Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 31-05-2007 om 01:07:00
Met enige regelmaat krijg ik mailtjes van mensen die ongeveer als volgt gaan:
Quote:
Help ik kan niet inloggen

of
Quote:
Help ik kan geen berichten posten


Verder niks. Men zegt niet welke Code # ze krijgen wat hun gebruikersnaam is of waar ze deze melding krijgen.

Bij deze dan ook het verzoek om, wanneer je een mail stuurt vanwege een foutmelding op het forum, de volgende dingen in de mail te zetten.

- Elke fout pagina geeft een Code #??, zet in je mail dat je deze code krijg. Aan de hand van deze codes kan ik kijken wat er aan de hand is.

- Op welke pagina krijg je deze melding en wat probeer je te doen. (forum lijst oproenen, topic openen, topic starten, reageren op een topic, PM'en, een bericht bewerken etc.)

- En de laatste en belangrijkste, wat is je gebruikersnaam. Zonder deze gebruikersnaam, kan ik in de meeste gevallenik weinig voor je na kijken. Uiteraard mag je je eche naam er ook bij zetten, zoals veel mensen doen. Maar zonder gebruikersnaam kan ik weinig, vermeld deze dus ALTIJD


Dit soort mailtjes kun je altijd sturen naar forum[at]nlhiphop[punt]nl
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2007 @ 01:07:35 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.