Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: [1] 2 ]
dap
038
Gepost door dap op woensdag 30-05-2007 om 10:09:11
heel wat ophef in NL en in het buitenland

http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6699847.stm

Quote:
Outcry over TV kidney competition

The show comes from Big Brother creators Endemol
A Dutch TV station says it will go ahead with a programme in which a terminally ill woman selects one of three patients to receive her kidneys.




Quote:
De coalitiepartijen CDA, PvdA en ChristenUnie willen dat BNN stopt met de voorbereidingen van De Grote Donorshow, die de omroep vrijdag wil uitzenden ter nagedachtenis aan zijn overleden oprichter Bart de Graaff.

In die show (20.30 uur, Ned. 3) krijgt de ongeneeslijk zieke Lisa (37) de keuze aan wie van drie jonge nierpatiëntjes zij het liefst een nier afstaat. De kijkers kunnen haar adviseren door te smsén. BNN wil op deze manier aantonen dat het, vijf jaar na het overlijden van De Graaff, nog steeds lastig is om aan donoren te komen. CDA-Kamerlid Joop Atsma wil dat de show verboden wordt. PvdA en CU hopen dat de makers zelf inzien dat het programma niet kies is.

Atsma, CDA-mediawoordvoerder, vindt het een verkeerd en verwerpelijk idee van BNN en tv-producent Endemol. "Dinsdag in het vragenuurtje roep ik minister Ab Klink (Volksgezondheid) en Ronald Plasterk (Media) erover naar de Tweede Kamer. Ik wil dat zij er een stokje voor steken, dit kan echt niet. Ook wil ik dat zij met BNN over de kwestie in gesprek gaan. BNN lost het ene probleem met het andere op. Hoe moeten de twee afgewezen patiëntjes zich wel niet voelen na de uitzending?'', schetst Atsma vandaag.

''Als commerciële zenders met zoiets op de proppen waren gekomen, dan was de wereld te klein'', vult Atsma aan. BNN zegt te weten dat het programma controversieel is, maar wil de ophef gebruiken om aan te tonen dat in de afgelopen jaren het aantal mensen met een donorcodicil is afgenomen. ''Op een orgaan wachten is hetzelfde als meedoen aan een loterij'', aldus BNN-voorzitter Laurens Drillich. De Grote Donoravond wordt gepresenteerd door Patrick Lodiers.


BNN-voorzitter Laurens Drillich zei vanmiddag in het Radio 1 Journaal dat de uitzending doorgaat. ''De kans van de deelnemers op een nier is 33 procent, dat is veel hoger dan de mensen die op een wachtlijst staan. Je zou verwachten dat het beter wordt, maar het wordt slechter.''
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op woensdag 30-05-2007 om 10:10:31
In belgie stond het ook op teletekst een week geleden.
Ik vind het tof om het probleem aan te kaarten, maar het feit dat er 2 mensen zonder nier overblijven is wel ontzettend sadistisch.
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
dap
038
Gepost door dap op woensdag 30-05-2007 om 10:12:53
http://www.digg.com/television/TV_contestants_compete_for_a_woman_s_kidneys_on_Dutch_reality_show

hehe die gasten daar weten niet wat ze horen, ook Spuiten en Slikken op de tv vinden ze maar raar

Quote:
*****NSFW****

http://video.google.com/videoplay?docid=-3390706487141548927

Holy crap that show is crazy! Titties and pot smoking on tv haha
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 30-05-2007 om 10:14:52


Bnn weet altijd wel een stapje verder te gaan, ik vind dat wel vermakelijk.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 30-05-2007 om 10:29:10
ach, zo erg vind ik niet eigenlijk
al is het wel lullig natuurlijk voor die andere twee
maar de bedoeling is goed

ik snap niet dat er zulke protesten voor zijn, er zijn veel schokkender dingen op tv
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 30-05-2007 om 10:30:10
haha was het nou ook zo dat de kijken mag smsen ofzo?
dat hoorde ik gister bij een of ander programma
shit is hard man
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
dap
038
Gepost door dap op woensdag 30-05-2007 om 10:31:45
jep je kan sms'en .. ja is hard, maar dat zegt bnn zelf ook he. Ze doen het niet om zomaar schokkend te zijn maar om de discussie te starten.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 10:31:49
ja had er over gehoord nou ja ik vind het wel vreemd. Eigenlijk gewoon onzin. Dit soort shit moet gewoon in ziekenhuizen blijven en artsen bepalen wel wie een nier krijgt en wie niet. Beetje smsen om iemand een nier te bezorge, eigenlijk meer een concept voor een southpark aflevering.


Ja,ja natuurlijk hun weten zelf ook wel dat het heel erg scoort maar goed.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2007 @ 10:32:28 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 30-05-2007 om 10:33:46
Die andere twee zullen denk ik wel gewoon door de "normale" procedure ook gaan. Dus als ze hem hier niet krijgen, jammer.. maar dan maar weer hopen op de wachtolijst ofzo..
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 30-05-2007 om 10:34:09
Quote:
dap schreef op 30-05-2007 @ 10:31
jep je kan sms'en .. ja is hard, maar dat zegt bnn zelf ook he. Ze doen het niet om zomaar schokkend te zijn maar om de discussie te starten.

haha nee niet om te schokken, wel voor kijkcijfers,
en die sms zal ook wel niet gratis zijn

en dat ze een duscussie starten is mooi meegenomen
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 10:34:51
ja precies ik vind dit wel een stapje te ver gaan.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 30-05-2007 om 10:37:49
Wat een gezeik zeg. Ik vind het meer dan goed dat deze show er is. De mensen die er tegen zijn, zijn gewoon bang om de waarheid te zien. BNN zei zelf het programma ook smakeloos te vinden, maar de realiteit is nog veel smakelozer. Het is gewoon realiteit dat er mensen dood gaan door gebrek aan donoren, dit programma laat dat goed zien.

De deelnemers hebben er zelf mee ingestemd en hebben al bij verschillende programma's gezeten met het donorprobleem.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 30-05-2007 om 10:37:49
Ze willen aandacht voor het tekort aan donoren...
Hebben ze hier mee bereikt toch?
Ik bedoel, het komt op het nieuws, hier staat het, zal nog wel op een paar biggie forums staan en shit, zo heeft heel Nederland aandacht voor het onderwerp donoren, precies wat ze willen.
Vindt het wel een goede zaak.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 30-05-2007 om 10:39:04
ik vind dingen als de Gouden Kooi eigenlijk veel smakelozer...
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 30-05-2007 om 10:39:44
hey ik zei niet dat het slecht was,
maar het is niet alleen om mensen duidelijk te maken over donoren,

ik bedoel ze hoeven ons niet te laten smsen, we kunnen ook gratis mailen ofzo, of een poll
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 30-05-2007 om 10:41:08
Bigsam ik vind het jammer dat je BNN ziet als een omroep die gaat voor de kijkcijfers. Ik denk dat BNN één van de weinige zenders is die zich bezig houd met programma's om de maatschappij te helpen.

Ik vind dit wederom een goed initiatief. Chapeau voor BNN
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 30-05-2007 om 10:45:10
normaal vind ik bnn te dope,
maar heb toch een gevoel dat er een kleine achterliggende gedachte ligt voor de kijkcijfers enzo, (wat gewoon logisch is dat ze dat willen)
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 30-05-2007 om 10:46:39
Er is altijd een achterliggende gedachte die te maken heeft met kijkcijfers. Maar BNN is naar mijn mening niet op zoek naar kijkcijfers, maar naar een wijze waarop ze een maatschappij kritisch programma kunnen maken en toch kijkcijfers kunnen halen. Zonder kijkcijfers geen invloed op de maatschappij.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
dap
038
Gepost door dap op woensdag 30-05-2007 om 10:46:41
BNN is geen commerciele omroep. Wil niet zeggen dat ze geen goede kijkcijfers willen hebben maar ze leven er niet van.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 30-05-2007 om 10:48:08
nee ok, true true
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 11:29:51
Ja en nu zullen zeker in 1x hele volkstammen denken heeuj nu die shit op bnn is wordt ik ook donor. Je kan het ook heel anders onder de aandacht brengen en als dat niet kan dan is het wel erg slecht gesteld met deze maatschappij. What's next een groep asielzoekers die gaan strijden om een verblijfsvergunning?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2007 @ 11:32:46 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 30-05-2007 om 11:38:34
het wordt al járen onder de aandacht gebracht op andere manieren, en er zijn nog steeds te weinig donors

en dit vind ik beter dan een educatief EOprogramma over hoe zielig het wel niet is als je geen goede nieren hebt
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 30-05-2007 om 11:40:45
Ach wat dat wijf gister zei op tv is ook prima. Dat iedereen automatisch donor is, TENZIJ je zegt dat je niet wil. Zeggen dat je wel wil is teveel moeite voor half Nederland.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 30-05-2007 om 11:40:53
Quote:
mixxman schreef op 30-05-2007 @ 11:29
Ja en nu zullen zeker in 1x hele volkstammen denken heeuj nu die shit op bnn is wordt ik ook donor. Je kan het ook heel anders onder de aandacht brengen en als dat niet kan dan is het wel erg slecht gesteld met deze maatschappij. What's next een groep asielzoekers die gaan strijden om een verblijfsvergunning?


Je kunt ook overdrijven met je volksstammen, en ja, veel mensen zullen door deze confronterende uitzending gaan nadenken over het donor zijn.

Waarom zou bnn geen programma maken wat volgens hun goed is voor een groep mensen? Mogen ze alleen programma's maken die geen invloed hebben op de maatschappij? Natuurlijk kan het ook op andere manieren maar dat wordt ook gedaan. Dit programma wil daar ook aan meehelpen.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 11:51:09
ik vind van niet. De Nederlandse bevolking moet dus eerst mensen zien lijden voordat ze snappen hoe belangrijk donors zijn, begrijp me niet verkeerd maar dat getuigt niet van veel denkvermogen. Je kan dit beter via de politiek aanpakken en idd iedereen automatisch donor laten zijn. Ik heb geen probleem met programma's die een positieve invloed hebben op de maatschappij, maar ik vind dit concept gewoon walgelijk. Daarbij heeft bijna elk tv programma wel invloed op de maatschappij. Als je het dan zo graag onder de aandacht wil brengen via tv maak dan gewoon een documentaire of een goede film, maar ga geen mensen laten lijden, omdat de rest te lui of te dom is om een beetje na te denken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2007 @ 11:59:48 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 30-05-2007 om 11:57:45
Heeft weinig met denkvermogen te maken. Ik weet zeker dat jij de ernst van dingen (niet alleen donoren) beter inziet, en zelfs pas goed beseft als het beter(nu visueel) geïllustreerd wordt, de hoogst opgeleiden hebben dat ook en zo is het in de hele wereld, niks nieuws.

Mensen in ontwikkelingslanden hebben het slecht. De gemiddelde mens ligt er niet wakker van maar gaan er veel meer over nadenken als ze in dat land zelf zijn. Ook mensen die er iedere dag mee bezig zijn realiseren zich de ernst pas echt als ze de realiteit met eigen ogen zien.

Met je laatste zin ben ik t wel eens, maar daar wordt op dit moment niks mee gedaan. Extra aandacht aan donoren is niks mis mee. En ook al is die regel er die je aangeeft, kan het de mensen die 'nee' hebben gezegd tegen het donor zijn, nog steeds proberen over te halen om donor te worden.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 12:02:29
ja maar wat ik later dus ook editte. Als je het dan visueel doet maak dan een documentaire of een aangrijpende film, maar je gaat geen mensen laten lijden, omdat de rest te lui of te dom is. Zo zie ik het gewoon ze gieten er nu bijna gewoon een idols sausje overheen en dat vind ik gewoon te walgelijk.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 30-05-2007 om 12:06:53
ik weet nog een leuk programma,
je zet allemaal vrouwen die een verblijfsvergunning nodig hebben,
en een lelijke ouwe single opa in 1 huis,
en uiteindelijk gaat hij met 1 van hun trouwen,
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 12:08:05
Quote:
mixxman schreef op 30-05-2007 @ 11:29
What's next een groep asielzoekers die gaan strijden om een verblijfsvergunning?



hehe zoiets had ik dus ook al
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
dap
038
Gepost door dap op woensdag 30-05-2007 om 12:09:11
Quote:
mixxman schreef op 30-05-2007 @ 12:02
ja maar wat ik later dus ook editte. Als je het dan visueel doet maak dan een documentaire of een aangrijpende film, maar je gaat geen mensen laten lijden, omdat de rest te lui of te dom is. Zo zie ik het gewoon ze gieten er nu bijna gewoon een idols sausje overheen en dat vind ik gewoon te walgelijk.


1) in hoeverre denk je dat ze met deze show meer lijden dan nu?
2) ze doen vrijwillig mee
3) ze weten dondersgoed dat dit programma er is om een discussie te starten
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 30-05-2007 om 12:14:00
"laat geen mensen lijden" zeg je, dat doet BNN niet meer dan in de werkelijkheid al gebeurt. Het doel is zelfs om mensen minder te laten lijden.

Documentaire of aangrijpende film: is ook een goed idee(ik denk aan die film van al gore over het klimaat), maar dan nog is dit programma niet verkeerd, het helpt.

Maar een film zal ook niet snel op tv komen, en zo wel, is het eenmalig. Door de participatie van de kijkers thuis gaan mensen nadenken, en zullen sommigen zich wel realiseren dat dat erg moeilijk is.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 12:25:55
Quote:
dap schreef op 30-05-2007 @ 12:09
(...)

1) in hoeverre denk je dat ze met deze show meer lijden dan nu?
2) ze doen vrijwillig mee
3) ze weten dondersgoed dat dit programma er is om een discussie te starten


Ze denken een grotere kans te hebben op een nier wat in werkelijkheid ook zo is. Om in leven te blijven of iig de kwaliteit van je leven te verbeteren zou ik het ook wel over hebben om mee te doen. Op het moment dat je de nier niet krijgt krijg je een enorme klap. En daardoor lijden ze dus meer. 3e punt zal voor hun slechts een bijkomstigheid zijn. En als het programma er niet was geweest zou de nier naar iemand gaan die waarschijnlijk al veel langer zit te wachten aangezien het jonge kandidaten zijn.

Er worden films gemaakt die gewoon meteen op tv worden uitgezonden evenals documentaires. Kost misschien wat meer geld, maar ze doen het toch om het onder de aandacht te brengen? Dan is geld geen punt. En wat denk je ervan als je zoiets in een soap laat gebeuren, een soap als goede tijden heeft ontzettend veel kijkers en ook invloed op die kijkers. Daarbij nog een reclame spotje op primte time en tussen voetbalwedstrijden interland enzovoort. Het is gewoon helemaal niet nodig om het op deze manier te doen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 30-05-2007 om 12:29:04
Ach, misschien krijgen die andere twee patienten wel organen achter de schermen. Weet jij veel.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
dap
038
Gepost door dap op woensdag 30-05-2007 om 12:31:20
En misschien krijgt NL ineens wel heel veel donoren erbij waardoor de overige twee korter dan jaren hoeven te wachten.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 12:41:55
lijkt me sterk
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
dap
038
Gepost door dap op woensdag 30-05-2007 om 12:44:31
Maar daarom nog wel een poging waard.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 12:45:08
tja ik denk niet dat wij het eens gaan worden
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
dap
038
Gepost door dap op woensdag 30-05-2007 om 12:45:27
Dat is ook niet erg
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 12:45:51
nee precies
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 30-05-2007 om 12:59:20
Op een film raak je zo uitgekeken, 1x gezien en het is weg. doordat het goedkoper is kan er meer aan gedaan worden door zo'n show en zoals ik al zei, door de interactie gaan mensen er directer over nadenken. Op welke manier ze kiezen maakt niet uti, het laat mensen beseffen dat het moeilijk is iemand te kiezen.

De alternatieve oplossingen voor het aan de aandacht brengen van het donortekort zijn wel goed, maar dat maakt het programma van BNN niet slecht, het is maakt deel uit van meer campagnes. Wie weet is dit programma wel een begin van meerdere acties.

En word naar de discussie die hierdoor ontstaat. Als mensen dit programma niet goed vinden, doe er dan iets aan zodat het programma niet eens meer nodig is.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 13:09:48
ja ik denk dat iedereen daar gewoon anders over denkt.

Ik vind mezelf persoonlijk nog iets te jong en gezond om mn organen af te staan dus kan er weinig aan veranderen hehe. Ik vind gewoon dat de politiek er iets aan moet doen hun hebben de beste mogelijkheden. Ik hoop dat ze het programma van bnn afkeuren, maar dat ze wel meteen over andere mogelijkheden gaan nadenken en ook uitvoeren. Dan zou alle comotie die bnn heeft veroorzaakt idd ergens goed voor zijn geweest.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op woensdag 30-05-2007 om 14:47:30
echt belachelijk dat ze het gaan doorzetten, je gaat niet met levens sollen, echt zwaar belachelijk.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 30-05-2007 om 14:59:10
wel nee juist hardstikke goed. Er wordt één iemand blij gemaakt, dat is dus één leven 'gered' de andere twee staan toch nog op de lijst en maken na de show nog netzo veel kans op een donor te vinden dan voor de show.

En tijdens de show hebben ze bijna 30% kans meer om wel een donor te krijgen.

Persoonlijk ben ik er ook voor om bij het donor zijn aan te kunnen geven wie jou organen mag hebben. Zodat je zelf iemand uit je directe omgeving er mee kan helpen. Een eerste keuze systeem zeg maar. Dat zou veel mensen er toe aan zetten om toch donor te worden omdat ze iemand uit de eigen omgeving kunnen helpen en het geen ver van mijn bed show is.

@mixxman, jij vind jezelf te jong en gezond om organen af te staan? Als je dood bent heb JIJ niks aan jonge gezonde organen. Iemand anders wel, dus een beetje rare redenering, ze zoeken juist jonge gezonde donors....
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 15:35:11
ja als ik dood ben zijn ze vrij om te nemen bij mij hoor zolang het maar niet bij een verkrachter,tbspatient of wat dan ook terecht komt vind ik het best. Ik heb het toch over dit moment als ik dood ben kan je me moeilijk gezond noemen hehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2007 @ 15:39:24 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 30-05-2007 om 15:41:10
ja, daar heb je dus (helaas ) geen zeggenschap over. Maar jij zegt nu twee heel tegenstrijdige dingen, je vindt jezelf te jong donor te zijn. Maar ze mogen je leeg halen na je dood. Echter mogen ze dat niet als je niet als donor bekend staat.

Toestemming van de nabestaanden verkrijgen duurt namelijk in 99% van de gevallen te lang.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 30-05-2007 om 16:16:41
je gaat nu helemaal in op dat antwoord maar dat was gewoon een beetje ironisch bedoel op dit:

Als mensen dit programma niet goed vinden, doe er dan iets aan zodat het programma niet eens meer nodig is.


Ik ben namelijk al donor, maar ik zei gewoon dat ik er op dit moment weinig aan kan doen vandaar gezond en te jong snappie.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 30-05-2007 om 16:38:44
ah ja op die fiets... dat kwam mij ff niet duidelijk over
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Cath
Gepost door Cath op woensdag 30-05-2007 om 21:58:09
ach ja.. ze kiezen er zelf ovor om mee te doen.
----------------------------------------
Alot of kids were busting rhymes, but they had no taste. Some said Guest was wack, but now is that the case?!?
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 30-05-2007 om 22:00:33
Tja, het is volslagen smakeloos, maar wat aandacht is positief.

Plus dat al die stiekemerds die er allemaal zo'n ophef over maken stiekem allemaal gaan kijken.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 31-05-2007 om 15:17:51
AMSTERDAM - De veelbesproken donorshow van BNN is nog niet uitgezonden, of nieuwe donoren melden zich al bij de jongerenzender. Vier mensen hebben de zender voorgesteld een nier af te staan aan de twee afvallers van de realityshow. Dat heeft BNN donderdag laten weten.
ANP

Het nieuwe spelconcept van BNN zorgde zowel in binnen- als buitenland voor veel commotie. CDA-Kamerlid Joop Atsma riep op de show te verbieden, PvdA-minister van Cultuur Ronald Plasterk noemde de show ongepast.

Donorregister

De nieuwe aanbiedingen worden door BNN niet serieus genomen. "Wij hebben die mensen doorverwezen naar het donorregister", zegt een woordvoerder donderdag. Een vervolg op de spraakmakende show is uitgesloten. "Dit is een eenmalig iets."
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.