Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
ik was in dedemsvaart en verkaasd is te veel nederlanders ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
kabaalshit fotosynthese ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Eppo schreef op 14-06-2007 @ 11:03 In de mezz ![]() in de 013 sjeah ![]() onderse foto is inderdaad dope,dat was bij onopvallendvet of niet? ---------------------------------------- www.myspace.com/fotosynthese | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Magicozzz | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 14-06-2007 @ 17:39 ik was in dedemsvaart en verkaasd is te veel nederlanders het is tenslotte ook in nederland he ---------------------------------------- joahh | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 14-06-2007 @ 17:40 (...) het is tenslotte ook in nederland he ow shit ik dacht dat ik naar turkije gevlucht was ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
Ik begrijp dat je dat soms denkt ---------------------------------------- Magicozzz | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Raz.. jij was toch Iranees? | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() Zoooo weer up2date ---------------------------------------- Magicozzz | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
haha jan smit! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 14-06-2007 @ 17:57 haha jan smit! stfuuuuuuuuuu hahahah ---------------------------------------- Magicozzz | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
had jou meer thug life verwacht eigenlijk ---------------------------------------- joahh | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben italiaan met blauwe ogen! Hoe Real is dat ![]() Waarom had je me thuglife verwacht? ---------------------------------------- Magicozzz | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 14-06-2007 @ 17:57 haha jan smit! Haha ofniet! dat schoot bij mij gelijk ook al door me hoofd | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jakyman schreef op 14-06-2007 @ 18:00 (...) Haha ofniet! dat schoot bij mij gelijk ook al door me hoofd Ik lijk totaal niet op jan smith :@ aaaaaaah ---------------------------------------- Magicozzz | ||
WEBs | ![]() | ![]() |
zowieso wel![]() ---------------------------------------- sono ubriaco? | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
Aaah ik ga me haar der weer afscheren denk ik ---------------------------------------- Magicozzz | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Dude, je lijkt dus echt wel op Jan Smith he ---------------------------------------- argh | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 14-06-2007 @ 18:05 Dude, je lijkt dus echt wel op Jan Smith he Vind je? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
Hoezo dat? Omdat hij ook donker haar heeft? ---------------------------------------- Magicozzz | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Eppo schreef op 14-06-2007 @ 11:03 ![]() wow dude je lijkt best wel op Diggy B | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Quote: elmagicoh schreef op 14-06-2007 @ 17:59 Ik ben italiaan met blauwe ogen! Hoe Real is dat ![]() Waarom had je me thuglife verwacht? omdat je je thuglife gedraagd ---------------------------------------- joahh | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
Misschien ben ik wel een thug met een jansmit uiterlijk ![]() ---------------------------------------- Magicozzz | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
verkeerde topic [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2007 @ 20:33:41 ] | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Big Boss Playa's @ het FRS feest.![]() Ik (en GIANT) haha nee, met een collega. [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2007 @ 21:34:30 ] | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
aahaha word @ dat giant | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Allahu Akbar! [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2007 @ 21:33:50 ] ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
Sars in nederland? ---------------------------------------- Magicozzz | ||
Periculum De Alliantie ![]() |
![]() | ![]() |
Mocht jij zomaar de theedoek van je moeder lenen? ---------------------------------------- www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej! | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: elmagicoh schreef op 14-06-2007 @ 21:34 Sars in nederland? Nee verveling in holtenbroek @Periculum: Ja dat mocht maar het is geen theedoek. ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
haha je blijft je gezicht verbergen, heb je herpus? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Wat kom je mijn shine stelen met je theedoek? | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
ja man, je ziet zo dat rame aan het oefenen is voor het potje armpjedrukken dat hij 5 minuten na deze foto genadeloos heeft verloren van giant | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 14-06-2007 @ 21:40 haha je blijft je gezicht verbergen, heb je herpus? Eentje zonder komt wel maar zo liep ik toch rond in HBX ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
kabaalshit fotosynthese ![]() |
![]() | ![]() |
haha inderdaad die sars grap haha heb je geen pasfoto ofso daar mag je dat soort dingen niet dragen [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2007 @ 21:47:14 ] ---------------------------------------- www.myspace.com/fotosynthese | ||
![]() | ![]() |
"..k (en GIANT) haha nee, met een collega.."![]() maar die vent komt mij erg bekend voor trouwens. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
geen blood geen crip dit is bloedserieus, bloed, bloedserieus ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: GIANT schreef op 14-06-2007 @ 21:44 "..k (en GIANT) haha nee, met een collega.." ![]() maar die vent komt mij erg bekend voor trouwens. De spiegel he? | ||
![]() | ![]() |
Nee jonge.. serieus.. is hij niet 'n keer op tv geweest ofzo? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Niet dat ik weet eigenlijk, de enige keer dat ik hem ergens van herkende was op jouw foto. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 14-06-2007 @ 21:42 Wat kom je mijn shine stelen met je theedoek? Wat kom je mijn shine stelen met je GIANT? @kabaalshit: jep tuurlijk maar die dingen zijn nooit mooi. ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
Ik ben cool, 't is leuk om mij te vergelijken met soortgelijke apen | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 14-06-2007 @ 21:27 Big Boss Playa's @ het FRS feest. ![]() Ik (en GIANT) haha nee, met een collega. Ik gieeeer het uit echt ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
lol kenker ---------------------------------------- joden | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
En Rame, wat de fok heb je om je nek.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Breekstaafjes, ook om m'n pols, je moet toch laten zien wie je bent he. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Mooie scheiding.. ---------------------------------------- argh | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
jou hoofd heeft een rare vorm | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
ovaal ---------------------------------------- ya diggg | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |