Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ]
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 02-09-2007 om 15:47:15
hehe Lappy daar had Livio het over

En MaffeDodo ik bedoel dat kleutertje in het midden
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Lappy
Gepost door Lappy op zondag 02-09-2007 om 15:49:09
Quote:
MuSS070 schreef op 02-09-2007 @ 15:47
hehe Lappy daar had Livio het over

En MaffeDodo ik bedoel dat kleutertje in het midden
whoops, net wakker he.....
EmKay1 Gepost door EmKay1 op zondag 02-09-2007 om 15:49:27
Quote:
MaffeDodo schreef op 02-09-2007 @ 15:45
Die rechtse is ze neefje man.. Ze back-up MC.


Die rechtse is zijn broertje en tevens zijn back up mc.

En dat kleine mannetje is zijn neefje.
----------------------------------------
ZWO
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 02-09-2007 om 15:49:30
Ja, dus als die rechtse ze neefje is neem ik toch aan dat dat kleutertje ze zoontje is aangezien die een aantal jaren jonger is
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-09-2007 om 15:51:55
Ja dat duurde zeker even voor de beveiliging kwam, zat er letterlijk naast...en schrok me de tering uit het niets...gast kreeg een volle hoek en ging meteen op de grond....

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Liquid
Gepost door Liquid op zondag 02-09-2007 om 15:52:46


Ja, die hebben alle stoere persfotografen niet he
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2007 @ 15:54:08 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 02-09-2007 om 15:55:31
hehe nee, daar baalde ik erg van

ik had me er op verheugd de Prins vast te leggen, maar krijg je een brief waarin staat dat het verboden is hem te fotograferen..

Kutzooi
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-09-2007 om 15:58:40
Quote:
Liquid schreef op 02-09-2007 @ 15:52


Ja, die hebben alle stoere persfotografen niet he


Dat mag ik hopen met die crapquality Nee kiddin'...
Heb geen foto's...alleen heeeeeel veel video's ...ga er een complicatietje van laten maken

Heb alleen fotos van eindresulaten van dat graffiti wat fucking dope is geworden
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
rame
Gepost door rame op zondag 02-09-2007 om 15:58:48
Ik vroeg me ook al af waar de camera's waren op dat moment.

Wel raar, het zijn nou niet precies foto's die duizenden euro's waard zijn ofzo.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 02-09-2007 om 15:59:44
nou die pirouwette (wacke spelling ik weet) is echt een miljoen waard
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
rame
Gepost door rame op zondag 02-09-2007 om 16:00:47
Waren er meerdere toch?

Hij stond de hele tijd raar te draaien.
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 02-09-2007 om 16:02:24
Niet haten, want die shit was gewoon funky ja Ik vond het echt heel dope, zo is de Ex gewoon...
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-09-2007 om 16:04:54
Had wel iets meer van Ex verwacht...vond het niet zo super.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Diek
Weurd
Gepost door Diek op zondag 02-09-2007 om 16:08:41
Hij had ook al een hele tijd niet opgetreden, vandaar dat hij ook maar een halfuurtje deed.
dap
038
Gepost door dap op zondag 02-09-2007 om 16:09:52
hij had al heel lang niet meer opgetreden, was gewoon goed half uurtje aan een stuk doorgaan. En ben het wel met livio eens, al die dingen tussendoor mogen ze wel weglaten. Laat gewoon pauluz of serch goede nummers draaien.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 02-09-2007 om 16:13:25
muss waar komen jou fotos te staan?
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 02-09-2007 om 16:15:48
ik zal jouw foto hier posten, de rest komt op smug.. maar dat komt dinsdag ofzo pas, heb het nu nog even te druk
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 02-09-2007 om 16:17:42
aight thnx, hehe
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op zondag 02-09-2007 om 16:19:09
Vond et wel een dope feestje.. zo moeilijk gemist en tijdens blax stond ik in de rij.. salah edin was niet super maar wel lache, hij had alleen wel wat meer nederlands mogen doen ipv arabisch....
vond winne en u-niq dope. Heb jawat gemist ivm eten in de stad enzo... typhoon was vet, extince was ook vet en opgezwolle ook alleen idd beetje been there done that gevoel... kubus en bb gemist omdat we de trein moesten halen..

Ik vond alleen het geluid een beetje jammer. Niet dat het echt niet om aan te horen was maar goed geluid is anders..
Nog dik moeten sprinten naar de trein, bleek die al een kwartier eerder te zijn gegaan (klote NS site) en moesten we via deventer naar enschede.. maar al met al erg dope en zeker voor herhaling vatbaar
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
Liquid
Gepost door Liquid op zondag 02-09-2007 om 16:26:52
Ik vind het een erg dope dag, maar niet zo 'legendarisch' als het misschien het kunnen zijn. Ik had bijvoorbeeld gehoopt dat veel nummers met featurings nu gewoon volledig gedaan werden (op de straat, kritiek, zwarte koffie, volle kracht etc). Ook vond ik de breakdancers dope, maar was het nogal jammer dat ze de echte breakdancers niet zo heel veel aandacht gaven maar een stel meisjes met een basic dansje wel 5x terug laten komen. Om over die kleine kids maar niet te beginnen....

Van Zo Moeilijk heb ik maar 2 nummers meegekregen door de lange rij voor de deur. Klonk wel aardig maar ik ken ze verder niet dus kan er ook nie veel over zeggen.
Blaxtar vond ik erg dope met die vlammen en nieuwe tracks die ik erg lekker vond klinken. Salah Edin.....ik vond het dope dat hij met een arabisch nummer begon maar jammer dat hij er zo lang op doorging. En dan waren alle nummers ook nog maximaal 1 minuut lang en dan werden ze afgekapt. Winne en U-niq waren dope maar niet heel bijzonder als show. Jawat was weer energiek en rauw als altijd, maar wel met een show die ik nu al 5 keer gezien heb. Het publiek ging wel helemaal los (uiteraard )

Tyhoon vond ik heel dope, ik was al erg benieuwd naar zijn Tussen Licht en Lucht nummers en die klonken zeker erg dope.
En Extince bracht eigenlijk precies wat ik verwachtte, hij deed gewoon zn ding en niet meer. Hij is volgens mij ook niet echt een entertainer of iemand die het publiek echt los laat gaan. Maar ik vond het juist erg relaxed. Sowieso dope om hem eindelijk eens live te zien en horen.

Opgezwolle deed hun standaard show (met uitzondering van een Fakkelteit nummer) maar het was wel weer erg strak waardoor je je er moeilijk aan kunt ergeren (ik niet in ieder geval).
Dat nieuwe nummer klonk erg dope, net als die met Typhoon, maakt me wel weer nieuwsgierig naar Fakkelteit. Aan reclame voor Fakkelteit trouwens geen gebrek

Lelijk dat de helft van het publiek gewoon wegging omdat ze puur voor Opgezwolle kwamen, want Kubus en Bangbang maakte er een vet optreden van. Beats pompten hard en vooral bij Stop the Problems ging het erg los. Na die track ben ik maar een zitplaats op gaan zoeken omdat ik er doorheen zat, heb de rest dus gemist.

Conclusie, erg dope dag, maar ik had gehoopt dat de verschillende acts iets meer zouden doen om er echt iets speciaals van te maken zeg maar.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2007 @ 16:28:05 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op zondag 02-09-2007 om 16:32:23
volgens mij waren veel mensen bij kuub en knalknal gewoon best wel gaar...ikzelf was helemaal geradbraakt door de opgezwolle pit hehe..ze hadden beter kubus en bangbang kunnen wisselen met ty denk ik
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 02-09-2007 om 16:32:53
Kubus & Bang?Bang waren hard ja

Dag was inderdaad wel vermoeiend, ik ben in de auto uiteindelijk nog ingekakt ook. Maar dat kwam vooral omdat die Almeerse kwebbelaars uit waren gestapt en het dus een stuk stiller was in de auto
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Diek
Weurd
Gepost door Diek op zondag 02-09-2007 om 16:43:01
Quote:
Liquid schreef op 02-09-2007 @ 16:26Lelijk dat de helft van het publiek gewoon wegging omdat ze puur voor Opgezwolle kwamen, want Kubus en Bangbang maakte er een vet optreden van..


Daar was ik er eentje van.. niet omdat ik ze niet wilde zien, maar omdat ik anders mijn trein zou missen. Had ze heel graag willen zien tho..denk dat dat bij de meeste mensen het geval was.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2007 @ 16:46:16 ]
Petfles
Teringhond & Co.
Gepost door Petfles op zondag 02-09-2007 om 16:46:04
edit: zelfde als diek..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2007 @ 16:46:52 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 02-09-2007 om 16:48:10
Quote:
KRStarr schreef op 02-09-2007 @ 15:51
Ja dat duurde zeker even voor de beveiliging kwam, zat er letterlijk naast...en schrok me de tering uit het niets...gast kreeg een volle hoek en ging meteen op de grond....


Ik stond er achter, de ruzie was om niets, jonge mannetje was boos omdat die ouwe hem aanraakte (op de 3e rij ofzo) dus die schopte nogal wat scene. Die ouwe heeft hem 3 of vier keer gewaarschuwd en weggeduwd maar die gast bleef gewoon aandringen en ruzie zoeken. Ouwe heeft hem wel met een prachtige klap neergelegd moet ik zeggen. Hij vertelde me ook dat hij nog nooit iemand zo had geslagen, vriendelijk en sympathiek figuur zonder enig kwaad in de zin.



[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2007 @ 16:49:10 ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-09-2007 om 16:58:04
Hahaha....sja als dat zo is dan is het inderdaad verdiende loon. Vond de sfeer buiten dat incident om...wel dope eigenlijk.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
nerd
Straight Edge
Gepost door nerd op zondag 02-09-2007 om 17:05:49
Quote:
Wekss schreef op 02-09-2007 @ 16:32
volgens mij waren veel mensen bij kuub en knalknal gewoon best wel gaar...ikzelf was helemaal geradbraakt door de opgezwolle pit hehe..ze hadden beter kubus en bangbang kunnen wisselen met ty denk ik


Kubus&BangBang was juist de perfecte afsluiter, chill en die beats kwamen hard!

Salah was echt zooooo f*cking slecht! Eerst al te lang doorgaan met die arabische shit, toen die gun-samples steeds, toen ook nog Vrouwtje is een b..., manmanman wat een slecht nummer, Yes-R niveau. Ik ben maar heel snel weggegaan, wat een aanfluiting.
----------------------------------------
Duvel is geen hond die blaft!
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 02-09-2007 om 17:08:20
dat vond ik idd ook van salah edin op lowlands. Ik liep al weg alleen toen kwam winne net aanlopen.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 02-09-2007 om 17:30:08
Quote:
nerd schreef op 02-09-2007 @ 17:05
(...)

Kubus&BangBang was juist de perfecte afsluiter, chill en die beats kwamen hard!

Salah was echt zooooo f*cking slecht! Eerst al te lang doorgaan met die arabische shit, toen die gun-samples steeds, toen ook nog Vrouwtje is een b..., manmanman wat een slecht nummer, Yes-R niveau. Ik ben maar heel snel weggegaan, wat een aanfluiting.


Met jou kan ik praten.. Die Salah moet echt opflikkeren..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Arjen Gepost door Arjen op zondag 02-09-2007 om 17:41:13
Quote:
livio schreef op 02-09-2007 @ 16:48
(...)

Ik stond er achter, de ruzie was om niets, jonge mannetje was boos omdat die ouwe hem aanraakte (op de 3e rij ofzo) dus die schopte nogal wat scene. Die ouwe heeft hem 3 of vier keer gewaarschuwd en weggeduwd maar die gast bleef gewoon aandringen en ruzie zoeken. Ouwe heeft hem wel met een prachtige klap neergelegd moet ik zeggen. Hij vertelde me ook dat hij nog nooit iemand zo had geslagen, vriendelijk en sympathiek figuur zonder enig kwaad in de zin.


Ej , ik ben dat "jonge mannetje". Vrij spijtig dat ik ben neergehoekt idd Me oog is mooi blauw whehe. je interpretatie is echter niet helemaal correct. Die ouwe bleef maar tegen me aan rijden. Ik heb hem vervolgens een aantal keer gewaarschuwt dat ie daar beter mee kan stoppen. Vond ie niet zo noodzakelijk met zun hippie kop. Naja wat gezeur over en weer wat resulteerde en dat hij een tik van me broertje heeft gehad en k 1 van hem.

Jammer dat ik vrij weinig tot niets heb terug kunnen doen want voor k t wist stonden er 7 skotoe. T had beter niet gekunt idd maar t was niet onze fout man.

Verder, eeeeerg dope feestje, salah edin had ik op lowlands al gezien en no way dat ik dat weer ga checken met als reden de post hierboven idd.

Wattup met bangbang's stok anyway ?

Later
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2007 @ 17:44:50 ]
Diek
Weurd
Gepost door Diek op zondag 02-09-2007 om 17:43:49
Dus hij slaat jou omdat je broertje hem heeft geslagen.. ?? lol
Arjen Gepost door Arjen op zondag 02-09-2007 om 17:50:00
jup, k stond er continue bij, waarschijnlijk heeft hij niet eens door gehad dat ie geslagen was door me broertje en datie dacht dat 't van mij was. Ik heb me broertjes klpa geincasserd whehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2007 @ 17:50:16 ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-09-2007 om 17:54:27
Was jij dat gast in dat wit-achtig hempie?
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Lappy
Gepost door Lappy op zondag 02-09-2007 om 17:55:40
Quote:
Arjen schreef op 02-09-2007 @ 17:41
(...)

Ej , ik ben dat "jonge mannetje". Vrij spijtig dat ik ben neergehoekt idd Me oog is mooi blauw whehe. je interpretatie is echter niet helemaal correct. Die ouwe bleef maar tegen me aan rijden. Ik heb hem vervolgens een aantal keer gewaarschuwt dat ie daar beter mee kan stoppen. Vond ie niet zo noodzakelijk met zun hippie kop. Naja wat gezeur over en weer wat resulteerde en dat hij een tik van me broertje heeft gehad en k 1 van hem.

Jammer dat ik vrij weinig tot niets heb terug kunnen doen want voor k t wist stonden er 7 skotoe. T had beter niet gekunt idd maar t was niet onze fout man.

Verder, eeeeerg dope feestje, salah edin had ik op lowlands al gezien en no way dat ik dat weer ga checken met als reden de post hierboven idd.

Wattup met bangbang's stok anyway ?

Later
valt mee, ik heb een tijdje lopen te kijken, je vrienden hielden je tegen.

ouwe liep weg richting uitgang, daar pas kwam de beveiliging en werd de polizie ingelicht.


wel in een BMW niet op een BMW fiets.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2007 @ 17:56:21 ]
Arjen Gepost door Arjen op zondag 02-09-2007 om 17:58:54
@ krstar, mjup, Het was geen hempie trouwens, een zoo york t-shirt

@ Lappie, de vrienden waar ik buiten mee was waren binnen ook bij me, en de 3 auto's? No clue, we waren met de trein vanuit groningen. Hoorde niet bij mij.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2007 @ 18:04:50 ]
djayen
de liefste
Gepost door djayen op zondag 02-09-2007 om 18:11:34
Vond het wel vet, idd jammer dat de feature tracks niet gewoon samen werden gedaan. Toen Opgezwolle Zwarte koffie deed vroegen ze nog of Jawat er was maar hij was zogenaamd naar huis, terwijl hij later bij Kubus & Bangbang nog stond rond te springen. Fakkelteit track was nice.. pas gevolgt vanaf Jawat. Salah Edin wel gehoord vanaf de graffiti plek enzo maar was neit echt veel aan. Tussendoor ff naar de Jumbo wat drank gehaald want binnen was echt te duur ;o
maar vond het al met al wel vet.
----------------------------------------
joden
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 02-09-2007 om 18:22:25
Quote:
Arjen schreef op 02-09-2007 @ 17:41
(...)

Ej , ik ben dat "jonge mannetje". Vrij spijtig dat ik ben neergehoekt idd Me oog is mooi blauw whehe. je interpretatie is echter niet helemaal correct. Die ouwe bleef maar tegen me aan rijden. Ik heb hem vervolgens een aantal keer gewaarschuwt dat ie daar beter mee kan stoppen. Vond ie niet zo noodzakelijk met zun hippie kop. Naja wat gezeur over en weer wat resulteerde en dat hij een tik van me broertje heeft gehad en k 1 van hem.

Jammer dat ik vrij weinig tot niets heb terug kunnen doen want voor k t wist stonden er 7 skotoe. T had beter niet gekunt idd maar t was niet onze fout man.


Wattup met bangbang's stok anyway ?

Later


Ok, de exacte aanleiding heb ik niet gevolgd dan, maar ik heb wel degelijk gezien dat hij je meerdere keren wegduwde en riep dat je moest oprotten. Jij was echter de persoon die telkens naar hem terug liep en bleef provoceren, met zijn tweeën trouwens. Met alle respect maar die stoot was op dat moment terecht.

En niets terug kunnen doen? Je had hem terug kunnen slaan, ik heb je zeker 5 minuten op 20 meter afstand dreigend zien kijken zonder ook maar iets te doen. Pas toen jullie buiten waren met wat meer mensen stond je er klaar voor. Beveiliging kwam pas minuten later aankakken.

En 7 skotoes? Misschien mag je blij zijn dat die er waren, want ik weet 100% zeker dat je het had afgelegd.

Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 02-09-2007 om 18:22:49
ik vond die kreukelfriet toch wel het hoogtepunt van de dag,... lekkere mayo ook. Big up!
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op zondag 02-09-2007 om 18:34:12
ait word @ozcan die kreukelfriet was wel te dope ja

en die jumbo zo vlakbij is ook een pluspunt idd!
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
Diek
Weurd
Gepost door Diek op zondag 02-09-2007 om 18:41:29
Die hamburgers waren wel overdreven duur.. en een cheeseburger was gewoon een hamburger met een plakje kaas erop. Dat smaakte echt niet, een warme hamburger met een koud plakje kaas erop.

Maar fokkit..
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op zondag 02-09-2007 om 18:46:52
Ik moest ook helaas na opgezwolle rennend langs de shop en rennend richting station om de laatste trein te halen die ineens 15 min eerder ging dus moesten we via deventer
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 02-09-2007 om 18:53:13
ja en bacon burger was gewoon rauwe bacon :S
vieze cock ook die het aan het bakken was
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op zondag 02-09-2007 om 18:57:11
hahah genaait.. eey BigSam als ik een foto van jou ergens op t forum goed heb bekeken heb ik jou gister nog wel gezien
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 02-09-2007 om 18:58:29
ja kan best
was bigfoot er ook?
ik zag een hele dikke turkse jonge man, met veel cute meisjes om zich heen,
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op zondag 02-09-2007 om 18:58:59
Quote:
Arjen schreef op 02-09-2007 @ 17:41

Wattup met bangbang's stok anyway ?

1 of andere idioot kwam moeilijk doen, en nadat hij die gast tegen z`n hoofd geschopt had, brak hij z`n teen...


wel dope trouwens, een reality soap over kubus-mannn en bangbang
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 02-09-2007 om 19:21:37
ik kreeg t te benauwd door me asthma, kben nu nog steeds niet goed ervan.
kben er uiteindelijk maar anderhalf uur geweest, tering zooi
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Vent
Gepost door Vent op zondag 02-09-2007 om 19:25:48
Damn dat is wel fucked up, was het echt zo druk datr je nauwelijks kon bewegen a la method man in de melkweg?
Props
eh? hoessut
Gepost door Props op zondag 02-09-2007 om 19:29:58
eh er was toch een afterparty?
hoelaat was/is dat vanacht/vandaag

pz
----------------------------------------
verre oosten, verder hoef ik je niet te melden
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 02-09-2007 om 19:30:12
voor aan wel, achterin kon je nog wel rustig staan.
maar kga niet de lui waarmee ik ben een beetje mee naar achter slepen als ze er 20 euro voor gedokt hebben en in je eentje daar staan is ook een beetje gaar.

paar keer naar buiten geweest om lucht te happen, maar dat had ook geen zin, toen ben ik maar weggegaan.

maar goed ook eigenlijk want ik heb nu nog steeds hoofdpijn als een gek en kben misselijk
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 02-09-2007 om 19:38:46
Arjen, drolletje, je begint toch niks zonder mij erbij
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0205 sec.