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Tiridiridamdopdopdamdatitiri! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
Ik vind opposites wel vet komen vaak. | ||
![]() | ![]() |
FREEESTAILOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
oke | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
FRUH FRUH FURH FREEEEESTAIILOOOOOOO TIRIRIIRIDAMDAOPPDOPRIRIRII TIIRRII ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
oke | ||
![]() | ![]() |
Kenker je weet de tekst als beter dan ik maffe dodo king![]() ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Jakyman, dat zijn al twee posts van jou zonder het woord 'vriendin' erin. Is het uit? ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Jezus Leyla.. Met die afbeelding ben je niet meer m'n favoriete vrouwelijke NLhiphop member hoor.. Doe dan Shota in z'n Ajax tijd! En Kapo, ik weet, ik heb gewoon skills. En ik luister het teveel ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ja maar, MaffeDodo, geef toe dat hij er daar ontzettend lief uitziet, als een kindje in een snoepwinkel ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Ik vind hem echt op die oude speler van NAC een paar jaar geleden![]() trouwens een eckte georgische kop die gozer ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind zijn broer lekkerder ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Euhm.. Juist. Ik denk dat 'ie ook wel zo lief eruit zag in z'n Ajaxtijd! ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Ik ben gevallen in de douche vannochtend![]() ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Haha. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() Z'n broer lekkerder? Vind ik niet hoor, Shota is veel mooier, kijk dan, hij heeft echt zo'n karakteristiek trekje! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Shit.. Can.. Happennnnnn... Shit.. Can.. Happennn!! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Weet je wel dat hij mister bean speelt/ ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
![]() | ![]() |
Archil Arveladse![]() Shota Arveladse ![]() en je hebt ook nog Revaz Arveladze, geen foto's van te vinden maar die zal er ook wel op lijken ---------------------------------------- beng! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Naaah, Revaz lijkt niet zo heel erg hoor, maar goed, die hoort dan ook niet bij de tweeling ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Maar wie zegt dat shota bij az speelt nu? ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Sjeeezs kwordt gek van z'n hoofd. Deze mooie jongen dan: ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
oja hier is Revaz![]() ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Sabel schreef op 20-05-2007 @ 22:01 Maar wie zegt dat shota bij az speelt nu? ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
wisselen ze af iedereen een seizoenshelft ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Hihi, oldskool Shota bij Trabzonspor ![]() ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
en dan te bedenken dat die jongen mij vanmiddag heel veel pijn heeft gedaan... ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Bleuh trabzon dope maar maar genclerbirligi ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe in die tijd waren er zeker nog geen dopingtests? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Bleuh Trabzon doe mij maar Genclerbirligi ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
me pa heeft een omgekeerde klaplong ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dus zegmaar een goede | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
nee niet echt hij moet worden opgenomen en nu neemt ie contact op omdat ie mij wil zien klinkt zo lekker ernstig ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
![]() | ![]() |
balen voor je pa ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
ja zoiets ben wel benieuwd of die nog wat gespaard heeft ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Zorgverzekering? ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe je verlangt naar een goede erfenis begrijp ik hieruit? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
jep ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Oh op die manier, ik dacht dat je je zorgen maakte, niet dus... Geen goede band met papalief? ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Welke van de 2? | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
ik ga sporadisch bij hem langs ochja wat moet ik van z'n man verwachten die me moeder verliet toen ik net een half jaar oud was ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Morgen lekker dagje six flags, heuh. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 20-05-2007 @ 23:27 Morgen lekker dagje six flags, heuh. Walibi bedoel je? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Heet weer six flags inmiddels toch? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
shit man morgen examens heb 2 keuzes of half 7 opstaan en gebracht worden en half 2 examens dus laaang wachten of half 9 opstaan en dan op school nog ff leren denk dat ik voor t tweede ga ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 20-05-2007 @ 23:30 shit man morgen examens heb 2 keuzes of half 7 opstaan en gebracht worden en half 2 examens dus laaang wachten of half 9 opstaan en dan op school nog ff leren denk dat ik voor t tweede ga haha, lijkt me duidelijk keuze twee als je te weinig slaapt heeft dat ook (negatieve) gevolgen op je cijfers eh ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 20-05-2007 @ 23:29 Heet weer six flags inmiddels toch? Walibi World is het nu/nog. Ik ging er altijd heen toen het nog Flevohof heette. Is een paar kilometer van hier. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
rame, wie is dat eigenlijk in je avatar? vraag ik me echt al heel lang af, hehe ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |