Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Mededelingen /
NLhiphop.nl
NLhiphop
Gepost door NLhiphop.nl op vrijdag 06-04-2001 om 17:08:03
Na overleg is er door de gehele crew vandaag besloten om de gebruiker 'Foofah' te bannen van dit forum.

De redenen voor de ban zijn herhaalde misdragingen en intimidaties richting 1 of meerdere Moderators en / of Admins van dit forum. En het schenden van de policy, door zich onnodig kwetsend tegenover anderen op te stellen.

Als crew hebben wij besloten dat wij dit soort dingen niet kunnen accepteren en hebben dan ook besloten een ban te zetten op deze gebruiker.

Deze gebruiker is inmiddels middels e-mail op de hoogte gebracht over zijn ban.

De crew.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-04-2001 @ 11:09:12 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 03-07-2001 om 20:02:22
Per nu (eigenlijk sinds een paar dagen al) is de ban op Foofah op geheven. Het account is weer geunlocked.

Dit omdat Foofah al enige tijd actief op het forum is onder een andere naam. Er is door mij besloten geen ban te zetten op de nieuwe UserID, maar Foofah gewoon weer toe te laten op het forum.

-SpadeAce-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Mededelingen /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.