Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | |
MaffeDodo 1312 |
Gepost door MaffeDodo op woensdag 13-06-2007 om 13:13:40 | |
Mocht ik nog eens in den hoag wezen dan kom ik persoonlijk dat tegeltje linksonder vernietigen.
---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv |
KRStarr Back in business |
Gepost door KRStarr op woensdag 13-06-2007 om 13:14:49 | |
K kom je dan wel vergezellen en helpen, dit ken niet he.
---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! |
Seubie |
Gepost door Seubie op woensdag 13-06-2007 om 15:41:39 | |
vanavond naar Nederland Portugal, zaterdag Portugal Israel checken, ben benieuwd |
omebob AFCA |
Gepost door omebob op woensdag 13-06-2007 om 16:22:21 | |
Quote: MuSS070 schreef op 13-06-2007 @ 12:51
Omdat Omebob het niet mag missen:
Zien jullie dat groene en gele tegeltje!!! Rechtstreeks uit de kleedkamer uit het Zuiderpark!!! Geen stoeltje, maar wel tegeltjes!! Dikke shit. maat van me moest daar slopen en is toen de kleedkamer in geglipt en heeft een aantal tegeltjes gepikt. Deze hebben ik en een vriend van me gekregen
hehe over dat tegeltje met die noppe had je het al wel is, die tekst zal je wel niet zelf verzonnen hebben, een leuk collage geworden muss! penis[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2007 @ 16:23:36 ]
---------------------------------------- forever young! afca cbs.. |
MuSS070 KNVB MAFIA! |
Gepost door MuSS070 op woensdag 13-06-2007 om 16:27:50 | |
nee die twee tegeltjes komen van Haags Verhaal.. Is een hele collectie van. Bekijk www.ha.gs verhaal.nl maar eens.
Maar die groene en gele daar gaat het om bij deze foto. Origineel uit de kleedkamer van Ado. Ik heb mijn stukje Zuiderpark!
|
omebob AFCA |
Gepost door omebob op woensdag 13-06-2007 om 16:31:39 | |
ok ok ok
Jong Oranje-spelers 'taarten' presentator Tien
Gepost door Ferry (Veerboot) - Bron: Tien
Gepubliceerd: woensdag 13 juni 2007 @ 01:06
Enkele spelers van Jong Oranje hebben gisteravond in de live-uitzending van het televisieprogramma 'Na de wedstrijden' op Tien een taart in het gezicht van presentator Jan Joost van Gangelen gegooid. Dat gebeurde tijdens een interview dat Van Gangelen had met Jong Oranje-coach Foppe de Haan.
De coach en de presentator praatten over voetbalzaken toen ineens vanachter Van Gangelen drie spelers uit de bosjes kwamen zetten. Twee van hen, in trainingspak en met panty's over hun hoofd getrokken, drukten een taart in het gezicht van de presentator. Een derde persoon filmde het geheel.
Waarschijnlijk ging het om Boy Waterman, Gianni Zuiverloon en Ryan Babel. Of er een specifieke reden achter de actie zat of dat het puur baldadigheid was, is niet duidelijk. Na het incident werd het programma weer overgenomen door Humberto Tan en Frits Barend in de studio in Hilversum.
Videobeelden van het voorval zijn via deze http://str5.talpa.tv/grevelingen_111/file20070612232729E0329304AE0944ABA4D0481781228FA7.wmv directe link (Windows Media Player) te bekijken.
---------------------------------------- forever young! afca cbs.. |
MuSS070 KNVB MAFIA! |
Gepost door MuSS070 op woensdag 13-06-2007 om 16:34:43 | |
geweldig hahahahaha
Ik dacht dat die linker Ron Vlaar was trouwens...
|
MaffeDodo 1312 |
Gepost door MaffeDodo op woensdag 13-06-2007 om 16:34:45 | |
Prachtig ook, Ryan Babel kan niet zonder ze camera
---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv |
djayen de liefste |
Gepost door djayen op woensdag 13-06-2007 om 16:43:35 | |
Die linker blanke gast is volgens mij ook Ron Vlaar lol
---------------------------------------- joden |
D_Original Sjawel Sjeweet |
Gepost door D_Original op woensdag 13-06-2007 om 16:44:24 | |
Quote: Buitengewoon schreef op 12-06-2007 @ 23:51
Adriano, Hernán Jorge Crespo, Julio Ricardo Cruz
Álvaro Recoba, Zlatan Ibrahimovic, Lampros Choutos
en nog willen ze de helft van alle spitsen op deze aardbodem kopen
De Italiaanse topclub Internazionale heeft een nieuwe versterking ingelijfd. De Peruviaanse spits David Suazo. Ook AC Milan, Fiorentina en AS Roma wilden de aanvaller van Cagiliari maar voorzitter Massimo Cellino heeft bevestigd dat er een overeenkomst is met Inter Milan.
''Moratti's woord is genoeg voor mij, Suazo kan vertrekken naar Inter,'' aldus Cellino. Het voorstel dat Cagiliari heeft geaccepteerd is tien miljoen euro plus aanvaller Robert Acquafresca. De 19-jarige Italiaan wil alvast ook de andere weg opgaan, daar krijgt hij zeker en vast meer speelminuten dan bij Inter. Suazo zou zich nu in Milaan bevinden waar de medische tests worden afgewerkt.
---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene |
MTijn whut!? |
Gepost door MTijn op woensdag 13-06-2007 om 17:33:49 | |
ze lieten eerst slo-mo zien toen leek ie meer op waterman/maduro
---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. |
RRAM |
Gepost door RRAM op woensdag 13-06-2007 om 19:17:01 | |
t was clarence seedorf |
Bizzy_D silly bitch |
Gepost door Bizzy_D op woensdag 13-06-2007 om 21:17:54 | |
Spoiler: woei 1-0 babel penalty |
Özcan cum suis! |
Gepost door Özcan op woensdag 13-06-2007 om 21:33:02 | |
Die commentaarman is echt echt debiel ..
|
RRAM |
Gepost door RRAM op woensdag 13-06-2007 om 21:43:38 | |
wat is dat spoiler-ding eigenlijk? |
Schaduw |
Gepost door Schaduw op woensdag 13-06-2007 om 21:44:44 | |
dat kan je pas lezen als je de tekst selecteert.. Dus mensen die het niet willen weten lezen het niet direct. |
Özcan cum suis! |
Gepost door Özcan op woensdag 13-06-2007 om 21:45:23 | |
erg slim ook voor een wedstrijd die live op tv is...
|
Bizzy_D silly bitch |
Gepost door Bizzy_D op woensdag 13-06-2007 om 21:54:01 | |
sorry Ozcan maar beter dit als zeikende mensen krijgen die omwatvoorredendanook het niet wilden lezen |
Magere_Hein |
Gepost door Magere_Hein op woensdag 13-06-2007 om 22:16:34 | |
2-0
---------------------------------------- [img]http://img155.imageshack.us/img155/4394/vishengelue8.gif[/img] |
Schaduw |
Gepost door Schaduw op woensdag 13-06-2007 om 22:16:39 | |
mooie goals [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2007 @ 22:19:10 ] |
Özcan cum suis! |
Gepost door Özcan op woensdag 13-06-2007 om 22:40:59 | |
Quote: Bizzy_D schreef op 13-06-2007 @ 21:54
sorry Ozcan maar beter dit als zeikende mensen krijgen die omwatvoorredendanook het niet wilden lezen
hehe, ja.. ach... ik merkte alleen maar wat op, hoor..excuses hoeft ook weer niet;
|
Bizzy_D silly bitch |
Gepost door Bizzy_D op woensdag 13-06-2007 om 22:43:19 | |
haha
Drenthe en Babel speelden iedereen van het veld vandaag. Helden |
Özcan cum suis! |
Gepost door Özcan op woensdag 13-06-2007 om 23:20:25 | |
Zuiverloon was goed..
Pi-air zou nooit meer op tv moeten .. arrogante kneus
|
Ko-eN |
Gepost door Ko-eN op donderdag 14-06-2007 om 00:03:41 | |
ik heb niet gekeken vandaag, maar als ik 1 persoon van het voetbal-televisie-dinges kon kicken dan zou ik voor hans kraai gaan. |
Seubie |
Gepost door Seubie op donderdag 14-06-2007 om 07:36:02 | |
Was erg dope in het stadion, zweer was goed en een mooie wedstrijd gezien |
V.I.P. California dreamin' |
Gepost door V.I.P. op donderdag 14-06-2007 om 12:21:13 | |
Quote: Seubie schreef op 14-06-2007 @ 07:36
Was erg dope in het stadion, zweer was goed en een mooie wedstrijd gezien
word, in het stadion was het echt erg dope
en wat is die Drenthe goed, niet normaal
je ziet hem overal op het veld, en bijna altijd gaat wat hij doet ook gewoon goed
---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like |
MuSS070 KNVB MAFIA! |
Gepost door MuSS070 op donderdag 14-06-2007 om 19:46:48 | |
Toch van Marwijk...
|
Seubie |
Gepost door Seubie op donderdag 14-06-2007 om 19:48:27 | |
Quote: V.I.P. schreef op 14-06-2007 @ 12:21
(...)
word, in het stadion was het echt erg dope
en wat is die Drenthe goed, niet normaal
je ziet hem overal op het veld, en bijna altijd gaat wat hij doet ook gewoon goed
Ja klopt, het hele stadion was verbaasd toen Rigters werd opgenoemd (vandaar dat niemand klapte).. was je er ook dan vip ? |
MTijn whut!? |
Gepost door MTijn op donderdag 14-06-2007 om 20:04:38 | |
shit man al die gelijkspellen worden saaai
---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. |
Gepost door V.I.P. op donderdag 14-06-2007 om 20:05:39 | |
Quote: Seubie schreef op 14-06-2007 @ 19:48
(...)
Ja klopt, het hele stadion was verbaasd toen Rigters werd opgenoemd (vandaar dat niemand klapte).. was je er ook dan vip ?
ja ik was er ook, zat in vak R, naast het uitvak
en ik had ook echt niet verwacht dat het Rigters zou worden nee
was nou niet echt erg onder de indruk van hem
---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere
MTijn whut!? |
Gepost door MTijn op donderdag 14-06-2007 om 20:08:14 | |
hij heeft gescoord en een penalty gekregen dat is toch wel nice [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2007 @ 20:08:31 ]
Seubie |
Gepost door Seubie op donderdag 14-06-2007 om 20:14:54 | |
Ja en veel ballen verloren die hij gewoon vast had kunnen houden, en maar weinig veroverd in tegenstelling tot drenthe, die ook nog is een assist en die bal gaf waar de penal uitkwam (dacht ik).
Was voor jou neus dan de goal waar de penalty was vip ? daar zat ik achter nl. |
Gepost door V.I.P. op donderdag 14-06-2007 om 20:17:34 | |
ja klopt, ik zat ook bij dat goal
alleen dan verder naar rechts, waar ze gingen juichen na de penalty zat ik
Seubie |
Gepost door Seubie op donderdag 14-06-2007 om 20:18:34 | |
Ja dat bedoel ik, de goal was recht voor je neus zeg maar. Dan had je best een dope plaats trouwens, Vlaar kwam nog even uitgebreid vieren na afloop bij jullie |
Gepost door V.I.P. op donderdag 14-06-2007 om 20:22:20 | |
haha klopt, iedereen liep door maar Vlaar kwam echt speciaal voor ons staan
dope van hem
Seubie |
Gepost door Seubie op donderdag 14-06-2007 om 20:28:39 | |
Dan zat jij trouwens ook bij die koters die telkens (op 1 keer na) vergeefs een wave probeerden te starten en telkens aftelden |
Gepost door V.I.P. op donderdag 14-06-2007 om 20:31:05 | |
haha ja, die zaten de hele tijd te blèren, maar gelukkig zaten die nog wel ietsje verder
zat jij dan heel dicht bij die trommel?
Seubie |
Gepost door Seubie op donderdag 14-06-2007 om 20:31:55 | |
Nee viel mee, maar die begon telkens wel vroeg zeg (bij standaard situaties), als de bal uiteindelijk werd genomen was iedereen al lang uitgeklapt haha
Zaterdag in vak E trouwens (Z-Side),
Israel - Portugal
ben benieuwd naar de gala voorstelling van portugal[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2007 @ 20:32:29 ] |
MuSS070 KNVB MAFIA! |
Gepost door MuSS070 op donderdag 14-06-2007 om 20:58:19 | |
ik zit met tranen in m'n ogen te kijken naar foto's van de sloop van het Zuiderpark.... het doet gewoon pijn om te zien... kijk zelf maar http://www.adofans.nl/
|
MaffeDodo 1312 |
Gepost door MaffeDodo op donderdag 14-06-2007 om 23:01:24 | |
Ik geniet er juist wel een beetje van.. Raar toch!
wknvhv |
djayen de liefste |
Gepost door djayen op donderdag 14-06-2007 om 23:07:10 | |
Drenthe 1 van de weinig goede kakkerlakken
---------------------------------------- joden |
MTijn whut!? |
Gepost door MTijn op donderdag 14-06-2007 om 23:19:35 | |
hij mag wel naar ajax
gebeurt toch nooit
hij mag ook wel in het 'grote' oranje van mij
D_Original Sjawel Sjeweet |
Gepost door D_Original op vrijdag 15-06-2007 om 07:28:03 | |
ROTTERDAM - Ajax heeft zich bij Feyenoord gemeld voor spits Andwelé Slory, maar een overgang naar de Amsterdamse club is wat betreft de kersverse Feyenoord-coach Bert van Marwijk onbespreekbaar. "Die jongen heeft een tweejarig contract bij ons en heeft nog geen minuut voor Feyenoord gespeeld. Als je hogerop wilt, laat je hem niet gaan."
Van Marwijk ziet overigens genoeg potentie in de aanwezige talenten. ,,Kijk maar naar die jongens bij Jong Oranje zoals Royston Drenthe, Ron Vlaar en Luigi Bruins. Daarbij hebben we ook nog Andwelé Slory, die net zijn debuut heeft gemaakt in Oranje."
bron: De Telegraaf
Ajax woedend op Kenneth Perez
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De Ajax-top heeft woedend gereageerd op de uitlatingen die de manager van Kenneth Perez, de Deen Karsten Aabrink, gisteren in TELESPORT deed en waarin hij trainer Henk ten Cate ervan beschuldigde de transfer van de middenvelder naar PSV te blokkeren.
De Ajax-coach: "Het grote zwartepietenspel is nu dus aan de gang. Die man vertelt echt de grootste onzin. Vlak voor m'n vakantie heb ik nota bene nog een gesprek met Perez gehad, waarin ik aangegeven heb dat hij wat mij betreft onder dezelfde voorwaarden bij Ajax kan blijven. En als ik zie hoeveel wedstrijden hij dit seizoen gespeeld heeft, dan is hij er niet bepaald slecht vanaf gekomen. Als hij bij de directie daarna toch aangeeft weg te willen, dan is het verder zijn zaak en die van de directie. Daar sta ik helemaal buiten. Waar hij dan eventueel naartoe gaat, interesseert me daarom ook helemaal niets."
De Amsterdamse algemeen directeur Maarten Fontein bevestigt de lezing van Henk ten Cate. "Ik heb met verbazing de uitlatingen van die manager gelezen. Het is bij Ajax zo dat niet de trainer, maar de directie beslist of een speler al dan niet wordt verkocht. Het klopt dat Perez van ons niet weg hoeft, maar zelf weg wil. Dat zijn manager nu suggereert dat Henk ten Cate zijn transfer naar PSV tegenhoudt, is klinkklare nonsens. Het is Perez zelf die ten aanzien van PSV en Feyenoord nu al vier keer zijn mening heeft veranderd. Bovendien is hij degene die van zijn nog doorlopende contract afwil. Daarom hebben wij ook het recht om te bepalen voor welk bedrag het contract moet worden afgekocht en niet Perez en zijn manager. Daar draait het momenteel om en niets anders."
Bron:http://www.telesport.nl/voetbal/1751646/Ajax_woedend_op_Kenneth_Perez.html
Drenthe in de blangstelling vn Aston Villa[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2007 @ 07:35:31 ]
---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene |
Seubie |
Gepost door Seubie op vrijdag 15-06-2007 om 09:27:34 | |
Aangezien vi.nl meldt dat Beerens weg mag bij psv, vind ik dat de fc daar best werk van mag maken, hij zou een veel betere speler op de flanken zijn dan bijvoorbeeld meerdink, die dit seizoen toch vaak in de basis heeft gestaan |
MuSS070 KNVB MAFIA! |
Gepost door MuSS070 op vrijdag 15-06-2007 om 09:28:13 | |
hehe geweldige actie van Ajax om Slory te vragen. Dat geeft echt aan dat ze Feyenoord nu niet anders zien dan bijvoorbeeld Willem II hehehe
edit
Diba en Boussabon naar Qatar. Zonde, twee goede voetballers, maar voor dat geld zou ik het misschien ook wel doen.[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2007 @ 09:36:38 ]
|
MaffeDodo 1312 |
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 15-06-2007 om 11:45:20 | |
Hahaha ja op die manier bekeken
wknvhv |
MuSS070 KNVB MAFIA! |
Gepost door MuSS070 op vrijdag 15-06-2007 om 14:46:46 | |
Bij Ado hebben ze foto's van de vuurwerkgooiers online gezet hehe. Met het verzoek of de supporters diegenen willen aangeven. Ik ga direct bellen ! hehehe
Wel goede kwliteit foto's. Nummer 2 is bekend
|
Özcan cum suis! |
Gepost door Özcan op vrijdag 15-06-2007 om 14:59:24 | |
Den Haag - Twee anonieme investeerders hebben drie kratten bier geboden voor voetbalclub Ado Den Haag. Het bestuur van de club vindt echter dat de zieltogende vereniging zeker vijf kratten waard is en heeft dan ook het onverwachte aanbod afgewezen.
|
MuSS070 KNVB MAFIA! |
Gepost door MuSS070 op vrijdag 15-06-2007 om 15:06:34 | |
3 x 24 = 72
5 x 24 = 120
Volgend jaar zijn er ongeveer 100 supporters. En met een selectie van 32 man waar er 8 uit zijn er 24. De trainer is weg en Vloet drinkt geen bier. Er zit een moslim in die niet drinkt en er zijn twee minderjarige supporters. Oftewel 120 bier is prima!
|
Gaucho bijna niet human |
Gepost door Gaucho op vrijdag 15-06-2007 om 15:14:08 | |
in lloret sprak ik vorige week Robert Willemse, speler van VVV, hij zei tegen mij dat ik op hem moest gaan letten ben benieuwd naar hem
---------------------------------------- beng! |
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | |