Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op zondag 20-05-2007 om 22:31:35
Ik was weg inderdaad, maar ik heb ff jullie hulp nodig, vandaar deze topic ook.

Ik heb de laatste tijd echt last van fucking veel ruis als ik tape, ik snap het niet, zelfs als ik m'n tv uitzet en het gewoon doodstil is mijn kamer en ik zet de microfoon aan zonder te bewegen of geluid te maken en ik sla het op en luister het af hoor ik gewoon fucking veel ruis, ik begrijp niet waar het vandaan komt, iemand die misschien weet waar het aan ligt?

Bij voorbaat dank.
----------------------------------------
Zwolle
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op zondag 20-05-2007 om 22:34:00
maybe aan je mixer, kan nog wel eens aan FX liggen, check alle kabeltjes etc etc, heb je wat veranderd eraan etc, alles ff nachecken, en anders is het handig om een nieuwe te kopen
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op zondag 20-05-2007 om 22:36:20
Quote:
Pocowoco schreef op 20-05-2007 @ 22:34
maybe aan je mixer, kan nog wel eens aan FX liggen, check alle kabeltjes etc etc, heb je wat veranderd eraan etc, alles ff nachecken, en anders is het handig om een nieuwe te kopen


Ik heb niks veranderd aan de kabeltjes, alleen liggen alle kabeltjes in mijn kamer wel door elkaar heen jah, maar voorheen heeft dat nooit problemen opgeleverd, dus lijkt me sterk dat het daaraan ligt.

Ik maak trouwens ook geen gebruik van een mixer.
----------------------------------------
Zwolle
dap
038
Gepost door dap op zondag 20-05-2007 om 22:41:45
alle overige opname ingangen uitzetten of opnamevolume op 0
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op zondag 20-05-2007 om 22:43:28
Quote:
dap schreef op 20-05-2007 @ 22:41
alle overige opname ingangen uitzetten of opnamevolume op 0


Hoe bedoel je alle overige opname ingangen?
----------------------------------------
Zwolle
dap
038
Gepost door dap op zondag 20-05-2007 om 22:47:24
nou je hebt: mic, cd, line-in etc. Als je ruis hoort dan staat er vast een van die dingen nog aan, terwijl je daar niet van opneemt en die ruis hoor je dan terug.
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op zondag 20-05-2007 om 22:55:32
Quote:
dap schreef op 20-05-2007 @ 22:47
nou je hebt: mic, cd, line-in etc. Als je ruis hoort dan staat er vast een van die dingen nog aan, terwijl je daar niet van opneemt en die ruis hoor je dan terug.


Aight ga het even checken, bedankt nog trouwens.
----------------------------------------
Zwolle
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 21-05-2007 om 00:12:27
bij mij maakt me PC nogal veel herrie die ik terug hoor in me tapes.. dat kan het zijn.. of een ander apparaat.. zoiets..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0128 sec.