Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Wie o wie..... | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
we-azeLzzz ik wil je wel batte len regels bepaalt jij maar![]() ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb ook wel zin in een battle PM me maar voor regels &d. Shitt ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Fhiela schreef op 04-06-2007 @ 18:35 we-azeLzzz ik wil je wel batte len regels bepaalt jij maar ![]() Ok, dan stel ik voor: 2 teksten NL (2ronde's = 2x15 lines). 3 VOTE'S (wie het 1st 3 VOTE'S heeft wint). Deadline, mijn part over een week. Zeg maar wat jou uitkomt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-06-2007 @ 23:34:36 ] | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
beter doe je, 1 x 16 3 votes k.o daarna nog 1 x 16 maar weet niet of dat zin heeft want voten is hier bijna dood mn jonge ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Fhiela schreef op 05-06-2007 @ 19:05 beter doe je, 1 x 16 3 votes k.o daarna nog 1 x 16 maar weet niet of dat zin heeft want voten is hier bijna dood mn jonge Ik stelde ook maar wat voor ![]() | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Dus 2x 16 lines (2ronde's) 3 VOTE's = k.o Bedoel je wie het 1st 3 heeft? Of gewoon 3 VOTE's totaal (b.v 2/1=3VOTE's). | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
wie wil? ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
niet allemaal tegelijk opstellen in rijen van 4.... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Afro | ![]() | ![]() |
Ik wil eens even battlen. Laten zien wat ik kan. Regels: - 8 bars - 5 votes (na 5 hebben we een winnaar) ---------------------------------------- Me leven is een bus, ik de chauffeur, en m'n moeder de rij-instructeur | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Afro schreef op 06-06-2007 @ 21:40 Ik wil eens even battlen. Laten zien wat ik kan. Regels: - 8 bars - 5 votes (na 5 hebben we een winnaar) is goed man ik heb wel zin in een battle doe deadline van 1 week ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Afro | ![]() | ![]() |
Ik weet niks van je, dus verwacht niets persoonlijk ![]() ---------------------------------------- Me leven is een bus, ik de chauffeur, en m'n moeder de rij-instructeur | ||
![]() | ![]() |
Nog ongeslagen, wie wil komen testen? PM me maar.. ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Borderline Revolution Of The Open Mind ![]() |
![]() | ![]() |
Wie wil? Engels, 16 regels, deadline... Zeg maar. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2007 @ 16:43:36 ] | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SketchR schreef op 07-06-2007 @ 21:37 Nog ongeslagen, wie wil komen testen? PM me maar.. Ik wel. Drop maar & deadline zien we wel. (gaat laatste tijd toch mooi snel)...... ![]() | ||
RinseGangsta![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb zin. -Nederlands -Gewoon tekst -16 bars -Deadline zien we dan wel | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RinseGangsta schreef op 08-06-2007 @ 18:27 Ik heb zin. -Nederlands -Gewoon tekst -16 bars -Deadline zien we dan wel Is goed (die andere batle duurt toch nog wel even denk ik). | ||
Lijphoofd Lijphoofd is kewl |
![]() | ![]() |
Wie wil battle? 16 Bars voor je mofo, of topical maakt me niks uit ![]() | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Tekst 16 lines. Engels/ Nederlands. | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
Gevallen Engel waar ben je? ![]() En laten we het gelijk interessant maken als ik verlies stop ik met rappen... Maar als jij verliest stop jij! ---------------------------------------- Magicozzz | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
mijn shit is authentiek dat is de jouwe niet rappers brengen stemmen uit en onderbouwen die Zo gaat dat in de topics op t NL forum weer een battle? Fok it ik ben er wel voor in Dus kom me maar testen, spuug je gal op mijn naam ik leer van vallen en staan in geen geval zal ik gaan nee ik ga door tot t eind en die is zeker in zicht en al m'n neven en nichten yo die geef ik inzicht over t leven en dichten dat is één van mijn plichten zal me weer eventjes richten op al die bevende nichten ik zeg je dit gozer spetter gericht recht in je gezicht en leg t er dik bovenop als beleg op een sandwich want dit is die echte shit , geen fokkin partysquad maar serieuze rapshit luister hoe hard die gaat Ik daag je uit bij deze voor een echte battle één die je uit zal kleden Kadee gaat next level (voten kadee - no apologies) [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-06-2007 @ 16:30:20 ] ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
WEBs | ![]() | ![]() |
yeah bois.. ik wil binnekort es een audio battletje doen.. maar moet wel een lange deadline aan zitten dan want ik zit nu met toetsweeksshit.. wie is er klaar voor dit? gewoon nederlands lines maakt me opzich niet uit.. deadline.. duurt wel ff.. kus op je snoet ---------------------------------------- sono ubriaco? | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
@ the_brain Je wou een battle. Ik ook wel. Drop hier je regels dan maar. | ||
The_Brain Breda-Noord ![]() |
![]() | ![]() |
16 lines Nederlands Blinde drop (Niet over elkaars teksten) Deadline, Woensdag 00.00 ---------------------------------------- 076 | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: The_Brain schreef op 12-06-2007 @ 17:13 16 lines Nederlands Blinde drop (Niet over elkaars teksten) Deadline, Woensdag 00.00 3VOTES (1st 3 votes = winnaar). Ok dan......ik flex het battle topicje wel even. | ||
![]() | ![]() |
Wie wilt nog een keer een battle PM me, ---------------------------------------- 076 | ||
Magere_Hein | ![]() | ![]() |
wie wilt battle? tekst en die shizzla, 16 bars. ---------------------------------------- [img]http://img155.imageshack.us/img155/4394/vishengelue8.gif[/img] | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Magere_Hein schreef op 13-06-2007 @ 17:08 wie wilt battle? tekst en die shizzla, 16 bars. Ik wel...........ik PM je wel. | ||
![]() | ![]() |
wie wilt een textbattle ? ---------------------------------------- 076 | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: The_Brain schreef op 14-06-2007 @ 16:58 wie wilt een textbattle ? keystyle,, deadline 10 minuten? ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
nooit gekeyt, iemand anders een battle, pm is beter. ---------------------------------------- 076 | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
MOD check je PM man | ||
RinseGangsta![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb zin om te battelen bitches -16 lines -Nederlands -Deadline zien we wel -Tekst PM me anders ff [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2007 @ 18:51:07 ] | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
iemand zin in een audio battle? -Nederlands.. -16 Bars - met een deathline van een weekje ofzo.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 17-06-2007 @ 17:44 iemand zin in een audio battle? -Nederlands.. -16 Bars - met een deathline van een weekje ofzo.. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Tekst battle 16Lines NL Blind 3 votes (1st 3 is winnaar) Deadline week na drop 1st tekst Drop het battle-topic maar of PM me LATERz | ||
mc-foo L.O.O.D Haarlem Schalkwijk |
![]() | ![]() |
WEazel ik wil battle![]() ![]() | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mc-foo schreef op 19-06-2007 @ 18:56 WEazel ik wil battle ![]() ![]() Ok, ik maak er wel 1 aan. | ||
Majestics Hell Squad 101 ![]() |
![]() | ![]() |
SLM ik wil wel maar ik ben neger je weet je deadline haal ik zowiezo niet | ||
DikSap SimpelwegSire ![]() |
![]() | ![]() |
Iemand in voor strijd? Wie gaat er verbaal flatline vóór de deadline? Kijk t uit die schijt Waarschuw je helemaal flip geheid tot k doorbijt dwarsdoor de lippen en de klit van je meid, aight Dus laat t me weten als je nog geen andere kindjes hebt gevonden om te spelen, de grote ome houdt van ALLE kleine kindertjes... (aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend) | ||
![]() | ![]() |
Quote: Majestics schreef op 19-06-2007 @ 20:28 SLM ik wil wel maar ik ben neger je weet je deadline haal ik zowiezo niet als wij nou ipv elkaar battlen die collabo gaan zetten.. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
mijn shit is authentiek dat is de jouwe niet rappers brengen stemmen uit en onderbouwen die Zo gaat dat in de topics op t NL forum weer een battle? Fok it ik ben er wel voor in Dus kom me maar testen, spuug je gal op mijn naam ik leer van vallen en staan in geen geval zal ik gaan nee ik ga door tot t eind en die is zeker in zicht en al m'n neven en nichten yo die geef ik inzicht over t leven en dichten dat is één van mijn plichten zal me weer eventjes richten op al die bevende nichten ik zeg je dit gozer spetter gericht recht in je gezicht en leg t er dik bovenop als beleg op een sandwich want dit is die echte shit , geen fokkin partysquad maar serieuze rapshit luister hoe hard die gaat Ik daag je uit bij deze voor een echte battle één die je uit zal kleden Kadee gaat next level wie o wie? ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
KnakkerKFI lees alleen KFI ![]() |
![]() | ![]() |
tekstbattle 16 lines nederlands BLIND deadline wordt afgesproken eerste met 5 votes wint ben nieuw hier... wie durft? pm me maar! [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-06-2007 @ 12:27:42 ] | ||
![]() | ![]() |
ik durf ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Chaze Moment van inslag ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik durf ook wel ik geloof dat ik eerder had gepm.t ---------------------------------------- And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger Those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord when i lay my vengeance upon thee! | ||
![]() | ![]() |
ik wil bepaal maar rules Enne pm ff of reageer hieronder ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
heb je het tegen mij ---------------------------------------- And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger Those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord when i lay my vengeance upon thee! | ||
![]() | ![]() |
nee gewoon in het algemeen ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
KnakkerKFI lees alleen KFI ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb chaze al gepmt maar zo evt ook tegen jou kunnen.. heb toch alle tijd![]() | ||
![]() | ![]() |
Ik heb je uitdaging geaccepteerd ik heb je gepm't over nog de hoeveelheid lines en dat taal NL is ---------------------------------------- And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger Those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord when i lay my vengeance upon thee! | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |