Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op zondag 08-07-2007 om 15:54:32
Quote:
gekkenhuis schreef op 08-07-2007 @ 13:38
ik vond het juist een heerlijke afsluiter met winne samen


Ja tis wel een leuke afsluiter maar ja als je van ver moet komen krijg je dat niet meer mee...
en ze hadden bijvoorbeeld Senna en Ninthe en ik geloof ook la melodia achter elkaar , ze kunnen beter de stijlen beter verdelen over de dag.
gekkenhuis
Jeweethet
Gepost door gekkenhuis op zondag 08-07-2007 om 19:23:55
Quote:
Angel-eyez schreef op 08-07-2007 @ 15:54
(...)

Ja tis wel een leuke afsluiter maar ja als je van ver moet komen krijg je dat niet meer mee...
en ze hadden bijvoorbeeld Senna en Ninthe en ik geloof ook la melodia achter elkaar , ze kunnen beter de stijlen beter verdelen over de dag.


dat over de stijlen ben ik het wel met je eens.
----------------------------------------
Jeweethet
Danski
Gepost door Danski op zondag 08-07-2007 om 19:43:03
Ja denk ik ook wel. Er was ook een beatch podium maar daar stonden af en toe gewoon artiesten op te treden en dan was er gewoon geen publiek. Maar volgens mij waren de weersomstandigheden dit jaar ook wel heel slecht. De dag zelf was het wel goed maar de dagen er voor niet.
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.