Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 [3] ]
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op donderdag 13-12-2007 om 20:20:12
Quote:
Twister schreef op 13-12-2007 @ 20:17
Met andere woorden: hij is een commerciële wanartiest.


die conclusie deel ik met je... ik zeg niet dat hij geen skills heeft.. hij doet er alleen (voor mij) niks boeiends mee.. en dat is zonde.
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 13-12-2007 om 20:21:35
naja ik vind het gewoon een triest figuur. Skills heeft ie wel, maar lange frans heeft dat ook. Ik kan me gewoon niet met hun muziek indentificeren. Ze gebruiken hun skills op de verkeerde manier. Met zakken vullen opzich is weinig mis, maar dat kan ook op andere manieren.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
baggy
Gepost door baggy op donderdag 13-12-2007 om 20:22:15
t enige wat hij nu nog over heeft is geld en groupies van 14/15 jaar...
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 13-12-2007 om 20:22:42
Njah, dat is inderdaad een conclusie die je kunt trekken.

Ik reageerde eigenlijk slechts op dat Yes-R 'slecht' is. En daar ben ik het gewoon niet mee eens.

CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op donderdag 13-12-2007 om 20:25:32
Quote:
livio schreef op 13-12-2007 @ 20:22
Ik reageerde eigenlijk slechts op dat Yes-R 'slecht' is. En daar ben ik het gewoon niet mee eens.



ik ook niet... ookal heb ik nog geen MB'tje over voor hem op mijn schijfjes... het ventje kan best rappen, hij kan goed performen en blijkbaar spreekt hij veel mensen aan... maar mij niet...
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 13-12-2007 om 20:29:09
Slechte invloed voor beginnende artiesten in ieder geval, of een goed voorbeeld hoe het niet moet. Ach ja, wat praat ik eigenlijk over moeten... hij doet zijn ding, als hij daar blij mee is dan moet hij het gewoon blijven doen. Al zal de meerderheid van de "echte" HipHop community hem niet diggen. Ik vind het niet eens zo jammer dat rap vaak verkeerd begrepen wordt dankzij dit soort artiesten, zo blijft de ondergrond een hechte groep.

Neemt niet weg dat het zwaar irritant is dat mensen denken dat je Yes-R en Ali-B muziek maakt als je zegt dat je rapt.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op donderdag 13-12-2007 om 20:30:19
word naar twister...
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 13-12-2007 om 20:32:37
ja ok maar dat intereseert me verder ook weinig, omdat die mensen ook niet tot je "doelgroep" horen. Daarbij vind ik het altijd wel leuk om mensen te verassen met ondergrondse hiphop. Paar maten van me beginnen er ook steeds meer interesse in te krijgen. Ik vind het eigenlijk wel gewoon zn charme hebben. Als iedereen de ondergrondse kende was het niet ondergronds meer en zou men daar weer over gaan zeiken.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 13-12-2007 om 20:38:52
Ja, dat is min of meer wat ik probeerde te zeggen
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 13-12-2007 om 20:39:44
haha klopt ik las weer eens te vlug. word naar jou trouwens dan.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2007 @ 20:40:30 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Seubie Gepost door Seubie op donderdag 13-12-2007 om 20:48:09
wat maakt het uit of iemand boven of onder de grond of ergens er tussen zit? het gaat om de muziek toch? als de muziek me aanspreekt maakt het mij bar weinig uit of hij 20 miljoen platen verkoopt.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 13-12-2007 om 20:50:43
dat maakt ook geen flikker uit. Toch blijft het gros aan zakkenvullers, zakkenvullers. Je kan ook op je eigen manier je zakkenvullen. De mannen van opgezwolle hebben ook een leuk centje verdiend en bleven dope. Eminem heeft bergen geld verdiend en vind ik ook erg dope. Dus ik haat niet op de commercie in het algemeen wat ik een paar berichten hierboven ook al aangaf trouwens.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.