Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 27-05-2007 om 18:45:31
Wat een gare klote-toys hier op NLHH die geen inbreng hebben, plaatjes posten en offtopic gaan wat een bullshit. En ik denken dat ml75 voor toys was jezus.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 18:45:43 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Seubie Gepost door Seubie op zondag 27-05-2007 om 18:46:40
Dat van Rosenberg moet nog maar blijken, Lindgren laat al 2 seizoenen steevast zien dat hij gewoon bij een topclub hoort.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 27-05-2007 om 18:46:47
nou KRS, eigenlijk was dat plaatjes posten gewoon om te zorgen dat het topic zsm dicht zou gaan. maar ik snap dat je zo denkt over mensen die allicht niet dezelfde mening delen.
dap
038
Gepost door dap op zondag 27-05-2007 om 18:47:05
ok genoeg domme plaatjes en shit! voetbal en anders mod ik je weg
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zondag 27-05-2007 om 18:47:32
Lindgren onwikkelt zich inderdaad goed maar was toendertijd gewoon niet goed genoeg voor Ajax. Wees blij Seubie, dat Ajax hem heeft laten vertrekken, nu heeft jou clubbie een goede voetballer
----------------------------------------
beng!
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 27-05-2007 om 18:48:15
ik denk dat Groningen wel eens wat spelers kwijt kan raken, als je ziet hoe ze als collectief voetballen, en dat sommigen, met name Lovre en Lindgren, er bovenuit steken
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 18:48:56 ]
Seubie Gepost door Seubie op zondag 27-05-2007 om 18:48:19
Quote:
Gaucho schreef op 27-05-2007 @ 18:47
Lindgren onwikkelt zich inderdaad goed maar was toendertijd gewoon niet goed genoeg voor Ajax. Wees blij Seubie, dat Ajax hem heeft laten vertrekken, nu heeft jou clubbie een goede voetballer


hehe ben ik ook, die meerdink mag trouwens wel weer terug naar AZ, wat heeft hij verschrikkelijk voetbal vertoont zeg..
volgend seizoen ga ik voor een seizoenskaart trouwens
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 27-05-2007 om 18:49:19
Lindgren is zeker goed, maar ik vind hem niet passen bij een ambitieus Ajax dat naar een hoger plan wil. Evenals Delorge trouwens. Daar horen mensen als Sneijder, Heitinga, Emanuelson, Huntelaar bij. En Babel natuurlijk. Maar sommigen van hen moeten nog groeien in hun spel. Vooral Babel.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 18:49:46 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Seubie Gepost door Seubie op zondag 27-05-2007 om 18:49:37
Quote:
Bizzy_D schreef op 27-05-2007 @ 18:48
ik denk dat Groningen wel eens wat spelers kwijt kan raken, als je ziet hoe ze als collectief voetballen, met name Lovre en Lindgren


werd vorig jaar ook gedacht, toen is alleen Buijs vertrokken, die wel érg gemist is overigens, aangezien hij behalve een érg harde werker ook veel assist afgaf, had al 2 assist tegen feyenoord alleen dacht ik.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 27-05-2007 om 18:50:16
Sorry dap
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 18:50:32 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 27-05-2007 om 18:50:23
ja nu is die buijs echt een mongool bij feyenoord
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 27-05-2007 om 18:51:48
nou ja, de enige die niet als een mongool voetbalt bij Feyenoord is De Guzman.. en ik vind dat Ajax achter hem aan had moeten gaan ipv Delorge als vervanger van Sneijder.

weet iemand trouwens hoe het staat met die transfer na de uitspraken van die Valencia-coach?
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 27-05-2007 om 18:52:14
Quote:
Seubie schreef op 27-05-2007 @ 18:49
(...)

had al 2 assist tegen feyenoord alleen dacht ik.


Dit jaar heeft hij bij Feyenoord ook al 2 ballen aangeraakt geloof ik
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 27-05-2007 om 18:54:05
Quote:
Bizzy_D schreef op 27-05-2007 @ 18:51
nou ja, de enige die niet als een mongool voetbalt bij Feyenoord is De Guzman.. en ik vind dat Ajax achter hem aan had moeten gaan ipv Delorge als vervanger van Sneijder.

weet iemand trouwens hoe het staat met die transfer na de uitspraken van die Valencia-coach?


die kerel bij deportivo dat is toch een broer van hem. Die kerle heeft best skills gister tegen real speelde die echt goed vond ik. Delorge wordt bankzitter daar twijfel ik niet aan.

hehehehe dat zou nog veel zijn ja.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 18:55:01 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 27-05-2007 om 18:55:22
Quote:
Bizzy_D schreef op 27-05-2007 @ 18:51
nou ja, de enige die niet als een mongool voetbalt bij Feyenoord is De Guzman.. en ik vind dat Ajax achter hem aan had moeten gaan ipv Delorge als vervanger van Sneijder.


Ik hoef geen kakkerlak bij Ajax. En begin niet over Leonardo of Charisteas vice versa.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 27-05-2007 om 18:57:44
dan snap ik je punt niet? sorry maar dat is wel heel dubbelzinnig Dodo. maar ait, ik snap het verschil wel
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 27-05-2007 om 19:03:59
Klopt, maar als het even kan zie ik liever geen kakkerlak naar Ajax komen. Ik vind het gewoon niet kunnen. Tussen twee grote rivalen kun je niet switchen. Maar goed.. Ik kan het ook niet goed uitleggen, het zit me gewoon niet lekker.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 27-05-2007 om 19:37:32
Huntelaar heeft toegegeven dat die die bal aanraakte. Heeft Van Gaal weer gelijk.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 27-05-2007 om 19:39:25
Haha Van Gaal, kan er wel om lachen...ook al heeft hij een punt, het blijft een slechte verliezer....az had gewoon moeten scoren klaar, niet bitchen op de scheids...ajax heeft steeds de benaming dat het op alles maar bitched, maar ik denk dat dit seizoen de rol in Louis zn handen is geschoven
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zondag 27-05-2007 om 19:39:58
lijkt me ook wel iets van huntelaar om dat alleen maar te zeggen om AZ/van gaal te focken
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 27-05-2007 om 19:42:14
Die Jan-Joost van Gangelen moet bij Jetix gaan werken..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zondag 27-05-2007 om 19:42:55
Hehe Van Gaal kwam echt amper uit z'n woorden nog

wat een slechte verliezer
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 27-05-2007 om 19:46:51
Quote:
KRStarr schreef op 27-05-2007 @ 19:39
ajax heeft steeds de benaming dat het op alles maar bitched, maar ik denk dat dit seizoen de rol in Louis zn handen is geschoven


kun je ook nog even opmerken waar hij dat waarschijnlijk geleerd heeft? Van Gaal heeft wel meer gelijk, alleen hij verwoordt het altijd heel slecht naar het publiek en de media toe.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 27-05-2007 om 19:55:18
wat een onzin alsof dat aangeleerd wordt...ik vind het tof dat hij gewoon zegt wat hij denkt, maar ik vind dat hij best mag vermelden dat het ook aan AZ zelf lag te verwijten aangezien ze zelf gewoon niet tot scoren kwamen, klaar.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Liquid
Gepost door Liquid op zondag 27-05-2007 om 20:02:46
Bij van Gaal ontbreekt het vaak aan de schuld bij zichzelf zoeken inderdaad.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Ko-eN Gepost door Ko-eN op zondag 27-05-2007 om 20:05:47
mensen die v gaal dom vinden zijn zelf dom.
zou jij het ook niet kut vinden als je de landstitel verspeelt.
En dan ook nog es de beker, en de CL.
ik zou ajax verrot schelden, en mun spelers de hemel inprijzen voor hun inzet
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 27-05-2007 om 20:08:06
Ok, ik heb nix meegekregen, kan iemand een objectief verslag geven van het verloop van de wedstrijd?
Dus ik wil geen fanatieke Ajacieden en AZ'ers horen!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 27-05-2007 om 20:11:07
Check dan vi.nl ofzo, ajax heeft op basis van vandaag wel verdient gewonnen en dus de play-off ticket....ik denk dat zelfs AZ'ers zouden zeggen dat ajax vandaag beter was?

en @ Ko-eN, niemand zei dat hij dom was, maar dat hij eens verder moet kijken dan zijn neus lang is, AZ viel vandaag genoeg te verwijten.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zondag 27-05-2007 om 20:23:23
Quote:
Leyla schreef op 27-05-2007 @ 20:08
Ok, ik heb nix meegekregen, kan iemand een objectief verslag geven van het verloop van de wedstrijd?
Dus ik wil geen fanatieke Ajacieden en AZ'ers horen!


Nou Ajax heeft dus gewonnen, het waren 3-0 supermooie goals!
Ajax was echt veeeel beter, en AZ is gewoon slecht, want Ajax is gewoon de beste.
Zo ging het ongeveer Leyla!
----------------------------------------
ya diggg
dap
038
Gepost door dap op zondag 27-05-2007 om 20:24:36
Quote:
Voetbalwedstrijden mogen voortaan niet meer worden gespeeld in stadions die hoger liggen dan 2500 meter boven de zeespiegel. Dit heeft voorzitter Sepp Blatter van de FIFA gezegd. Enkele landen organiseren geregeld interlands op grote hoogte. Bolivia is hiervan een voorbeeld. De tegenstanders, niet gewend aan de omstandigheden, hebben dan een groot nadeel.

Blatter zegt op medisch advies tot de maatregel te zijn gekomen. "Het is niet gezond op extreme hoogte te spelen. Bovendien is het niet fair. Vandaar. Ingrijpen is noodzakelijk.'' Bolivia heeft de gewoonte zijn thuiswedstrijden in La Paz af te werken, dat op een hoogte van 3600 meter ligt. Het is de hoogst gelegen hoofdstad ter wereld.


tja.


Quote:
Van Gaal: 'Allemaal de schuld van arbitrage'
Uitgegeven: 27 mei 2007 17:35
Laatst gewijzigd: 27 mei 2007 18:00

AMSTERDAM - Trainer Louis van Gaal van AZ noemde zondag na de nederlaag tegen Ajax (3-0) de arbitrage als belangrijkste oorzaak voor een mislukt seizoen.

"Je moet als relatief kleine club zoveel beter zijn om van een traditionele topploeg te winnen. Dat is niet normaal."

Arbitrage

Van Gaal: "We hebben de uitwedstrijden in de UEFA-beker tegen Werder Bremen verloren door de slechte arbitrage. We hebben de kampioenswedstrijd tegen Excelsior verloren door de arbitrage. En we hebben de bekerfinale tegen Ajax ook verloren door de arbitrage."

"Ook vandaag is de openingstreffer van Ajax discutabel. Volgens mij raakte Huntelaar de bal voordat Heitinga raakschoot. Hij stond dus buitenspel. Ik kan er niets aan doen. Maar we zijn weer benadeeld."

"Voetbal is een sport van momenten. Tijdens beslissende momenten hebben wij de scheidsrechter tegen gehad. Heel triest."

Ten Cate

"Ik ben heel trots op mijn ploeg", stelde trainer Henk ten Cate van Ajax zondag na de ruime zege op AZ (3-0). "Ik vind dat we terug kunnen kijken op een geslaagd seizoen. We hebben aan alle doelstellingen voldaan."

Voorronde

Ten Cate: "We hebben tot de laatste minuut van de reguliere competitie om de landstitel gestreden. We hebben de beker gewonnen en we hebben nu de voorronde van de Champions League bereikt."

"Nu is het zaak dat we volgend seizoen goed beginnen en de voorronde van de Champions League overleven."

"Ajax is van ver gekomen. We hebben een jonge groep die zich goed heeft hersteld van een aantal akkefietjes. Ik ben trots op de jongens. Zij hebben het gedaan. Echt grote klasse."

Buitenspel

Het eerste doelpunt dat Ajax zondag in de met 3-0 gewonnen wedstrijd tegen AZ scoorde, had niet toegekend mogen worden. "Ik verlengde de bal met de punt van mijn schoen"', gaf aanvaller Klaas-Jan Huntelaar na afloop toe. "John Heitinga stond dus buitenspel."

Huntelaar vond het niet vreemd dat de scheidsrechter niet floot. "Hij kon het moeilijk zien. Ik raakte de bal amper." Ajax won uiteindelijk met 3-0 en plaatste zich daardoor voor de voorronde van de Champions League.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 20:26:28 ]
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zondag 27-05-2007 om 20:26:16
Ja dat werd tijd ook. Is niet gezond voor de uitspelende ploegen.
----------------------------------------
ya diggg
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 27-05-2007 om 20:26:17
Quote:
Buitengewoon schreef op 27-05-2007 @ 20:23
(...)

Nou Ajax heeft dus gewonnen, het waren 3-0 supermooie goals!
Ajax was echt veeeel beter, en AZ is gewoon slecht, want Ajax is gewoon de beste.
Zo ging het ongeveer Leyla!


Jij bent zo mad, grappig...not!
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zondag 27-05-2007 om 20:27:10

----------------------------------------
ya diggg
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zondag 27-05-2007 om 20:30:56
hoelaat is studio voetbal?
----------------------------------------
beng!
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 27-05-2007 om 20:32:08
22.34
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 27-05-2007 om 20:41:14
aah shit man , az die heeft verloren van ajax met 3-0. verdorie.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 27-05-2007 om 20:47:19
Waarom kankert iedereen Louis af.. Hij is een held. Hij brengt leven in de brouwerij EN is een toptrainer.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
elmagicoh
Gepost door elmagicoh op zondag 27-05-2007 om 21:27:02
Ik vind het een smerige actie van huntelaar ik hoop dat hij zn been breekt op een aantal plaatsen..zou ik echt mooi vinden
----------------------------------------
Magicozzz
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 27-05-2007 om 21:27:33
Hahahaha, nee die actie was geweldig!

Eindelijk kan ik je uitlachen trouwens met je praatjes ahaha!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 21:28:02 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 27-05-2007 om 21:28:19
What the fuck is er nou zo smerig aan? Een soort van uitlach-actie nadat Donk een onnodige overtreding op hem maakte.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 27-05-2007 om 21:28:34
Quote:
elmagicoh schreef op 27-05-2007 @ 21:27
Ik vind het een smerige actie van huntelaar ik hoop dat hij zn been breekt op een aantal plaatsen..zou ik echt mooi vinden




AJAX WAJOOOO WOOOOOEEEEEEEEEHOOEEEEEEEEEEE LEKKER VOOR JE GEK!!!



hehe zo ik heb me ook ff laten gaan die had je nog te goed van me
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
elmagicoh
Gepost door elmagicoh op zondag 27-05-2007 om 21:29:35
haha ik kan het hebben hoor maar je moet toegeven AZ heeft weinig geluk dit seizoen en die actie van huntelaar was onnodig
----------------------------------------
Magicozzz
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 27-05-2007 om 21:30:55
hahaha, ja inderdaad beetje dom van je om zo voor de wedstrijd te gaan stoken magicoh.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 27-05-2007 om 21:31:06
Dat Donk op Huntelaar ging staan was onnodig.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 27-05-2007 om 21:31:08
Quote:
MuSS070 schreef op 27-05-2007 @ 17:13
Nee, maar ze zeggen steeds maar dat AZ totaal geen kans had, kansloos was, geen druk kon uitoefenen etc. en dat blijven ze herhalen.

van Gaal blijft er vrij rustig om.. Maar et is wel weer heerlijk knipmateriaal zodat hij vanavond weer de gebeten hond is.

edit:

Gatverdamme, Frits Barends komt aan het woord. Nu is van Gaal wel boos. Bah die Frits doet alsof die objectief is, maar wat een subjectieve klerelijer is het.

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 27-05-2007 om 21:32:56
mja wat is geluk. Is het niet een stukje professionaliteit om er op momenten dat het moet te kunnen staan. Begrijp me goed az heeft dit seizoen goed gespeeld, maar bij voetbal gaat het nou eenmaal niet om wie het mooiste voetbal speelt. Tja ik zou het als ajacied natuurlijk ook kut hebben gevonden als het omgekeerd was geweest maar ja ik weet niet wat donk bij huntelaar had gedaan en nja rivaliteit is natuurlijk wel hoog enzo. Het was verder niet echt nodig natuurlijk maar ja als ajacied vind ik het wel grappig maar snap wel dat jij er pissed over ben.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
elmagicoh
Gepost door elmagicoh op zondag 27-05-2007 om 21:45:27
ik vind huntelaar gewoon een onsportief arrogant misselijk makend ventje....net als die sleutelhanger
----------------------------------------
Magicozzz
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 27-05-2007 om 21:48:52
Dat weten wij nu wel na 5 posts die op het zelfde neerkomen, ga janken man. Ik meen het serieus, ik snap deze big deal echt niet...zo fucking erg is dit toch niet? liever dit, dan dat hij hem zwaar onderuit haalt ofzo...
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
dap
038
Gepost door dap op zondag 27-05-2007 om 21:50:30
Quote:
Oefenpotjes en geweld. Het gaat tegenwoordig hand in hand. Zo heeft PSV-verdediger Jan Kromkamp gisteravond rake klappen opgelopen na een vriendelijke wedstrijd van zijn broodheer tegen voetbalvereniging Acht. De international werd na afloop van het duel door onbekenden uit zijn auto getrokken en kreeg enkele vuistslagen in zijn gelaat. Zijn verwondingen zijn zo ernstig dat hij in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Zo heeft een zegsman van de politie Eindhoven zojuist tegenover GeenStijl bevestigd.

Van de daders ontbreekt nog ieder spoor, maar volgens de geruchten zouden zij minder blond zijn dan Kromkamp zelf. Ook naar de aanleiding van de lafhartige mishandeling tast de politie nog volledig in het duister. Zij vraagt getuigen zich te melden via 0900-TUIG. Tot zover de politieberichten. Het belooft weer een mooie vriendschappelijke voetbalzomer te worden...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 21:51:00 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 27-05-2007 om 21:55:22
geenstijl wordt echt een one-issue website: haten op marokkanen.... ( ze hebben vaak wel gelijk)
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0233 sec.