Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 06-06-2007 om 12:57:35
filmpjes online

maja ik zoek geen aandacht, ik had verwacht dat ik nu al een uurtje een ban zou hebben.
Als iemand ooit iets over dat gesnitch hoort, kom bij mij alsjeblieft.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2007 @ 12:59:44 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 06-06-2007 om 12:59:51
hij wil t gewoon niet, klaar, heb dat liever ook niet. Of denk je dat hij zich druk maakt voor de lol...
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 06-06-2007 om 13:00:54
ik heet jesper en ik heb het VEV clubhuis in leek ondergespoten
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 06-06-2007 om 13:04:46
*zucht*

Het zou ook fijn zijn als we is een keer zouden kunnen luchen zonder een paar jankende kindjes die zich zelf heel wat voelen en gaan lopen huilen over dingen die hier niet eens thuis horen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2007 @ 13:06:19 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.