Index / Muziek / | ||
Genkster motivatie is de sleutel tot succes ![]() |
![]() | ![]() |
![]() soundclick my space tracklist: 1. Terug voor meer 2. CyberRap (cuts by Dj Skpee) 3. Ze snappen het niet 4. Stoflonge (ft. Nupstr & Tiewai) 5. Dubbel zo Hard (ft. Pool) 6. In mijn bloed.. 7. Salsaskit (ft. iedereen) 8. Same 1 (ft. Tiewai, Strago, Levi) 9. Next Level (ft. Zown) 10. Dit is Mijn Huis (cuts by Dj Skpee) 11. Ze wille meer.. (ft. Nupstr & Els) 12. Tijd (ft. Tiewai) 13. Ooit es in Genk (ft. Don Luca & Canabio) 14. Als.. (cuts by Dj Skpee) 15. Bonus track 16. 1 Blok alles opgenomen en afgemixt bij niemand anders dan dECAY whut whut beats allemaal eigen productie (behalve nr.15 -> Satori Sama de Bietboer en nr.16 -> dECAY) => voor 10� te verkrijgen tijdens elke editie van het hiphopkaffee ![]() ![]() ---------------------------------------- we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
damn ik vind die cover echt zwaar dope man. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Bazshisj | ![]() | ![]() |
zeker checken, dope belgische shit zeg dat baz het gezegd heeft ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
![]() | ![]() |
inhoudelijk is het een heel sterk debut album met maar enkele bijdrages van n.o.m, zown,... het is geen cdrom en de verpakking moogt ge gerust langs een top notch cd leggen. dit is volledig eigenbeheer, support that shit ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2007 @ 16:38:50 ] ---------------------------------------- we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje. | ||
![]() | ![]() |
Ricca ft. Claudia - Muziek Mellow P. ft. Nupstr & Ricca - Zonder moeite ![]() ---------------------------------------- we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje. | ||
![]() | ![]() |
De cd-review van het debut album `Dit is mijn huis` van Ricca - lees meer => Design by PoshOne [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-08-2007 @ 12:04:04 ] ---------------------------------------- we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje. | ||
![]() | ![]() |
=> Ricca - Spijtkoppe (Scheisegaal mixtape preview) ik ben dope, dus, check de flow wilt ge kome prate probeer het maar jonge maak geen fout, ik, maak u koud dus kom ni klage, want ik kan raak kloppe niemand kan me aaaaaan, ik ben de beste genk GENK stad STAD wij zijn de echte ik kom eve ondergronds, als het wilde weste en onder ons ik ben de illste rapper, wilt ge vechte? , kom maar op en spit een text beter stopt ge nu met rap want, winne tege genk is als gokke op witte kerst man, echt kan, eve nimeer recht, want ik lach me sec, trom-pet als iemand rapt lann , fok abn, hier wordt algemeen cite gepraat als strago, ge kunt nieens winne van mijn imago en FOK iedereen die iets, tege mij heeft wibi ga na huis, anders krijg ge seffes heimwee , ik kom eve arrogant als een keizer maar beter en wijzer ik geef u de feite ik leerde te schrijve maar zweeg over spijt- koppe, ik zeg het u het is tijd jonge jow, waar de fffok is de one love iedereen blijft hange en vergete one love , maar gelukkig heb ik niemand nodig want ik sta op stage, met tiewai daar komt niemand bove skippy staat er ook, dissplay op de knoppe studio tnt, met deze moet ge ni fokke ik zeg het jonge verdomme ik kan ni stoppe met rappe ik ben de bom in het genkse en verder kom me teste, breek u bene en kake doet het meerdere male, ik ben levensgevaarlijk ja, ja, ik ben levensgevaarlijk kom met stevige wapes en mn neven en mate , wa gaat ge make? nix gaat ge make ik maak u kapot al ben ik zonder kamerade ben niemand aant disse dit is enkel ma de waarheid dit is genk maddefakker, we kenne geen genade ---------------------------------------- we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje. | ||
Index / Muziek / |