Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zaterdag 19-05-2007 om 22:14:15
Ik als eerst dan maar;


16 mei 2007

Een 19-jarige Almeloër overleefde dinsdagavond een crash met zijn auto, maar is kort daarna toch overleden door een aanrijding.

De Almeloër en een 22-jarige plaatsgenoot reden over de A35 toen door nog onbekende oorzaak hun wagen de middengeleider raakte en over de kop sloeg. De inzittenden konden de auto zelfstandig verlaten.

Terwijl de 19-jarige op de weg stond, reed een 42-jarige Hagenaar hem aan met dodelijke gevolgen, aldus de politie woensdag. De andere Almeloër raakte gewond.

Bij het ongeval waren drie auto's betrokken. Nadat de auto met de twee slachtoffers over de kop was geslagen, werd het voertuig aangereden door een de auto van een 40-jarige man uit Hengelo. Deze automobilist bleef ongedeerd.

Na deze botsing kropen de twee Almeloërs uit hun auto, waarna een van hen werd geraakt door de Hagenaar.


Ongeluk na ongeluk.
Meest onroerende, het was 'n jeugdvriend van me.

*trouwens.. ik weet niet of er al 'n gelijksoortige topic is..*
Replay
...
Gepost door Replay op zaterdag 19-05-2007 om 22:17:59
oke pardon...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2007 @ 22:57:08 ]

----------------------------------------
....
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 19-05-2007 om 22:22:56
vrienden van mij kenden deze jongen wel...hard nieuws
----------------------------------------
beng!
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zaterdag 19-05-2007 om 22:55:14
@ Replay; wat meer respect, ja?

@ Gau.. .. , de manier waarop is net zo erg.
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 19-05-2007 om 23:06:34
concierge van mn ouwe school is doof geworden op kolderdag doordat een debiel een nitraat-bom in de kelder gooide, en hij toevallig net aan kwam lopen

en een maatje is laatst geraakt door een spiegel van een bus die met 80 km/u reed.. verbrijzelde oogkas, sleutelbeen gebroken, been op 2 plaatsen gebroken...

trieste shit yo..
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 19-05-2007 om 23:39:39
me wiet is op : (
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zaterdag 19-05-2007 om 23:52:19
Quote:
Mip schreef op 19-05-2007 @ 23:06
concierge van mn ouwe school is doof geworden op kolderdag doordat een debiel een nitraat-bom in de kelder gooide, en hij toevallig net aan kwam lopen

en een maatje is laatst geraakt door een spiegel van een bus die met 80 km/u reed.. verbrijzelde oogkas, sleutelbeen gebroken, been op 2 plaatsen gebroken...

trieste shit yo..

..
serieus? Echt zielig voor die conciërge.. Die vriend van jou z'n been heeft gebroken op 2 plaatsen... hangen die spiegels zo laag dan?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2007 @ 23:52:32 ]
Thymozie
Gepost door Thymozie op zondag 20-05-2007 om 01:22:26
rond het halve jaar een akn-leraar verloren aan een hersenbloeding : zomaar in 1 dag
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 20-05-2007 om 10:40:43
stelletje emo's laten we het vrolijk houden
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Shogun
Gepost door Shogun op zondag 20-05-2007 om 20:17:19
Een vriend verliezen door een scooterongeluk op 17 jarige leeftijd is ook niet iets om vrolijk van te worden.... gezicht van z'n moeder vergeet ik nooit meer
----------------------------------------
Van dat lijpe gekwek van die twee droplullen daar wordt je toch achterlijk van?
Sabel
Jongen spuugt kraai
Gepost door Sabel op zondag 20-05-2007 om 20:19:30
Me hond is 30 december gestorven zielige shit

Rip Max
----------------------------------------
FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zondag 20-05-2007 om 20:20:21
Had je 'm al lang?
Sabel
Jongen spuugt kraai
Gepost door Sabel op zondag 20-05-2007 om 20:21:38
13 jaar
----------------------------------------
FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zondag 20-05-2007 om 20:22:25
damn.. :S
da's idd zwaar als je 'm na zo'n lange tijd verliest. Voelt gewoon alsof je 'n familielid kwijt bent geraakt.
Shogun
Gepost door Shogun op zondag 20-05-2007 om 20:25:31
Onze hond is ook op 13 jarige leeftijd overleden. Paar maanden geleden, was idd behoorlijk kut.

rip perro (alsof ie nog niet genoeg lag te rusten/pitten hehe)
----------------------------------------
Van dat lijpe gekwek van die twee droplullen daar wordt je toch achterlijk van?
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zondag 20-05-2007 om 20:30:56
Quote:
Shogun schreef op 20-05-2007 @ 20:25
Onze hond is ook op 13 jarige leeftijd overleden. Paar maanden geleden, was idd behoorlijk kut.

rip perro (alsof ie nog niet genoeg lag te rusten/pitten hehe)




Zoiets had 'n vriend van mij.. echt zo'n grote dikke luie hond.. grote versie van Samson zeg maar (die krijsende hond van die serie van vroegah).. die hond.. echt ALTIJD slapen jonge.. je hoorde 'm zelfs snurken.. was ie op 'n dag dood.. niemand in dat huis had er verdriet om.. ect weird.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 14:11:55
Een 16-jarige jongen is in Utrecht overleden nadat hij zijn hoofd uit het dak van een bus had gestoken en een viaduct raakte. De jongen is in de bus aan zijn verwondingen overleden.

Het ongeluk gebeurde op de Brailledreef. De Utrechtse jongen stak zijn hoofd uit het dak toen de dubbeldekker onder een viaduct door reed.

In de bus zaten ook Duitse kinderen die meededen aan een uitwisselingsprogramma.

De politie start pas in de loop van de week met het onderzoek. De medereizigers in de bus krijgen eerst slachtofferhulp.

[ dit is best dom eigenlijk.. ]
rame
Gepost door rame op maandag 21-05-2007 om 14:22:26
Gebeurt vaker.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 14:25:48
maar toch.. je moet echt heeeeeeeeel dom zijn om je hoofd uit 'n dubbeldekker bus dak geval te steken .. en dan 't viaduct niet zien aankomen!
rame
Gepost door rame op maandag 21-05-2007 om 14:35:36
Ja, blijkbaar was hij dom.
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op maandag 21-05-2007 om 14:44:39
Misschien keek hij wel naar achter. Of misschien had hij zn ogen dicht. Of misschien was hij blind. Of misschien was hij levensmoe.
----------------------------------------
Days to come
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 21-05-2007 om 14:45:59
was dat in nederland?

rijden hier dubbelderkkerbussen dan?
en zitten daar ramen in aan de bovenkant..shit heb ik nog nooit gezien..

en ik denk niet dat die allen zijn hoofd eruit stak, want viaduckter zijn zo gemaakt dat een dubbeldekker er door kan..en dat je alsnog een halve meter overhoud...tenminste dat dacht ik


&word @ up, maar neem aan dat die gewoon dom was
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2007 @ 14:46:30 ]

----------------------------------------
....
rame
Gepost door rame op maandag 21-05-2007 om 14:50:35
Van die touringcars hebben dat.

Hij kan ook dronken geweest zijn ofzo, kan inderdaad vanalles zijn.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 14:52:22
Man stopt baby in magnetron op advies van duivel

Een Amerikaanse man die zijn twee maanden oude dochtertje in de magnetron stopte, deed dat omdat de duivel het hem opdroeg. Dat heeft zijn echtgenote gezegd, zo meldde een televisiestation in de staat Texas.
Haar 19-jarige man had de baby op 10 mei tussen de tien en twintig seconde lang in de magnetron van een motelkamer gedaan. De duivel gaf hem die opdracht, omdat hij zich bedreigd voelde door de ambitie van de man om predikant te worden, zou de vrouw gezegd hebben.

De baby overleefde het incident, maar liep ernstige brandwonden op aan haar gezicht en hand en ligt nog in het ziekenhuis.

Volgens de politie gaf de man zelf aan dat stress de oorzaak was van zijn handelen, maar daar wilde de vrouw niets van geloven. "Hij zou haar nooit iets aan kunnen doen. Hij houdt van haar." Ze onderneemt momenteel pogingen om weer met haar dochter verenigd te worden, maar de Amerikaanse kinderbescherming ziet haar liever uit de ouderlijke macht ontzet.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 21-05-2007 om 14:54:20
Quote:
Replay schreef op 21-05-2007 @ 14:45
was dat in nederland?

rijden hier dubbelderkkerbussen dan?
en zitten daar ramen in aan de bovenkant..shit heb ik nog nooit gezien..

en ik denk niet dat die allen zijn hoofd eruit stak, want viaduckter zijn zo gemaakt dat een dubbeldekker er door kan..en dat je alsnog een halve meter overhoud...tenminste dat dacht ik


&word @ up, maar neem aan dat die gewoon dom was


volgens mij hebben alle bussen met twee verdiepingen wel een nooduitgang op het dak
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
rame
Gepost door rame op maandag 21-05-2007 om 14:54:24
Ik las ook dat 2 japanners een baby in de bergruimte voor een helm hadden gedaan omdat die niet bovenop kon, gingen ze winkelen, kwamen ze terug, was die dood.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 14:57:58
Quote:
rame schreef op 21-05-2007 @ 14:54
Ik las ook dat 2 japanners een baby in de bergruimte voor een helm hadden gedaan omdat die niet bovenop kon, gingen ze winkelen, kwamen ze terug, was die dood.


Verdomde Jappen ook!


Varkens eten baby op

Varkens hebben in Nigeria een pasgeboren baby opgegeten. Dat maakte de politie bekend. De onbekende moeder had in het donker de boreling weggelegd bij de rivier Asa in Ilorin. ’s Morgens hoorde iemand de baby huilen. Toen de getuige op de plek kwam waar het kindje lag deden twee varkens zich net te goed aan de boreling. Enkel een armpje bleef over.

De politie gaat ervan uit dat de varkens afkwamen op het huilen van het kindje. De dieren haalden het kindje uit de dekens waar het in was gewikkeld. Een agent denkt dat de moeder een prostituee is die niet voor haar baby kon zorgen. Niemand in de buurt kent een vrouw die zwanger was en geen baby kon tonen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2007 @ 14:59:57 ]
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 21-05-2007 om 14:58:18
Quote:
V.I.P. schreef op 21-05-2007 @ 14:54
(...)

volgens mij hebben alle bussen met twee verdiepingen wel een nooduitgang op het dak


juist, maar over het algemeen kan alleen de bus chaufeur die openmaken..en dan nog maar op een kiertje...
deze jongen moet dus de nooduitgang opengebroken hebben, damn dan was er wel iets met hem mis
----------------------------------------
....
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 21-05-2007 om 15:00:29
Een nooduitgang is over het algemeen door iedereen te openen. Omdat mocht er een noodgeval zijn waarbij de chauffeur niet meer zijn ding kan doen er toch nog gebruik van kan worden gemaakt.


----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 21-05-2007 om 15:02:54
ja, maar dat doe je toch niet zomaar..dan ben je tog gek
----------------------------------------
....
rame
Gepost door rame op maandag 21-05-2007 om 15:03:29
Quote:
MuSS070 schreef op 21-05-2007 @ 15:00
Een nooduitgang is over het algemeen door iedereen te openen. Omdat mocht er een noodgeval zijn waarbij de chauffeur niet meer zijn ding kan doen er toch nog gebruik van kan worden gemaakt.



Bij normale bussen moet je wel wat breken.

Dit was waarschijnlijk gewoon een touringcar dus.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 15:13:01
Twee spinnen in oor van tiener veroorzaken krakend geluid

Toen de 9-jarige Jesse Courtney uit de Amerikaanse staat Oregon bleef klagen over een 'krakend' geluid in de oren, besloot mama Diane om hem naar een dokter te brengen. De diagnose was opmerkelijk: Jesse had twee spinnen in zijn oren. De diertjes hadden er een nestje gebouwd.

Centimeter
De huisarts, dokter Irvine, spoelde beide spinnen uit het oor. "De eerste spin leefde niet meer toen we haar eruit kregen, de tweede wel nog. Beide spinnen waren toch een goede centimer groot", aldus de dokter. Jesse kreeg beide diertjes mee naar huis als souvenir.


Dit is echt ziek.. volgens mij hoor ik nu ook iets kraken!
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 21-05-2007 om 15:14:02
wow damn...ik zo flippen als een gek man
----------------------------------------
....
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 15:14:35
ja toch..

wel jammer dat ze niet vermelden op welke manier die spinnen z'n oren ingekropen zijn.


(ff snel dit: http://www.mininova.org/tor/697556 << link naar torrent van Reno 911 film! kwam 'm toevallig tegen)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2007 @ 15:16:19 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 21-05-2007 om 15:27:09
Quote:
Replay schreef op 21-05-2007 @ 14:58
(...)

juist, maar over het algemeen kan alleen de bus chaufeur die openmaken..en dan nog maar op een kiertje...
deze jongen moet dus de nooduitgang opengebroken hebben, damn dan was er wel iets met hem mis


neehoor, heb wel eens in een bus gezeten waarin dat ding werd opengemaakt en op de snelweg werd gegooid, hehe

en het zou ook wel onpraktisch zijn als alleen de buschauffeur dat kon doen, als er echt een ramp gebeurd en hij is dood/gewond ben je mooi de lul
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 21-05-2007 om 15:29:10
Dat zeg ik niet vip...

lees maar wat er op die nooduitgang dingen staat!
blabla bushaufour kan hem handmatig openen, in geval van nood moet je vanalles naar beneden trekken en dan weer naar boven...sorry maar dat doe je niet zomaar als je met je volle verstand zou nadenken
----------------------------------------
....
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 21-05-2007 om 15:30:12
nee maar dat ie dom was, was wel duidelijk
als je bij je volle verstand bent ga je ook niet met je hoofd uit een dakraam hangen als er een viaduct aankomt
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 15:31:25
ik heb ooit eens met mijn volle verstand het raampje van de auto waar ik in zat omlaag gedraait met zo'n draaiding.. en toen heb ik zomaar mijn hand uitgetoken! Dat was echt onwijsgaaf!
Nickske Gepost door Nickske op maandag 21-05-2007 om 15:44:14
sad news: mijn beste maat zit in afghanistan en ik heb al een paar weken niks van hem gehoord omdat mijn telefoon kapot is
----------------------------------------
crackin' like a thug
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 21-05-2007 om 15:48:50
en je hebt maar 1 telefoon in huis?
----------------------------------------
....
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 15:50:40
zoek 'n telefooncel op.
Sabel
Jongen spuugt kraai
Gepost door Sabel op maandag 21-05-2007 om 15:51:05
ik neem aan dat zijn vriend hem belt
----------------------------------------
FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 21-05-2007 om 15:51:44
Hier ook sad news, op ons werk hier is Blub overleden . Iemand had de kom schoongemaakt maar te koud water in de kom gedaan. De volgende dag werden we bij elkaar geroepen. Een van de twee zei "zeg jij het maar" . Blub is dus dood.

Wel een toepasselijke naam voor een dode vis, blub.
Nickske Gepost door Nickske op maandag 21-05-2007 om 15:52:04
ik kan niet zomaar naar hem bellen, dat mag niet eens
en hij heeft ons thuisnummer denk ik niet
----------------------------------------
crackin' like a thug
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 21-05-2007 om 15:53:18
Whuhahaha, droogkloot..

----------------------------------------
....
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 16:01:10
Mijn 2 vissen hebben niet eens namen.
Ik noem ze wigger en nigger..

1 is wit met zwarte vlekken en de ander zwart namelijk

Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 21-05-2007 om 16:03:42
noem hem dan koe.
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 21-05-2007 om 16:05:59
jezus
----------------------------------------
argh
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 21-05-2007 om 16:07:18
hoe zou jij het vinden om KOE genoemd te worden ¬¬
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 21-05-2007 om 16:07:22
Quote:
Bigfoot schreef op 21-05-2007 @ 16:05
jezus


Vind ik maar een rare naam voor een vis.

Maar waddap met dit topic? Er is toch gewoon een nieuwtjes topic waarin alle nieuwtjes kunnen?

Of heeft dit naar jullie mening een apart topic nodig om alle verschrikkelijke dingen uit het leven te delen?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0157 sec.