Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik kan dat echt niet inschatten kan een 3 zijnaar ook een 6 zou me niks verbazen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
en nu ga ik echt leren. Pz ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Tot over 5 minuten. Ik heb ak wel lekker gedaan, moet tussen de 18 en de 35 punten hebben en ik zit om en nabij de 31. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
ik vond hem daarom toch wel kut eigenlijk en veelste moeilijk. ( had maar 29 punten of zoiets). kasmir en klm + zuiderzee lijn was wel chill om te doen. maar actieve aarde, over die ijsboringen enz.. ik ging van mijn stokje af... heb echt spijt dat ik heb lopen/zitten leren. kon net zo goed niks doen. Normering zal wel hoog zijn denk ik. morgen wiskunde, hopelijk valt het wel mee [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2007 @ 14:33:55 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 31-05-2007 @ 14:31 morgen wiskunde, hopelijk valt het wel mee Overmorgen vakantie. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 31-05-2007 @ 14:36 (...) Overmorgen vakantie. dat ook ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb 42 punten behaald in iedergeval voldoende![]() ---------------------------------------- beng! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Tering ouwe.. het is echt lastig om een examen voor je auto-theorie te regelen. Ze hebben alles omgegooid. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 31-05-2007 @ 14:49 Tering ouwe.. het is echt lastig om een examen voor je auto-theorie te regelen. Ze hebben alles omgegooid. wachttijden hè ---------------------------------------- beng! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
KLAAR! ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Devill | ![]() | ![]() |
Vecationn !!! ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben echt kapot, zou het liefste nu gewoon gaan slapen maar da's ook weer zo'n zonde ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
kut kiddo's ik moet nog wiskunde leren... ---------------------------------------- beng! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe heerlijk hb dr zin in morgen weet gewoon zeker dak mn doelstelling haal voor morgen ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
die 1 zeker?![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe ja pcies ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Ik ga alles in werk stellen om die 5 te halen. Daarnaast voel ik me niet helemaal fit, alweer 2 aspirine's achter de kiezen. Khoop maar. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
komt wel goed man en ik weet ook niet zeker of ik het kan flikken maar ik zie wel.Moet ook nog mn pws in orde echt dat vind ik het overbodigste wat ik ooit heb gedaan.Slaat gewoon nergens op tievus ding. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil dat wiskunde examen nu maken en niet hoeven wachten tot half 2, saai. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
hebben jullie in NL bijna gedaan met exames? Ik begin strax met geschidenis didactiek en eindig de 18de en dat is nog vroeg vergeleken met andere opleidingen.. | ||
ja, ik eindig ook de 18de jamme ![]() Heb sffs cultuurgeschiedenis (+toneelgeschiedenis) ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
fack dat wiskunde examen was moeilijk.. maar ik heb de benodigde punten gehaald ![]() ![]() ik ben klaar bitches ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik moet half 2. Kanker. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, examens waren echt easy vorig jaar. Succes met uitslagen dit jaar y'all. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
succes DGE | ||
Ouwe_Stoffel | ![]() | ![]() |
Hopelijk is wiskunde net zo makkelijk als die examens van de afgelopen jaren, dan zal t wel lukken.![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
shit wiskunde is een eitje man zijn jullie nog niet klaar![]() Vergat ik bijna dit nog te zeggen: VAKANTIE GEK ![]() Dr is trouwens niet zoveel gebeurd. De surviellant die achter de tafel zat, zat me alleen 50 min uit te lachen ofzo hehehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2007 @ 16:13:06 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
haha, heb je serieus 50 min stilgezeten zonder wat te doen? ---------------------------------------- beng! | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Hopaaaa wiskunde geboekt, vakantie bitches ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb em niet goed gemaakt.. Best wel kutgevoel nu.. Ben benieuwd. 14 juni. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
die 1e opgave was wel érg easy zeg... dat hadden wij met geschiedenis ook tijdens SE ---------------------------------------- beng! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 01-06-2007 @ 17:18 haha, heb je serieus 50 min stilgezeten zonder wat te doen? ja ik had alleen die opdracht met die verkiezingen die was te simpel. Voor de rest beetje koffie gedronken met het bekertje gespeeld en naar de gymlerares lopen lachen die mij zat uit te lachen hehe dan duurt een uur lang man. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
VAKANTIE! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Quote: jamme schreef op 01-06-2007 @ 11:51 succes DGE aajt heb het achter de rug. Viel wel mee, waren heel open vragen, dus de essentie en de hoeveelheid tekst waren belangrijk. Maar denk wel dat ik erdoor ben. Hoe ging het bij u? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Yep yep...vakantie! tiet veur een jointje. [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2007 @ 19:57:36 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
en ook voor tieten gek helemaal los vannacht en dan ff uurtje slapen in de auto en daarna mensen hun parkeerplek aanwijzen met mn vage kop hehe ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
vanavond helemaal lusu in grunn.. wie is van de partij? ---------------------------------------- joahh | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik blijf dichtbij huis, 7huizen. Pruim. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 02-06-2007 @ 13:07 vanavond helemaal lusu in grunn.. wie is van de partij? Hoezo wat is er te doen dan? | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
niks speciaals.. gewoon uitgaan maar dat is ff nodig na de examens snapje ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
vanaf maandag 10 dagen los in Lloret, BRRRRRA! ---------------------------------------- beng! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Volgens mij ben ik geslaagd jongens.. weet niet helemaal zeker maar geschiedenis heeft een normering van 1.7 :| dus das pokkehoog !!! shit ik kan niet wachten op dat telefoontje !!! nauwelijks geslape ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Al 9 examens gehad , nog 2 te gaan. (vrijdag en maandag) ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Gedaan! Wat een opluchting. 26 juni krijg ik mijn punten. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
VIMol GrootmeesterMOL ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, ik moet nog tot vrijdag![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- NlHipHop.Nl is de SH*T !!! | ||
ja, mar jij zit in't middlbaar wsl ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Half 2 heb ik m'n her.. Wish me luck. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
succes man! ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Jrstylow **De Eindhovenaar Die Rijmtovenaar** |
![]() | ![]() |
Succes.. Dat je het zover haalt haha, ik ben al sinds de 2e klas niet meer aanwezig op school... haha ---------------------------------------- Fock je met me lyrics dan kan het gevaarlijk worden, De lyrics zijn defensief en behoren tot mijn gevarenzone! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Dat verklaart ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] |