Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Geest vs Sketchr 16 Bars NL Deadline 18 Juni Waarom ken ik al deze gasten niet.. Ach ja.. ze klinken behoorlijk freaky dus het zal vast dope lines opleveren.. Geest vs Sketchr wie heeft niet van ze gehoord Pomp die lines jongens !! ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
Laat ik deze geest maar eens verjagen van dit forum.. haha.. komtie ![]() Geest je bent behoorlijk geestig toch is er geen feest met je te beleven. Want met je duistere vertoning, word jij dus never nooit een koning En bij deze trap ik je op je ziel, dan blijft er dus niks meer over Je voelt je vernield en dan is het eigenlijk al game over Je schaamt je voor je eigen skills, dus je probeert het licht te ontkomen En je kop is zo lelijk, je durft je alleen in het donker te vertonen Het spookt in het huis, wanneer jij er weer eens aankomt Maak ik kill je met mijn vuist, en draai de glaasjes rond Maar ik vrees voor een no-show, aangezien me tegenstander al dood is. En aangezien ik een lieverd ben, organiseer ik dan wel een dodenmiss Je was zeker een eendagsvlieg, aangezien je nu ergens rond zweeft Wanneer ik een reactie zie, zal het me verbazen dat je nog leeft Ik vrees voor geesten, maar niet voor casper het kleine spook Je bent niet als de meeste, want je adem is wat ik al rook En dat ik een dissje terug krijg, moet je me wel beloven Maar tot die tijd, zal ik wachten op dat tekstje van boven [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2007 @ 14:13:28 ] ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Skarjan eu |
![]() | ![]() |
Quote: SketchR schreef op 12-06-2007 @ 14:09 Laat ik deze geest maar eens verjagen van dit forum.. haha.. komtie ![]() Geest je bent behoorlijk geestig toch is er geen feest met je te beleven. Want met je duistere vertoning, word jij dus never nooit een koning En bij deze trap ik je op je ziel, dan blijft er dus niks meer over Je voelt je vernield en dan is het eigenlijk al game over Je schaamt je voor je eigen skills, dus je probeert het licht te ontkomen En je kop is zo lelijk, je durft je alleen in het donker te vertonen Het spookt in het huis, wanneer jij er weer eens aankomt Maak ik kill je met mijn vuist, en draai de glaasjes rond Maar ik vrees voor een no-show, aangezien me tegenstander al dood is. En aangezien ik een lieverd ben, organiseer ik dan wel een dodenmiss Je was zeker een eendagsvlieg, aangezien je nu ergens rond zweeft Wanneer ik een reactie zie, zal het me verbazen dat je nog leeft Ik vrees voor geesten, maar niet voor casper het kleine spook Je bent niet als de meeste, want je adem is wat ik al rook En dat ik een dissje terug krijg, moet je me wel beloven Maar tot die tijd, zal ik wachten op dat tekstje van boven Wel dope, sommige lijnes zijn wat minder maar cker niet verkeerd qua wordplay. MAar als ik em doe flowt ie niet helemaal maar ja dat kan ook door mij komen.. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
wil je even wachten met feed tot beiden gedropt hebben? thx. | ||
Skarjan eu |
![]() | ![]() |
oops sorry | ||
Geest | ![]() | ![]() |
Het is een koud kunstje� Om SketchR naar de galg te praten Want schetsjes zijn gewoon bedoéld om achteloos af te maken Dus ik pak die kansloze kladjesmaker, geen twijfel over mogelijk Terwijl jij zo�n gozer bent, waar ik geen tijd voor over heb Voor een écht kunstwerk en daarom ook dus slechts� Een krasje door z�n naam op m�n lijst van doden zet Het eind voor ogen heb je, als je naar je tekst kijkt Maar ik wil je skills niet beledigen� Want met slechts één line schets hij z�n stille leventje En ben ik geestig? Jah maar niet grappiger dan het feit Dat deze �geestenjager� Eerder �de geest geeft� dan dat ie me te pakken krijgt Grappig eigenlijk... Dat SketchR wórd gebroken bij z�n zogenaamde doorbaak Een tekstje van boven? Jah gozer Omdat jij eraan onderdoorgaat [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2007 @ 14:18:40 ] | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
ik moet sketch r nageven dat ie vooruitgang boekt met vooral z'n wordplay! (schouderklopje) Rijms waren matig en multies ook.... Geest dope tekst en rijms alleen geen 16 bars toch? maakt ook niet uit je was toch beter... VOTE GEEST ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Geest | ![]() | ![]() |
Jah klopt, maar ik had deze week mijn verjaardag en allemaal feestjes van geslaagde vrienden. En omdat ik alleen 's avonds schrijf, had ik het dus best wel druk. Maar bedankt voor je vote ![]() | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd :p ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Geest | ![]() | ![]() |
Thnx man, nog meer votes? [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2007 @ 15:10:07 ] | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
niet meer nodig denk, k*tforums ![]() ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Geest | ![]() | ![]() |
Kom op mensen, voten... | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
@ ScetchR Ik vond je laatste 2 regel het meest relaxt. @Geest Dat van geestenjager die de geest geeft was leuk gevonden. (als je geest heet tenminste, en dat doe je) ![]() En je laatste 3 regels waren een goede reactie op zijn tekst. BEIDEN: Al met al wel weer geinige shit. Toch VOTE: Geest want het klonk iets beter in mijn oren (ook al is het een tekst ![]() | ||
Geest | ![]() | ![]() |
Bedankt, meer votes? | ||
Geest | ![]() | ![]() |
Sketch hoeveel votes nog? [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2007 @ 20:46:28 ] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Sketchr: sorry, dit vond ik niet zo goed je puncht gewoon niet echt het is een hoop vaag gebrabbel, maar echt beledigend is het verder niet verder kan je rijm ook wel wat beter, maar focus je eerst op het punchen, da's echt veel belangrijker Geest: dit is best dope je rijmt goed, en je hebt ook leuke wordplay (alleen hoef je het niet aan te geven met aanhalingstekens, dat staat niet zo goed) probeer alleen nog wat harder te punchen voortaan je hebt zeker potentie, ga zo door vote Geest ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
3-0 Geest, Geest wint hier. | ||
Geest | ![]() | ![]() |
Maar als iemand nog wat diepere feedback heeft, is het welkom. | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Geest wint, Seubie is handig, thanks man ;P ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |