Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] 3 4 ] | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Ik luisterde net weer dat nummer van Tru Life - The New, New York. Het blijkt dat hij (na Jay-Z) de grote jongen qua rapshit voor Def Jam gaat worden. Ik heb niet veel van hem gehoord maar het klinkt wel goed tot nu toe. | ||
Tee-es-pee Uitgeplugd uit de Matrix ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 05-06-2007 @ 18:11 DeeReCT is een gast waarvan ik altijd zijn site check of er weer iets nieuws is. Ik denk alleen niet dat hij het ooit gaat maken. Als Danny zijn eerste man mag ik vertellen dat hij liever beats maakt dan dat hij rapt. ---------------------------------------- Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
wel jammer, ik ben fudoh fan namelijk, heeft ie niet een site of iets waar zijn beats op staan? ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Tee-es-pee Uitgeplugd uit de Matrix ![]() |
![]() | ![]() |
Je kan contact met hem opnemen als je geintresseerd in beats bent, hier is een snippet: http://www.speedyshare.com/598711552.html zulk soort beats maakt hij. ---------------------------------------- Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
dope shit ja, hij spit toch ook regelmatig op ze eigen beats? die vond ik namelijk ook wel dope ben alleen geintresseerd om ze te luisteren ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Redman is sraks weeer het nieuwe talent ![]() | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
wurd ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
FlexMasterA GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!! ![]() |
![]() | ![]() |
ik was er 2 vergete te melde USA: obie trice , vind hem een van meest onderschatte , wat hij maakt is wel altijd aight vind ik , ma je moet wel zn stemgebruik diggen , ma die vind ik persoonlijk dope. NL: Appaman . ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
nerd Straight Edge ![]() |
![]() | ![]() |
Kleine Jay al genoemd? En Cartes idd... ---------------------------------------- Duvel is geen hond die blaft! | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Robian(nie echt nieuwkomer), Tenshun, Cartes. en DAC heerst straks gewoon in de Nederhop. Quote: SLM040 schreef op 29-05-2007 @ 19:09 ik zie De Veelplegers het nog wel overnemen hierzo in NL.. dikke word naar die, maar Dax mag ook meedoen [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-06-2007 @ 12:33:20 ] | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ik wou bijna mezelf noemen, maar ik ben geen aankomend talent meer. Ik ben al talent.![]() | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
hm talent is per definitie aangeboren he.. dus aankomend talent? doe dan maar een kind van lauryn hill en chali tuna ofzo ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
Devin the Dude in USA Cartes, Kleine Jay, Engel & Daniel, Veelplegers in Nederland | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
of een kind van dax en surya ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Bazshisj | ![]() | ![]() |
sinds vandaag is het officieel: typhoon. DAMN. als heel zn album is als die 'buik vol' track, dan is de laat weer een heel eind hoger gelegd. ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jakyman schreef op 10-06-2007 @ 12:46 Devin the Dude in USA niet echt aankomend ofzo is al meer dan 10 jaar bezig ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tee-es-pee schreef op 07-06-2007 @ 20:54 (...) Als Danny zijn eerste man mag ik vertellen dat hij liever beats maakt dan dat hij rapt. Danny is into polygamie? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bazshisj schreef op 10-06-2007 @ 13:52 sinds vandaag is het officieel: typhoon. DAMN. als heel zn album is als die 'buik vol' track, dan is de laat weer een heel eind hoger gelegd. Ty kan je geen aankomend talent meer noemen, die is gewoon gevestigd talent. Alleen heeft nog geen album uit... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Bazshisj | ![]() | ![]() |
waarmee hij nu gaat bevestigen.. ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
aankomend talent... Magical en El-D (El Diablo) http://alecjweatherwood.hyves.nl/ en dan playlist checken, voor meer info over z'n album kan je z'n Blog checken rechtsonder ergens.. ook kan je www.verbalpunishment.com checken. El-D & Magical hebben opgetreden op UrbanSkillz 1, iemand die erbij was? [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-06-2007 @ 16:35:06 ] | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.vacature.com/scripts/Actueel/display-article.asp?ID=4825&artCount=6&startPos=1&artsLoaded=1 ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FlexMasterA schreef op 10-06-2007 @ 01:01 ik was er 2 vergete te melde USA: obie trice , vind hem een van meest onderschatte , wat hij maakt is wel altijd aight vind ik , ma je moet wel zn stemgebruik diggen , ma die vind ik persoonlijk dope. NL: Appaman . Ik ben het met je eens dat ie onderschat is. Maar ik kan hem niet echt een aankomend talent noemen. Maar dope is ie zowiezo. | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bazshisj schreef op 10-06-2007 @ 13:52 sinds vandaag is het officieel: typhoon. DAMN. als heel zn album is als die 'buik vol' track, dan is de laat weer een heel eind hoger gelegd. ja zn hele album is heel dik heb em gister gecheckt en ben heel erg onder de indruk ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
n00t![]() |
![]() | ![]() |
Heb jij hem al? *) Droppennnnnnnnnn! | ||
Steach ego is |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 30-05-2007 @ 12:45 (...) Lloyd Banks is zeker wel goed, maar verslapt dankzij zn 2e album. Bishop, kan niet fout gaan (Tekstueel goede Westcoasters zijn er nooit genoeg). Joel Ortiz, was ik 1st ff vergeten maar maakt ook goeie kans denk ik. Daarbij hebben Bishop & Ortiz de steun van Dr.Dre (altijd handig) Banks zn tweede album heeft best lekkere tracks man, you know the deal, addicted ---------------------------------------- www.hofvanjaeden.com | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 10-06-2007 @ 12:23 dikke word naar die, maar Dax mag ook meedoen No offence naar Dax, gast heeft talent en shit.. maar Surya heeft een veel uniekere sound als je het mij vraagt.. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Steach schreef op 15-06-2007 @ 23:33 (...) Banks zn tweede album heeft best lekkere tracks man, you know the deal, addicted Net wat je zegt, best lekkere tracks. Niks meer niks minder... Zijn 1ste cd heb ik grijs gedraait & zijn 2e............een paar lekkere tracks ![]() | ||
Jthag De Voorzitter ![]() |
![]() | ![]() |
Misschien niet geheel aankomend (hij is wel vertrokken maar nog niet aangekomen) Tech N9Ne Een van de meest onderschatte Amerikaanse rapper waar we van op de hoogte zijn. [ur]https://www.youtube.com/watch?v=xr3Pwxhg-kY[/url] We bout to bubble baby get your waterproofvest Check ook: Jelly Sickle, My Wife My Bitch My Girl, Spend The Night. Volgende keer meer info Moet gaan, Flex heeft de joint klaar. Check t uit Jthag en Flex A ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
No offence, maar mijn sound is uniek, net zoals die van Surya. Ik denkl dat we beide wel heel erg afwijken van de standaard sound, mischien dig je Surya wat meer....Kan, maar je heb nog niks van mij gehoord, dus het is ook niet echt te vergelijken. | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zeg Stropstrikkers... rauwe old skool vibe. Als ze iets minder urban gaan bashen [hoe kut ik het dan zelf ook mag vinden] en zich volledig op hun eigen ding gaan richten... ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jthag schreef op 30-06-2007 @ 21:50 Misschien niet geheel aankomend Tech N9Ne Een van de meest onderschatte Amerikaanse rapper waar we van op de hoogte zijn. Totaal niet aankomend. Maar wel zwaar onderschat ja. Die kerel is beter dan de gemiddelde rapper op tv | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
wie niet, wat een kutvergelijking haha | ||
Jthag De Voorzitter ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 02-07-2007 @ 18:43 (...) Totaal niet aankomend. Maar wel zwaar onderschat ja. Die kerel is beter dan de gemiddelde rapper op tv Daarom typ ik achter Misschien niet geheel aankomend hij is wel vertrokken maar nog niet aangekomen ![]() ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
King_Nas New York State Of Mind ![]() |
![]() | ![]() |
Appa man ! ![]() ---------------------------------------- "Du machst nichts, was ich nicht gestern schon gut gemacht hab" | ||
Tobiaatch De Generaal |
![]() | ![]() |
Klemma breekt volgend jaar door. let maar op. dope stem. ---------------------------------------- Kerel, het is willem alsof je dat niet wist. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Damani | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Het talent is op. Er is geen talent meer... | ||
Thymozie![]() |
![]() | ![]() |
idd ja... tja.. | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
winne voor hoeverre hij nog geen talent is, gaat doorbreken zelfde voor feis, heinek'n, dion ( de rapper ) ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil aankomend talent zijn chinatown en rage biaatch xD eerste beat collaberatie was mad aan en wordt binnenkort uitgebracht ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 29-05-2007 @ 18:39 Ik verwacht veel van NoApologies. laat me raden je bedoelt dit scarcastisch ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2007 @ 10:29:01 ] ---------------------------------------- niet | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Saizen schreef op 01-07-2007 @ 20:58 No offence, maar mijn sound is uniek, net zoals die van Surya. Ik denkl dat we beide wel heel erg afwijken van de standaard sound, mischien dig je Surya wat meer....Kan, maar je heb nog niks van mij gehoord, dus het is ook niet echt te vergelijken. nja true.. ik heb van jou eigenlijk alleen freestyles gehoord.. die waren dik enzo.. maarja.. voor zover vind ik Surya inderdaad wat fijner klinken.. | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
W.S.B ![]() ---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
A.D.R. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
A.U.B | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
W.T.F. [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2007 @ 15:39:51 ] | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
N.P ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
j weet ut ---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
Beterweetjeselluf Puur Kultuur!? |
![]() | ![]() |
Mini komt er aan! Kkan me voorstellen dat niet iedereen het diggt, maar geloof me hij komt eraan. Zker naar z'n mixtape![]() | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Guilty Simpson Bishop Lamont en Saigon vind ik het dopste van de gasten zonder album uit.... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] 3 4 ] |