Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
GGNET the distURBANce |
![]() | ![]() |
wat is de beroerdste rijm die ooit gehoord hebt van een "pro" en wat had je er zelf van gemaakt en op welke manier. reacties graag ![]() en niet de standaard replay en gordon shit svp [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 11:56:53 ] | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
uh, wat? Kunt u de vraag nog eens herhalen, jongeman? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Post wacke rijms van dope rappers. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
wat een ongelooflijk nutteloos topic ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
ik zat in tram vijf en me lul stond stijf want naast me zat een lekker wijf | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
haha moooooordenaar ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Word die deff p is helemaal beroerd maar wel vet | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
chicks met mooie billen yo dat is die shit, dat is die shit, dus dat is die shit de hele avond dronken chillen yo dat is die shit, dat is die shit, dus dat is die shit witte verse sneakers yo dat is die shit, dat is die shit, dus dat is die shit dikke bass uit je speakers yo dat is die shit, dat is die shit, dus dat is die shit | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 27-05-2007 @ 13:05 Post wacke rijms van dope rappers. ---------------------------------------- argh | ||
GGNET the distURBANce |
![]() | ![]() |
hahaha, ik heb het vermoeden dat dit wel een blijvertje is ... ![]() | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
friek muziek compositie fix je licht voor politie voor en achter ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
rode peper en basilicum! | ||
GGNET the distURBANce |
![]() | ![]() |
Rechtstreeks uit Amsterdam... Oost-Kerizjouki De stijlen die ik breng smaken lekker als een koekie. kon echt niet! ![]() dit is geen yukkie diss(voor de liefhebbers en groupies) | ||
![]() | ![]() |
@ Grootvoet Quote: GGNET schreef op 27-05-2007 @ 11:54 wat is de beroerdste rijm die ooit gehoord hebt van een "pro" pro staat tussen aanhalingstekens, wat kan betekenen dat het subjectief, zo niet, sarcastisch is. en bovendien is partysquad de shit ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
veel van Ali. b, hè ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
ik ben een schooier een nietsnut .......... ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
van de fietsbel? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Het is Naaltje.. Hou je moeder thuis want ik bal dr.. ![]() Dat is echt te erg.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Quote: Özcan schreef op 27-05-2007 @ 18:20 van de fietsbel? Ik ben het type die de bel van je fiets plukt ! hehe ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Quizmaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 27-05-2007 @ 18:26 Het is Naaltje.. Hou je moeder thuis want ik bal dr.. ![]() Dat is echt te erg.. ik hoor je kouwe stiefvader ![]() ---------------------------------------- Stop writing raps, and go play volley ball http://www.myspace.com/quizmasterhiphop | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
van wie is die fietsbel?![]() ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Naaltje dus! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
een of andere dude op een kempi& friends clip en track. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Van de Bloedserieus clicc je weet zellufff. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Aigyptos WAT |
![]() | ![]() |
OHja die.. ja die zijn goed,... Borat mode, NOOOOOOOT, Borat off.. Het is de B. E. R, ik kom spectaculair.. ---------------------------------------- LOL QUE? | ||
GGNET the distURBANce |
![]() | ![]() |
Koetjesrepen in me huis, Koetjerepen in me vacht, Koetjesrepen in me buik , Koetjesrepen komen hard, te gruwelijk voor woorden ![]() | ||
![]() | ![]() |
het is B-E-R, ik kom spectaculair terwijl die gast Beer heet. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
rijmelarij van het niveau likjemevestje ? ---------------------------------------- ya diggg | ||
GGNET the distURBANce |
![]() | ![]() |
dames en heren de dikke van dalen is gearriveerd in verband met de niet aangekondigde spellingscontrole,![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, likjemevestje klinkt best fout ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
GGNET the distURBANce |
![]() | ![]() |
ja ok, mee eens maar dat is ook de bedoeling foute lyrics foute nummers en foute rappers ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
whuhahahahaha likjemevestje![]() ---------------------------------------- .... | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe Kimo is hier ook wel een noemenswaardige: Dat die Hou het straat records spelt en dan zegt H U O H E T S T R A A T R E C O R D S ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Ik kende die nog niet, maar moet er zwaar om lachen.....Haha KGV heeft op de achterkant van hun cd ook een nummer verkeerd gespelt. Weet even niet uit mijn hoofd 1,2,3 hoe en wat. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Rapkleptomanem Edit: Ik weet er wel één van een """"""""""pro"""""""""" 'Vuist in je kut' [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 23:42:16 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 27-05-2007 @ 14:07 chicks met mooie billen yo dat is die shit, dat is die shit, dus dat is die shit de hele avond dronken chillen yo dat is die shit, dat is die shit, dus dat is die shit witte verse sneakers yo dat is die shit, dat is die shit, dus dat is die shit dikke bass uit je speakers yo dat is die shit, dat is die shit, dus dat is die shit Helemáál gelijk ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zeg maar wat, op de digitale snelweg is het glad. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 27-05-2007 @ 23:40 Rapkleptomanem Edit: Ik weet er wel één van een """"""""""pro"""""""""" 'Vuist in je kut' je weet niks van die rapshit. hater ![]() | ||
GGNET the distURBANce |
![]() | ![]() |
gotta say whats up to my nigga slick Rick fo those who don't like it, eat a dick. bt&h ![]() | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 27-05-2007 @ 21:45 hehe Kimo is hier ook wel een noemenswaardige: Dat die Hou het straat records spelt en dan zegt H U O H E T S T R A A T R E C O R D S Of een tribute aan Warren "What's Next what's next what's N-X-E-T" G? ![]() ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
GGNET the distURBANce |
![]() | ![]() |
"kut om je vuist?" :p | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 27-05-2007 @ 21:45 hehe Kimo is hier ook wel een noemenswaardige: Dat die Hou het straat records spelt en dan zegt H U O H E T S T R A A T R E C O R D S Volgens mij spelt ie "S T A A T" ipv "S T R A A T" ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: GGNET schreef op 28-05-2007 @ 10:17 gotta say whats up to my nigga slick Rick fo those who don't like it, eat a dick. bt&h ![]() Wat is daar nou wack aan hij geeft slick gewoon props voor het orgineel. | ||
GGNET the distURBANce |
![]() | ![]() |
Gepost door Finger op maandag 28-05-2007 @ 10:55:16 Wat is daar nou wack aan hij geeft slick gewoon props voor het orgineel. gaat om de flow niet om the meaning van "de slechtste rijms ooit." ![]() | ||
cracker | ![]() | ![]() |
en: Zeeman, neeman, versace en armani, en in mn vije tijd hilfiger of karl kani alleen wie de fuck zei dit??? | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Frank_ schreef op 28-05-2007 @ 10:53 (...) Volgens mij spelt ie "S T A A T" ipv "S T R A A T" Nee, hij spelt H U O ipv H O U ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Haters willen haten maar brengen niks beters je wil mee sprinten maar struikelt over veters [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2007 @ 14:46:25 ] | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
hey geen eigen shit hier posten he ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 29-05-2007 @ 14:56 hey geen eigen shit hier posten he ![]() heb je weer een van je lollige momenten.. dat was Kempi voor de niet kenners en haters btw | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] |