Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zondag 20-05-2007 om 18:58:51
Had er net al een topic over maar die ging over dat ie t niet deed. Nu doet ie t dus.

Echt een geweldig spel. Heb nu al dingen ontdekt die ik vorige keer niet had gezien (toen ik een klein jongetje was)

Iemand anders die dit spel speelt?

En ik weet niet of ik hier torrents mag droppen maar als iemand de torrent wil moet ie maar ff pmen
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 20-05-2007 om 19:00:24
er was een oldskool game topic, waar die is, geen idee.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zondag 20-05-2007 om 19:03:41
kan niks vinden
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zondag 20-05-2007 om 19:05:20
bent aant dlen
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zondag 20-05-2007 om 19:06:40
het lijkt een kiddogame en misschien kan je em wel alleen diggen als je t als kind ook speelde
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zondag 20-05-2007 om 21:41:45
ik heb nu dat autotje maar hij rijdt raar

iemand ervaring mee?
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.