Index / Muziek / | ||
StoneyGouda Ik sta paraat wanneer je me naam roept. ![]() |
![]() | ![]() |
Op welke nummers spacen jullie hem het hardst? een paar van mij: Kempi - Chicks Vinden Ons Leuk LSD - Zoals Ik Ben LSD - Fok 't Rechte Pad Kempi - Chill Met Mij en natuurlijk Opgezwolle - Eigen Wereld. en zo kan ik nog uren doorgaan... | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kan me vergissen maar echt space nummers vind ik dat niet. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
als je geen kloon(clown) bent dan lach ik je uit ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Kempi - Chicks Vinden Ons Leuk Op dit nummer heb ik ook lopen spacen, vorige week. Met een fles vieux op, swingt dit nummer bijzonder hard ... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
StoneyGouda Ik sta paraat wanneer je me naam roept. ![]() |
![]() | ![]() |
ik vraag om jullie mening, niet om commentaar, zeg het nou maar... | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
als ik begin kan ik niet meer ophouden en dan zit ik hier vanavond nog en wou net weggaan ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 19-05-2007 @ 15:05 Kempi - Chicks Vinden Ons Leuk Op dit nummer heb ik ook lopen spacen, vorige week. Met een fles vieux op, swingt dit nummer bijzonder hard ... Dan swingt alles, of denk je dat alles swingt ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
haha vieux maakt zelfs de skihut leuk ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
LennyDee Proost! ![]() |
![]() | ![]() |
Wat word er bedoeld met spacen precies? Want als ik paddo's heb geklapt ofzo dan vind ik instrumental echt hard space, prodigy ofzo. ![]() ---------------------------------------- Allemaal op het goede leven | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Spacen is iets anders dan ergens op chillen. Als ik wil spacen dan doen de gorrilaz het altijd perfect. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
word. maar LSD en Kempi zijn ook erg goed te doen ![]() ![]() ![]() | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
duidelijk Daft Punk hehe , ik krijg gewoone en enorme glimlach als ik erover terug denk. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
madlib, dr octagon, cut chemist [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2007 @ 20:38:49 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
melsz 015connects070 |
![]() | ![]() |
bone thugs and harmony. ziggy ziggy on xtc!!! ---------------------------------------- who's hot who's not, watch when your cascet drop, or ya ass get shot sow what te fuck.. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Ik space op iets als ik er kippevel ofzo van krijg, of me veel beter voel dan bij andere tracks. Ik heb alleen nooit op schlager of apres skihut gespaced volgens mij. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Roger Sanchez - Lost ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
heel de cd blockhead - music by cavelight alles van bob marley 9th wonder is ook lekker madvillian - madvilliany zowiezo mf doom sims, son of ran, supersci, the conductor crucified, wax tailor, orko the sycotic alien, looptroop, ugly duckling, delinquent habits, en voornamelijk Aesop Rock de held ook vrijwel alles van ninja tune drum & bass dieselboy en andere meuk tekno Aphex twin ik denk dat dit het ergste space iets is wat er is [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2007 @ 11:08:34 ] ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
hier is al een topic over ---------------------------------------- ya diggg | ||
Index / Muziek / |